LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitalstreet / Argpro / D7s /.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
samen_staan_we_sterk
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2009 19:28

Digitalstreet / Argpro / D7s /.nl

Ongelezen bericht door samen_staan_we_sterk »

Ik zie overal online dat mensen net als mij iets langer dan een jaar gelden iets bij deze winkel hebben gekocht. En dat het product stuk gaat/ En dat niets helpt om je gerecht te halen zonder rechtzaak. maar dat is weer zo duur dat je met de rechtzaak de buitensporige reparatie nog goedkoper uit bent. Daarom wil ik samen met andere vragen om aandacht in Radar. En misschien samen uitzoeken hoe we uiteindelijke toch ons gerecht halen. Volgens mensen in me omgeving moet ik gewoon toegeven, maar ik pik het gewoon niet. :oops: Ik studeer nog en het is dus een hele bedrag voor mij. Dus graag zou ik in contact komen met mede gedupeerde. En dat deze ook weer een oproep doen op andere forums en site' s. Zodat we straks met meer dan 100 mensen samen tot een tegen actie kunnen komen.

Stymphy
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2010 08:18

Re: Digitalstreet / Argpro / D7s /.nl

Ongelezen bericht door Stymphy »

Ik heb een GROOT probleem met DigitalStreet. Ze zijn ronduit onredelijk, onbeschoft en vertonen kenmerken die mogelijk te bestempelen zijn als oplichterspraktijken.

Ik sta nu op het punt om digitalstreet te dagvaarden. Ik ga binnenkort na een rechtswinkel/advokaat om de nodige procedures op te starten.