LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dixons levert niet binnen 24 uur
Dixons levert niet binnen 24 uur
Op haar website belooft Dixons de artikelen binnen 24 uur te leveren. De door mij bestelde espresso machine was in voorraad dus heb ik heb gisteren besteld, als kerstkado voor mijn vrouw. Omdat ik ik de hele dag nog niks gehoord had terwijl TNT door de straat reed toch maar de klantservice van Dixons gemailed. Hier volgt hun antwoord:
Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat er iets mis is gegaan in de voorraad van de DX SAECO ODEA GO ESPRESSO.. Hierdoor kunnen wij uw bestelling helaas nog niet uitleveren. Wij doen onze uiterste best om uw bestelling alsnog binnen vijf werkdagen aan u te versturen.
Moraal van dit verhaal, koop geen kerst kado's bij Dixons maar ga zelf naar de winkel.
Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat er iets mis is gegaan in de voorraad van de DX SAECO ODEA GO ESPRESSO.. Hierdoor kunnen wij uw bestelling helaas nog niet uitleveren. Wij doen onze uiterste best om uw bestelling alsnog binnen vijf werkdagen aan u te versturen.
Moraal van dit verhaal, koop geen kerst kado's bij Dixons maar ga zelf naar de winkel.
Re: Dixons levert niet binnen 24 uur
Beetje overtrokken conclusie, fouten maken is menselijk nietwaar? Als ze nou niet binnen die vijf werkdagen leveren, dan heb je vind ik alweer wat meer recht om te klagen. Nu komt het cadeau inderdaad niet meer voor kerst binnen, maar dat vind ik jouw eigen schuld. Dan moet je maar niet op het allerlaatste nippertje zoiets kopen via internet. Ga dan naar de winkel of koop het gewoon eerder.
Beste Bart,
Dat is precies mijn conclusie. Je kan er helaas niet op vertrouwen dat websites hun beloftes van levering binnen 24 uur waar maken. Ook al hebben ze 48 uur de tijd, toch loop je een behoorlijk risico. Vandaar mijn advies, bestel je kadoartikelen niet bij Dixons maar ga naar de winkel.
Dat is precies mijn conclusie. Je kan er helaas niet op vertrouwen dat websites hun beloftes van levering binnen 24 uur waar maken. Ook al hebben ze 48 uur de tijd, toch loop je een behoorlijk risico. Vandaar mijn advies, bestel je kadoartikelen niet bij Dixons maar ga naar de winkel.
Je zou ook kunnen zeggen, bestel tijdig, het is namelijk geen verrassing dat het komend weekend kerst is. Dit is namelijk al jaren op 25 en 26 december.Vandaar mijn advies, bestel je kadoartikelen niet bij Dixons maar ga naar de winkel.
De TNT track en trace pagina waarschuwt ook dat de bezorging van pakketten vertraging op kunnen lopen door de weersomstandigheden.
Dat Dixons schermt met een 24 uurs levering kunnen ze alleen waarmaken als de TNT dit ook kan waarmaken. En dat lukt niet altijd.
Helemaal mee eens!!riddert schreef:Je zou ook kunnen zeggen, bestel tijdig, het is namelijk geen verrassing dat het komend weekend kerst is. Dit is namelijk al jaren op 25 en 26 december.Vandaar mijn advies, bestel je kadoartikelen niet bij Dixons maar ga naar de winkel.
De TNT track en trace pagina waarschuwt ook dat de bezorging van pakketten vertraging op kunnen lopen door de weersomstandigheden.
Dat Dixons schermt met een 24 uurs levering kunnen ze alleen waarmaken als de TNT dit ook kan waarmaken. En dat lukt niet altijd.
Bij elke webwinkel is het druk!!
Ik heb er alle begrip voor dat het druk is bij webwinkels en dat ook TNT harstikke druk is dus dat vast niet alles netjes op tijd bezorgt kan worden.
Hier is echter iets anders aan de hand. Iets wat je steeds vaker ziet bij webwinkels. Op het moment dat ik wil gaan kopen is het produkt zogenaamd in voorraad. Na mijn betaling via iDeal krijg ik een bevestigingsmail dat de order geplaatst is en uitgeleverd wordt. Pas nadat ik 24 uur later klaag bij de helpdesk wordt mij vertelt dat men de vorige dag helemaal geen voorraad had en dat ik vijf dagen geduld moet hebben. Er is dus nimmer iets verzonden daar Dixons zelf het produkt nog moet inkopen.
Hier is echter iets anders aan de hand. Iets wat je steeds vaker ziet bij webwinkels. Op het moment dat ik wil gaan kopen is het produkt zogenaamd in voorraad. Na mijn betaling via iDeal krijg ik een bevestigingsmail dat de order geplaatst is en uitgeleverd wordt. Pas nadat ik 24 uur later klaag bij de helpdesk wordt mij vertelt dat men de vorige dag helemaal geen voorraad had en dat ik vijf dagen geduld moet hebben. Er is dus nimmer iets verzonden daar Dixons zelf het produkt nog moet inkopen.
Er is een hoop verdwenen van dit topic dus voor de mensen die het niet gevolgd hebben, Dixons kon na een week nog steeds niet leveren en vertelde daarna zelfs helemaal niet te kunnen leveren. Twee weekjes later kreeg ik mijn 139 euro terug.
Ik had al een raar gevoel de hele tijd omdat de Seaco Odea elders 259 euro kostte en vermoedde dat Dixons gewoon onder de aanbieding wilde uitkomen terwijl we een overkomst hadden.
En kijk tien dagen later, de Seaco Odea staat weer op de Dixon site, uit voorraad leverbaar voor 299 euro.......
Ik had al een raar gevoel de hele tijd omdat de Seaco Odea elders 259 euro kostte en vermoedde dat Dixons gewoon onder de aanbieding wilde uitkomen terwijl we een overkomst hadden.
En kijk tien dagen later, de Seaco Odea staat weer op de Dixon site, uit voorraad leverbaar voor 299 euro.......
-
Opgelet! 123AB is een medewerker van Dixons die iedereen aanvalt
die een ervaring heeft met Dixons.
123ab reageert uitsluitend op Dixons topics !!
Laat u niet misleiden door zijn 'ik werk voor bcc smoes' !
die een ervaring heeft met Dixons.
123ab reageert uitsluitend op Dixons topics !!
Laat u niet misleiden door zijn 'ik werk voor bcc smoes' !