LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp
Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp
@@@
Als je als consument vooraf onderzoek doet, dan kun je veel problemen voorkomen.
Wellicht is het handig om in de toekomst mijn webshopchecklist te gebruiken.
Met dit instrument krijg je een indicatie of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar of zelfs niet betrouwbaar is.
Daartoe kun je het beste de hier volgende aandachtspunten screenen:
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop vermeldt reeds op de website het wettelijk verplichte bezoekadres*;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is,
óf een aansluitende periode die meer werkdagen omvat;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop vraagt niets of niet meer dan 50% van de aankoopsom vooraf te voldoen;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-als een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan is die ook te mooi om waar te zijn;
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check de reviews op
*checkwebwinkel.nl en
*kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
-check of de naam van de shop voorkomt bij
*opgelicht.nl
*opgelichtopinternet.nl
*het trosradarforum en/of bij
*klachtenoplossing.nl;
-de shop is aangesloten bij de
*Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) en/of bij de
*Stichting Webshop Keurmerk;
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de kleine lettertjes);
-check altijd de gegevens van de koper/verkoper via:
https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml.
*) als het wettelijk verplichte bezoekadres niet wordt vermeldt op de site, dan is het verstandig om bij die webshop geen bestelling te plaatsen.
Als bovenstaande checkpunten in orde zijn, dan is de kans groter, dat je met een betrouwbare webshop te doen hebt.
Maxiem.
Disclaimer: aan het gebruik van deze webshopchecklist kunnen geen rechten worden ontleend.
Als je als consument vooraf onderzoek doet, dan kun je veel problemen voorkomen.
Wellicht is het handig om in de toekomst mijn webshopchecklist te gebruiken.
Met dit instrument krijg je een indicatie of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar of zelfs niet betrouwbaar is.
Daartoe kun je het beste de hier volgende aandachtspunten screenen:
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop vermeldt reeds op de website het wettelijk verplichte bezoekadres*;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is,
óf een aansluitende periode die meer werkdagen omvat;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop vraagt niets of niet meer dan 50% van de aankoopsom vooraf te voldoen;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-als een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan is die ook te mooi om waar te zijn;
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check de reviews op
*checkwebwinkel.nl en
*kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
-check of de naam van de shop voorkomt bij
*opgelicht.nl
*opgelichtopinternet.nl
*het trosradarforum en/of bij
*klachtenoplossing.nl;
-de shop is aangesloten bij de
*Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) en/of bij de
*Stichting Webshop Keurmerk;
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de kleine lettertjes);
-check altijd de gegevens van de koper/verkoper via:
https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml.
*) als het wettelijk verplichte bezoekadres niet wordt vermeldt op de site, dan is het verstandig om bij die webshop geen bestelling te plaatsen.
Als bovenstaande checkpunten in orde zijn, dan is de kans groter, dat je met een betrouwbare webshop te doen hebt.
Maxiem.
Disclaimer: aan het gebruik van deze webshopchecklist kunnen geen rechten worden ontleend.
Maxiem
zal dit zeker doen heb er van geleerd.
hoop andere ook al blijf ik het een verbazingwekkende toestand vinden dat dit soort gewoon door .
maar kvk heb ik
vestegingsnummer
banknummer
aangifte gedaan
staat in de goudengids heeft nu alleen haar naam weg adres staat er nog wel maar wel andere telefoonnummers .
maar gewoon je negatieve berichten weer weg halen uit je gastenboek en weer verder gaan.
nogmaals bedank ,waardeer dit enorm.
dank voor je wijze les die je mij eerder gaf en goed ingeprent heb.
zal dit zeker doen heb er van geleerd.
hoop andere ook al blijf ik het een verbazingwekkende toestand vinden dat dit soort gewoon door .
maar kvk heb ik
vestegingsnummer
banknummer
aangifte gedaan
staat in de goudengids heeft nu alleen haar naam weg adres staat er nog wel maar wel andere telefoonnummers .
maar gewoon je negatieve berichten weer weg halen uit je gastenboek en weer verder gaan.
nogmaals bedank ,waardeer dit enorm.
dank voor je wijze les die je mij eerder gaf en goed ingeprent heb.
sombody
Als ik je ooit nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik dat graag. Plus: altijd fijn om te horen dat je "werk" wordt gewaardeerd.
Maxiem.
Als ik je ooit nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik dat graag. Plus: altijd fijn om te horen dat je "werk" wordt gewaardeerd.
Maxiem.
Heel vervelend te lezen dat er weer gedupeerde waren over mevr molenberg van glitter -fashion spijkenisse
negatieve berichtgeving op haar gasten boek heeft zij weer verwijderd ,maar blijft mensen met belofte`s en smoesen over van alles en nog wat oplichten
dit moet actueel blijven en dus een update
Glitter-Fashion spijkenisse
Koperwiekhoek 7
Spijkenisse/Anja Molenberg
Betalen voor schoenen of andere zaken ,u ontvangt niets
Geld bent u kwijt heel frusterend maar doet u aangifte bij de diverse instellingen die hier in deze eerdere berichten zijn geplaats door Maxiem
negatieve berichtgeving op haar gasten boek heeft zij weer verwijderd ,maar blijft mensen met belofte`s en smoesen over van alles en nog wat oplichten
dit moet actueel blijven en dus een update
Glitter-Fashion spijkenisse
Koperwiekhoek 7
Spijkenisse/Anja Molenberg
Betalen voor schoenen of andere zaken ,u ontvangt niets
Geld bent u kwijt heel frusterend maar doet u aangifte bij de diverse instellingen die hier in deze eerdere berichten zijn geplaats door Maxiem
Mevr Molenberg van Glitter-Fahion ,heeft haar website weer vol schoenen,ik heb nooit mijn product gehad ,wel me geld kwijt ,haalt nog steeds negatieve berichten van haar gastenboek,mensen trap er niet in!!
Bericht gehad dat zij nu in de landelijk politie base is opgenomen,dus mensen bent u opgelicht door Glitter-Fashion Sijkenisse ,koperwiekhoek 7 ,doet u aangifte ,ze staat geregistreerd.
ongelofelijk dat het gewoon doorgaat,als u een pakje boter uit de supermarkt pikt ,krijg je een bekeuring van 250,00 ,maar mevr Molendberg pikt van goedgelovige mensen,en gaat daarvan lekker van alles doen ,schandalig!!!
Bericht gehad dat zij nu in de landelijk politie base is opgenomen,dus mensen bent u opgelicht door Glitter-Fashion Sijkenisse ,koperwiekhoek 7 ,doet u aangifte ,ze staat geregistreerd.
ongelofelijk dat het gewoon doorgaat,als u een pakje boter uit de supermarkt pikt ,krijg je een bekeuring van 250,00 ,maar mevr Molendberg pikt van goedgelovige mensen,en gaat daarvan lekker van alles doen ,schandalig!!!
Nieuwe update,
De site van mevr molenberg is nu Glitter-Fashion.nl/
plaats Spijkenisse staat er niet meer bij ,net als het gastenboek wat nu definitief verwijderd is,wel weer mensen opgelicht ondertussen.
De site van mevr molenberg is nu Glitter-Fashion.nl/
plaats Spijkenisse staat er niet meer bij ,net als het gastenboek wat nu definitief verwijderd is,wel weer mensen opgelicht ondertussen.
sombody schreef:November laarzen besteld ,nog steeds niet ontvangen,loze belofte`s over de lading moet nog uitgepakt en dat hoor ik al ruim 2 maanden,meer mensen zijn bij deze webshop opgelicht ,heeft al andere namen gehad ook en begint telkens weer ,dus koop niet bij Glitter Fashion Sijkenisse Anja Molenberg -Koperwiekhoek 7 Spijkenisse,het is een grote leugen deze webshop helaas
Nu op marktplaats Glitter-Fashion italie BU aan het werk,zelfde laken en pak ,werkt met diverse ip adressen
Koopt u niet op Marktplaats ,zowieso moet u haar mailen,u krijgt niets toegezonden,ongelofelijk wat deze Anja molenberg te Spijkenisse zo ver gaat om zich nu al buiteland te profileren.
Dus past u op op MP voor italie BU -Dit is oplichting
Heeft ook een site gehad als asly"s diamonds.
Later Shelly Fshion,
Nu Glitter fashion/google goed ,heel veel te vinden ,van ui een werk plein begonnen ,dus al jaren bezig.
Doet u aangifte,ze verstuururd?! ook naar buitenland ,dus hoeveel mensen zijn gedupeerd???
Later Shelly Fshion,
Nu Glitter fashion/google goed ,heel veel te vinden ,van ui een werk plein begonnen ,dus al jaren bezig.
Doet u aangifte,ze verstuururd?! ook naar buitenland ,dus hoeveel mensen zijn gedupeerd???
Even allert,je weet het maar niet Glitter Fashion Spijkenisseis nu / Diva-design.nl /geen kvk :!
Website geen enkel keurmerk./vinden kunt de site via url spion.
Op Marktplaats handelend onde diva-disign BUITENLAND.
WORD VERSTUURD UIT NEDERLAND EN JA U MOET STORTEN NAAR SPIJKENISSE
Dat u het weet , misschien risico loopt nooit iets te ontvangen ,velen gingen u voor.
Tevens handelend in Duitsland en UK,Dus wie weet wat daar is gebeurt.
Dus even de waarschuwing /Glitterfashion is niet meer/Diva- Design.nl voor terug gekomen
Vervelend voor vele bedrijven die ook zo heten,en dat zijn er nog al wat kun je wel zeggen.
Voorzichtig heid geboden ook op Marktplaats/ze staat in landelijk Politie database.
Dat u het weet , misschien risico loopt nooit iets te ontvangen ,velen gingen u voor.
Dus even de waarschuwing /Glitterfashion is niet meer/Diva- Design.nl voor terug gekomen
Vervelend voor vele bedrijven die ook zo heten,en dat zijn er nog al wat kun je wel zeggen.
Voorzichtig heid geboden ook op Marktplaats/ze staat in landelijk Politie database.
sombody schreef:Even allert,je weet het maar niet Glitter Fashion Spijkenisseis nu / Diva-design.nl /geen kvk :!
Sedert februari 2012 KVK inschrijving meer/uit Register
sombody schreef:November laarzen besteld ,nog steeds niet ontvangen,loze belofte`s over de lading moet nog uitgepakt en dat hoor ik al ruim 2 maanden,meer mensen zijn bij deze webshop opgelicht ,heeft al andere namen gehad ook en begint telkens weer ,dus koop niet bij Glitter Fashion Sijkenisse Anja Molenberg -Koperwiekhoek 7 Spijkenisse,het is een grote leugen deze webshop helaas
sombody schreef:Even allert,je weet het maar niet Glitter Fashion Spijkenisseis nu / Diva-design.nl /geen kvk :!
Nu op website Naam aanwezig,alleen te bestellen/kopen met overboeking,zou ik even goed over nadenken /Dit kan je geen serieuze website/shop noemen,niets dan een Naam Woonplaats en banknr.
Kijk ook mijn onderwerp Diva-design.nl/marktplaats komt zij uit BU of Italiesombody schreef:November laarzen besteld ,nog steeds niet ontvangen,loze belofte`s over de lading moet nog uitgepakt en dat hoor ik al ruim 2 maanden,meer mensen zijn bij deze webshop opgelicht ,heeft al andere namen gehad ook en begint telkens weer ,dus koop niet bij Glitter Fashion Sijkenisse Anja Molenberg -Koperwiekhoek 7 Spijkenisse,het is een grote leugen deze webshop helaas
Alleen nu website naam Woonplaats en banknr,verder geen enkele van de vereiste keurmerken.
Op blad 2 verdere verwijzing van webshop/site vereiste
Diva design .nl/al eerder vermeld ddat dit nu diva design is ,mevr deed zich voor komen uit buitenland of utaly[ook buitenland] ,nu niewe advert op marktplaats met Rotterdam erbij.
Allemaal een en dezelfde ,mevr heeft op haar website geen keurmerk en heeft zelfs geed ideal meer ,overmaken naar haar banknr ,spijkenisse stond daar eerst achter ,nu niet meer ,maar wees voorzichtig ,ik zit al 2 jaar op bestelling ,betaald natuurlijk te wachten.
Allemaal een en dezelfde ,mevr heeft op haar website geen keurmerk en heeft zelfs geed ideal meer ,overmaken naar haar banknr ,spijkenisse stond daar eerst achter ,nu niet meer ,maar wees voorzichtig ,ik zit al 2 jaar op bestelling ,betaald natuurlijk te wachten.
Nog steeds actief/nog steeds geen kvk/website alleen per overscrijving,niet gewaarborgd dus/ideal geweigerd!!!!!!!!!!!!!
Spijkenisse,geen bu,italy/rotterdam,is een misleiding,zelfde adres als voormalige glitter-fahion ,die dus niet meer bestaat,dat dit mogelijk is,blijft na aangifte`s is ongelofelijk,wees op u hoede voor deze dame in Spijkenis, mevr molenberg
Spijkenisse,geen bu,italy/rotterdam,is een misleiding,zelfde adres als voormalige glitter-fahion ,die dus niet meer bestaat,dat dit mogelijk is,blijft na aangifte`s is ongelofelijk,wees op u hoede voor deze dame in Spijkenis, mevr molenberg
Laatst gewijzigd door sombody op 29 jul 2013 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
duidelijker kon het zeker niet?
Nee ,je moet nu eenmaal geen mensen oplichten en voor de gek houden ,en we worden goed op tv gewaarschuwd,niemand zou dit willen tochdevious schreef:duidelijker kon het zeker niet?
DAAR had ik het niet over. Nog voordat je je post hier bewerkte stond het met net wat te grote letters hier op het forum..sombody schreef:Nee ,je moet nu eenmaal geen mensen oplichten en voor de gek houden ,en we worden goed op tv gewaarschuwd,niemand zou dit willen tochdevious schreef:duidelijker kon het zeker niet?
Nou staat al poosje ,en is het duidelijk leesbaar dan,gewaarshud mens geld voor 2 ,voorzichtigheid geboden,en heb helaas zelf iets slechte ogen ,maar ben ook geen 18 meer ,dus dank u.
Ze is nog steeds actief op Marktplaats.
Ik vertrouwde haar op de een of andere manier niet en ben gaan Googlen.
Gelukkig kwam ik dit tegen anders was ik er ook ingetrapt.
Ik heb melding gedaan bij Marktplaats en kreeg de volgende mail:
Beste mevrouw,
Wij zijn heel erg blij dat u deze verdachte adverteerder meteen aan ons doorgeeft. Uiteraard heb ik deze gebruiker meteen op alle mogelijke manieren nagekeken. Er zijn bij ons nog geen meldingen over deze gebruiker bekend. We hebben de gegevens van deze persoon opgeslagen in ons digitale archief. We kunnen deze adverteerder echter niet op basis van uw bevindingen weren van de site. Indien u gegronde bewijzen heeft dat deze persoon daadwerkelijk een oplichter is, kunt u deze naar ons toesturen. Eventuele gedupeerden kunnen zich bij ons melden. Wij kunnen dan, indien er aangifte is gedaan, gaan samenwerken met de politie om dit op te lossen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en anders alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Jesse
Afdeling gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl
Hopelijk hebben gedupeerden hier wat aan!
Melden bij Marktplaats dus! Hoe meer hoe beter!
Ik vertrouwde haar op de een of andere manier niet en ben gaan Googlen.
Gelukkig kwam ik dit tegen anders was ik er ook ingetrapt.
Ik heb melding gedaan bij Marktplaats en kreeg de volgende mail:
Beste mevrouw,
Wij zijn heel erg blij dat u deze verdachte adverteerder meteen aan ons doorgeeft. Uiteraard heb ik deze gebruiker meteen op alle mogelijke manieren nagekeken. Er zijn bij ons nog geen meldingen over deze gebruiker bekend. We hebben de gegevens van deze persoon opgeslagen in ons digitale archief. We kunnen deze adverteerder echter niet op basis van uw bevindingen weren van de site. Indien u gegronde bewijzen heeft dat deze persoon daadwerkelijk een oplichter is, kunt u deze naar ons toesturen. Eventuele gedupeerden kunnen zich bij ons melden. Wij kunnen dan, indien er aangifte is gedaan, gaan samenwerken met de politie om dit op te lossen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en anders alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Jesse
Afdeling gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl
Hopelijk hebben gedupeerden hier wat aan!
Melden bij Marktplaats dus! Hoe meer hoe beter!