LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douglas webwinkel. Dure tweedehands makeup!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Calendula

Douglas webwinkel. Dure tweedehands makeup!

Ongelezen bericht door Calendula »

Een paar keer gebruikte ik Douglas webwinkel en alles was prima tot vorige zaterdag. Maar vroeger bestelde ik alleen maar dingen op waarvan je niet zo makkelijk ziet dat ze gebruikt waren (kwasten, cremes). Toen kreeg ik gebruikte blush (geen twijfel). Doosje zag er vies uit met rare kleine stukjes papier erop. Ik stuurde het natuurlijk meteen terug en stuurde ook een klacht via e-mail naar Douglas.
Minstens verwachtte ik 'sorry' van Douglas alleen zij ontkennen dat ze gebruikte makeup versturen.

Zijn er meer mensen met zulke ervaringen?

GJvdZ

Re: Douglas webwinkel. Dure tweedehands makeup!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er per ongeluk een gebruikt doosje tussen de te verzenden producten heeft gezeten. Uiteraard zouden ze dan sorry kunnen zeggen, maar het is dan niet zo dat Douglas "altijd" tweedehands spullen verkoopt.

Calendula

Re: Douglas webwinkel. Dure tweedehands makeup!

Ongelezen bericht door Calendula »

Natuurlijk niet altijd, zoveel tweedehands spullen hebben ze niet :) Maar met Douglas prijzen niveau verwacht je ook een bepaalde service. En wat als ik lippenstift koop, die door iemand al gebruikt was, maar ik zie het niet en krijg herpes. Niet leuk, he......

Gesloten