Begin verleden week een onderdeel besteld via de website van Digisloop
Dit is een website voor 2e hands autoonderdelen.
De bestelling heb ik gelijk betaald via ideal en heb een mail gekregen ter bevestiging en dat het onderdeel verzonden zou worden.
Maar omdat ik begin van deze week nog niets ontvangen heb ben ik maar eens gaan bellen.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar bleek, telefoon afgesloten of uit.
Op mail reageren ze ook helemaal niet.
Wat blijk nu ineens staat er op hun site dat bestellingen niet meer uitgeleverd worden, dit stond er absoluut nog niet op toen ik de bestelling plaatste.
Na wat googelen heb ik een ander telefoonnummer kunnen vinden, kreeg hier een andere autoonderdelen handelaar aan de lijn die zei dat Digisloop niet meer bestond???
Op de website va Digisloop kan nog steeds besteld worden, dus hierbij een waarschuwing:
BESTEL NIETS BIJ DIGISLOOP.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digisloop levert niet
Re: Digisloop levert niet
U had vooraf moeten controleren en informeren of het wel een betrouwbaar bedrijf is of was....
Vooral Online winkels, soms werken ze slechts samen en ik kan dus ook onderdelen verkopen voor plaatselijke sloperij en dan is het gewoon een service van mij en sloperij zonder dat die verantwoordelijk zal zijn...
Dus niet nu klagen maar altijd vooraf even zoeken en dan had U meerdere klachten gevonden van afgelopen laatste maand....
Vooral Online winkels, soms werken ze slechts samen en ik kan dus ook onderdelen verkopen voor plaatselijke sloperij en dan is het gewoon een service van mij en sloperij zonder dat die verantwoordelijk zal zijn...
Dus niet nu klagen maar altijd vooraf even zoeken en dan had U meerdere klachten gevonden van afgelopen laatste maand....
Re: Digisloop levert niet
Beste Stofzuigertje,
Blijkbaar heeft u mijn post niet goed gelezen of begrepen, uw reactie is nogal onnodig belerend.
Maar om bij u eventuele onduidelijkheden weg te nemen het volgende.
Ik maakte al 2 jaar gebruik van deze website zonder klachten, na mijn laatste bestelling kwam ik er achter dat ze niet meer leverde maar dat hun website nog wel functioneel was.
Vandaar dat ik hier op het forum een waarschuwing wilde plaatsen, geen klaagzang dus maar een duidelijke uitleg van feiten.
Misschien dat iemand die er wat wil bestellen en eerst het bedrijf opzoekt op google (net zoals ik) gewaarschuwd zal zijn.
Blijkbaar heeft u mijn post niet goed gelezen of begrepen, uw reactie is nogal onnodig belerend.
Maar om bij u eventuele onduidelijkheden weg te nemen het volgende.
Ik maakte al 2 jaar gebruik van deze website zonder klachten, na mijn laatste bestelling kwam ik er achter dat ze niet meer leverde maar dat hun website nog wel functioneel was.
Vandaar dat ik hier op het forum een waarschuwing wilde plaatsen, geen klaagzang dus maar een duidelijke uitleg van feiten.
Misschien dat iemand die er wat wil bestellen en eerst het bedrijf opzoekt op google (net zoals ik) gewaarschuwd zal zijn.