LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitale camera via camerahuis.nl bestellen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
marjadekkers

digitale camera via camerahuis.nl bestellen

Ongelezen bericht door marjadekkers »

Op 08-02-05 hebben wij via internet bij het camerahuis.nl een digitale camera gezien die wij voor 361 euro wilden kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Via telefonisch contact, wel te verstaan. Order bevestigd via de mail en 3 dagen later door hen geannuleerd omdat er een foutieve prijs op internet stond vermeld, deze had moeten zijn 443 euro. Als wij hem alsnog wilden, moesten wij een mailtje sturen en zouden wij voor het ongemak 10 euro korting krijgen dwz. 433 euro
Ik heb echter het vermoeden dat er maar lukraak prijzen worden neergezet die na orderbevestiging kunnen worden herroepen omdat de voorwaarden zeggen dat dat binnen 5 dagen mag. Je wordt dus lekker gemaakt, verheugt je op zo'n blitse camera, gaat ervan uit dat je hem binnenkort in je bezit zult hebben; dus leg je er ook nog wel even 82 euro extra voor neer.
Nee, dan voel ik me genept, en heb ik geen trek meer om zoiets te bestellen.
Ik kreeg als reactie op mijn fax nog wel even de voorwaarden toegestuurd, zodat me even duidelijk werd gemaakt dat ze wel echt in hun recht stonden, maar ik hoef via deze instantie geen spullen meer. Je gaat er toch vanuit dat wanneer je telefonisch een order plaatst, dat de prijzen dan correct zijn, en niet 3 dagen later worden herroepen!
Nee, een koude douche, ondanks verontschuldigingen in een schrijven.
Ben niet gauw geneigd weer eens iets proberen te bestellen via internet.

Met vriendelijke groeten,

Marja Dekkers

Gast

Re: digitale camera via camerahuis.nl bestellen

Ongelezen bericht door Gast »

Tja, Mag een winkel fouten maken ?

Als u per ongeluk ergens te veel betaald hoopt u ook dat u het terug krijgt.

audiofreak1

Re: digitale camera via camerahuis.nl bestellen

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Goedkoop = vaak duurkoop. Denk na en koop zo'n camera gewoon bij een winkelier waar je terug kunt.
Internetshops geven geen garantie en zorgen er langzaam voor dat er geen winkels meer overblijven waar je eerlijk kunt kopen.

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: digitale camera via camerahuis.nl bestellen

Ongelezen bericht door Fenkie »

Beste Marja,

Als je een goede camera zoekt tegen de juiste prijs kijk dan eens bij Digitalstreet.nl. Ze doen absoluut niet onder voor een gewone winkel en de service is daar perfect. Ben daar terecht gekomen via positieve berichten welke geplaatst zijn op shopsurvey van tweakers.net

Succes.

Gesloten