LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dubieus: www.parfumassortiment.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
BiBaBommel

Dubieus: www.parfumassortiment.nl

Ongelezen bericht door BiBaBommel »

op 6 juli j.l. heb ik een bestelling geplaatst voor een flesje "Calvin Klein - Eternity Summer EDP 100ml". Achteraf blijkt dat dit een eenmalige actie is van Calvin Klein en dat dit dus slecht verkrijgbaar is. Op zich geen probleem, maar zoals parfumassortiment hier mee om gaat vind ik dubieus.
Er zou binnen 7 dagen geleverd gaan worden (werd netjes via mail gemeld), dat gebeurde niet. Ik heb toen contact gezocht (enige manier is via een online formulier of reageren op de eigen status-mailtjes), maar krijg geen reactie. Tot op de dag van vandaag hebben zij nergens op gereageerd. Ik heb wel op 6 juli betaald met Ideal.
Nu staat er in de voorwaarden dat zij zichzelf 30 dagen de tijd geven om te leveren... na die 30 dagen mag je bezwaar aantekenen en je geld terug vragen. Als dit bezwaar bij parfumassortiment binnen is, hebben zij nog eens 30 dagen de tijd om het geld terug te storten.....
Maar wat ik dubieus vind is dat het betreffende flesje parfum nog steeds op de site staat en dat mensen dit nog steeds kunnen bestellen en betalen, terwijl het gewoon niet leverbaar is. Oftewel, parfumassortiment kan een hele bak geld binnenhalen en 60 dagen laten renderen om het vervolgens terug te betalen (zonder de rente)...
Over 7 dagen (het is nu 30 augustus) ben ik benieuwd of ik uberhaupt mijn geld al terug heb....

Von

Re: Dubieus: www.parfumassortiment.nl

Ongelezen bericht door Von »

:shock: Hey, dat is ook toevallig!
Ik ben al een tijdje op zoek naar dat luchtje en die site is tot nu toe de enige die hem nog als leverbaar heeft staan. Toch maar even niet doen, denk ik :?

Gesloten