Omdat dit een uitlopend artikel is heb ik op 18.10.2011 de vraag neergelegd bij [email protected] of deze iPads nieuw zijn of refurbished.Hierop kreeg ik een mail dat het nieuwe iPads betreft!
Helaas heb ik naar aanleiding van onderstaande mail !! me laten overtuigen deze iPad aan te schaffen en mijn eigen iPad te verkopen Deze iPad heb ik dus online besteld op 18.10.2011in de Dixons webshop , Dixons.nl en is een totale ramp gebleken.
De iPad zou de volgende dag worden geleverd op het aangegeven adres maar helaas....de status van de bestelling veranderde niet en er kwam geen iPad.
Navraag bij de klantenservice op 19.10.2011 leerde mij dat de iPad niet meer leverbaar is en ondanks opgave op de Dixons site van een voorraad van zeker 78 stuks, in de winkels is er niet 1 te leveren. Het voorstel van Dixons om een korting van €15 euro te geven op een sleeve om de pijn te verzachten is natuurlijk een absurd voorstel , immers, ik ben niet meer in het bezit van een iPad.
De medewerker heeft uiteindelijk contact gelegd met de financiële administratie om te zorgen dat mijn geld zo spoedig mogelijk zou worden teruggestort en de medewerker belde mij terug met het nieuws dat het geld op 20.10.2011 zou worden teruggestort dus meeging in een batch van 20.10.2011.
Het checken van mijn bestelling op 20.10.2011 leerde mij dat er van een terugstorting nog geen sprake was en de bestelling online nog open stond en ik nam weer contact op met de klantenservice. Tijdens het contact met de klantenservice werd er een voorstel gedaan om een iPad2 aan te schaffen met een korting van maar liefs €50 !Echter ,het meerdere keren herhaalde voorstel van de medewerkster om een iPad 32G +3G aan te schaffen voor €549 bleek dus niet correct en mocht ik de iPad voor €649 aanschaffen..!
Het verschil tussen de oorspronkelijke bestelling en dit voorstel bedraagt maar liefs €200 en is voor mij een hoop geld en een te groot verschil.
De medewerkster beloofde ook weer achter een versnelde(spoed) retourboeking aan te gaan zodat ik weer vrijelijk over mijn eigen geld kan beschikken en dus elders een aanschaf van een ipad kan doen.
Hiervoor zou ik nog 20.10.2011 worden teruggebeld om te laten weten wat de status voor afhandeling was .Helaas heb ik niets vernomen en mag ik dus wachten op mijn eigen geld .
De iPad heb ik 20.10.2011 aangeschaft tijdens de koopavond bij Dynabyte in Nijmegen , overigens ook een winkel van de Bas Group net als Dixons!!
Het is een schande dat je online iets kan bestellen bij Dixons wat niet leverbaar is en ook niet meer op voorraad zal komen. Het is een schande dat er niet gekeken wordt naar een eventuele levering vanuit een winkel waar eventueel wel een iPad zou kunnen liggen (volgens de website 10tallen!)
Het is een schande en bedrog dat Dixons je laat betalen voor gebakken lucht en vervolgens dat geld netjes bij zich houdt!!
Ik zou graag mijn geld weer tot mijn beschikking hebben en Dixons moet voor geld gewoon naar de bank!!