| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eBay niet te bereiken!!
eBay niet te bereiken!!
Mijn account is van eBay gehaald. Met als reden, dat mijn account er moet worden afgehaald, omdat er iets niet goed is met de account.. Heel vaag dus.
Ze horen binnnen 72 uur te antwoorden in Nederland, maar het laaste mailtje wat ik heb gestuurd, heb het antwoord zo'n !drie weken! op zich laten wachten!
Als je een bedrijf erop runt kan dit natuurlijk niet.
Op Ebay zelf staan er wel meer klachten over, maar voor de rest vind ik niets? Hoe kan dit? Er moeten toch wel meer mensen met dit probleem zijn!
Weet iemand misschien toch een telefoonnummer of een oplossing voor dit probleem!?
Ze horen binnnen 72 uur te antwoorden in Nederland, maar het laaste mailtje wat ik heb gestuurd, heb het antwoord zo'n !drie weken! op zich laten wachten!
Als je een bedrijf erop runt kan dit natuurlijk niet.
Op Ebay zelf staan er wel meer klachten over, maar voor de rest vind ik niets? Hoe kan dit? Er moeten toch wel meer mensen met dit probleem zijn!
Weet iemand misschien toch een telefoonnummer of een oplossing voor dit probleem!?
Re: eBay niet te bereiken!!
Heb je de veel gestelde vragen eens doorgenomen?
Daar staat zoiets van:
Daar staat zoiets van:
Belangrijk: pas op voor frauduleuze e-mails. Als je een bericht hebt ontvangen waarin staat dat je account is geschorst, moet je in Mijn berichten in Mijn eBay controleren of eBay echt de afzender is.
Als je het e-mailbericht niet kunt terugvinden in Mijn berichten, moet je goed opletten. Sommige leden hebben namelijk gemeld dat anderen toegang probeerden te krijgen tot hun persoonlijke gegevens door e-mails te versturen die van eBay afkomstig lijken met de melding dat hun account was of zou worden geschorst. Deze e-mails bevatten vaak een link naar een website waar je je moet aanmelden en informatie moet opgeven. Dergelijke e-mails worden ook wel spoofberichten of phishing genoemd. Meer informatie over het herkennen van spoofberichten.
Wat moet je doen als iemand uw account gebruikt zonder uw toestemming?
Zolang naiviteit en onwetendheid de boventoon voert, zal dat hele phishing gebeuren nog lang aanwezig zijn....
Ja nevermind, dank je wel. Maar dit komt echt van Ebay af.
Hoor net dat het wel drie weken duurt voordat je antwoord krijgt. Maar de kosten van personeel zijn zo hoog in Nederland, na alle belastingen. Dat er bedrijven failliet gaan door hen maakt natuurlijk niets, personeel is duurder..
Hoor net dat het wel drie weken duurt voordat je antwoord krijgt. Maar de kosten van personeel zijn zo hoog in Nederland, na alle belastingen. Dat er bedrijven failliet gaan door hen maakt natuurlijk niets, personeel is duurder..
-
Guardian72
- Contacteer:
Een bedrijf 'op ebay' runnen?
Lijkt me een 'recipe for failure'
Als je nu eens opnieuw begon, en dan inbegrijpelijk Nederlands uitlegt wat er precies gebeurd is en hoe en van wie je dat vernomen hebt.Henkjan7 schreef:Mijn account is van eBay gehaald. Met als reden, dat mijn account er moet worden afgehaald, omdat er iets niet goed is met de account.. Heel vaag dus.
"Mijn account is van eBay gehaald. Met als reden, dat mijn account er moet worden afgehaald..." geeft ons niet veel aanknopingspunten en "vaag" is meestal (bijna altijd) een rode vlag voor phishing.
Geen linkjes uit emails volgen, liefst niet op de eigen computer inloggen op je Ebay pagina en alle andere maatregelen nemen.
Je laatste verzekering "dit komt echt van Ebay af." stelt mij ook al niet gerust. Hoe weet je dat? En van wie hoor je net "dat het wel drie weken duurt voordat je antwoord krijgt."?
Gefrustreerd sarcasme gaat je niet echt veel helpen toch? Het stoot alleen maar mensen af die je zouden kunnen helpen.Maar de kosten van personeel zijn zo hoog in Nederland, na alle belastingen. Dat er bedrijven failliet gaan door hen maakt natuurlijk niets, personeel is duurder..
Geef nu eens gedetailleerd weer wat er allemaal gebeurd is, stap voor stap.
Want? Er zijn hele volksstammen die hun winkel via eBay runnen hoor.Guardian72 schreef:Een bedrijf 'op ebay' runnen?
-
Guardian72
- Contacteer:
Meer omdat je aan de "powers that be" bent overgeleverd, en 'service' bij problemen bij ebay/paypal vaak ver te zoeken is.GJvdZ schreef:Want? Er zijn hele volksstammen die hun winkel via eBay runnen hoor.Guardian72 schreef:Een bedrijf 'op ebay' runnen?
Zolang het goed gaat, prima, maar bij problemen ben jij het pechgeval omdat men geen klantenservice kent.
Heb je dat zelf moeten ondervinden, dat er geen klantenservice is/was?Guardian72 schreef:Meer omdat je aan de "powers that be" bent overgeleverd, en 'service' bij problemen bij ebay/paypal vaak ver te zoeken is.GJvdZ schreef:Want? Er zijn hele volksstammen die hun winkel via eBay runnen hoor.Guardian72 schreef:Een bedrijf 'op ebay' runnen?
Zolang het goed gaat, prima, maar bij problemen ben jij het pechgeval omdat men geen klantenservice kent.
-
Guardian72
- Contacteer:
BIj de paypal tak helaas wel.nevermind schreef:Heb je dat zelf moeten ondervinden, dat er geen klantenservice is/was?
Probleem - maar 'service' geeft geen gehoor, en laat nepverkoper gewoon doorgaan.
PayPal is bij mij al een tijdje niet meer onderdeel van mijn betalingen.Guardian72 schreef:BIj de paypal tak helaas wel.nevermind schreef:Heb je dat zelf moeten ondervinden, dat er geen klantenservice is/was?
Probleem - maar 'service' geeft geen gehoor, en laat nepverkoper gewoon doorgaan.
Maar de service van Ebay bij problemen met (ver)kopers, ben ik heel tevreden.
Tot heden alles naar wens opgelost.