LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Electroweb

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kabep
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2012 13:26

Electroweb

Ongelezen bericht door kabep »

Ik heb een bestelling gedaan bij de firma Electroweb in Maassluis.
Betaals via MultiSafepay.
Bedrag is van mijn rekening gehaald en bevestigd met een email.
Ook van Electroweb kreeg ik een orderbevestiging via email.
Verder niets meer gehoord.
Gebeld naar Electroweb maar de telefoon wordt niet opgenomen maar overgeschakeld naar een fax.
Mail gestuurd naar Electroweb en naar Dhr. Booister de eigenaar.
Ook MultiSafeplay gebeld ook daar wordt de telefoon niet opgenomen.
Twee mailtjes gestuurd naar MultiSafeplay.
Krijg van beide geen antwoord.
Zijn er meer mensen met problemen bij dit bedrijf.
Misschien dat het niet meer bestaat.
Voorheen geen problemen met dit bedrijf gehad daarom vreemd dat ik geen antwoord krijg.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door berndv »

Wanneer is dit gebeurt? Wanneer heb je gebeld, wanneer ben je gaan bellen?

Een telefoon die overschakeld naar fax is mogelijk, direct naar fax kan aanverschillende zaken liggen.

Heb je gisteravondmgemaild en vanochtend nog geen antwoord? Dan kan dat verklaarbaar zijn.

kabep
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2012 13:26

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door kabep »

De bestelling op woensdag 28 maart 2012.
Het bellen en mailen op vrijdag 30 maart 2012.
Op 30 maart meerdere malen zowel s'morgens als s'middags.

riddert
Berichten: 2132
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door riddert »

Ze zijn telefonisch van 16.00 uur tot 21.00 uur bereikbaar, zo staat te lezen op het voorblad van de website.

MAXIEM

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door MAXIEM »

kabep

Dit is meer dan waarschijnlijk een eenmans/vrouw shopje. Het is dus goed mogelijk dat ze een dagje op de veluwe zitten. Morgen nog maar eens proberen.

Sukses, Maxiem.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door henk51 »

Op 30 maart meerdere malen zowel s'morgens als s'middags.
Ze zijn telefonisch van 16.00 uur tot 21.00 uur bereikbaar, zo staat te lezen op het voorblad van de website.
Heeft dus geen enkele zin om voor 16.00 uur te bellen.
Gebeld naar Electroweb maar de telefoon wordt niet opgenomen maar overgeschakeld naar een fax.
Fax en telefoon hebben ieder een eigen nummer misschien per ongeluk faxnummer gedraaid?
De bestelling op woensdag 28 maart 2012.
Het bellen en mailen op vrijdag 30 maart 2012.
Op 30 maart meerdere malen zowel s'morgens als s'middags.
Levertijd is doorgaans 5 werkdagen dus op zijn vroegst 4 april,dus nog een beetje geduld kan geen kwaad.Vind dit topic dus een beetje onzinnig, levertijd nog niet voorbij en toch al gaan klagen bellen mailen etc.
Geef het bedrijf de kans het bestelde goed uit te leveren.


gr Henk

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door Guardian72 »

henk51 schreef: Fax en telefoon hebben ieder een eigen nummer misschien per ongeluk faxnummer gedraaid?
Of men heeft een combi apparaat..
Stuur ze een fax - zou ik zeggen.

kabep
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2012 13:26

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door kabep »

Henk moet de voorwaarden maar even lezen.
Namelijk als er niet binnen 48 uur geleverd kan worden sturen ze een mail.
Maar ook mail wordt niet geregeerd.
Ik heb al vele malen een bestelling gedaan en ging altijd goed maar nu is geen reactie.
Volgens MultiSafepay een weekje wachten dan gaan ze verder kijken.
Dhr. Booister heeft meerdere bedrijven met verschillende telefoonnummers maar daar reageer men niet.
Raar.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door berndv »

kabep schreef:Henk moet de voorwaarden maar even lezen.
Namelijk als er niet binnen 48 uur geleverd kan worden sturen ze een mail.
Maar ook mail wordt niet geregeerd.
Ik heb al vele malen een bestelling gedaan en ging altijd goed maar nu is geen reactie.
Volgens MultiSafepay een weekje wachten dan gaan ze verder kijken.
Dhr. Booister heeft meerdere bedrijven met verschillende telefoonnummers maar daar reageer men niet.
Raar.
Misschien is tie een weekje weg.

Hoewel het dan wel zo netjes zou zijn om even een autoreply op je mail te zetten.

cor van beek
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2013 14:53

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door cor van beek »

bij de firma Electroweb te maassluis op 27 Maart 2012 een accu besteld direct betaald via telebanking
binnen 5 minuten van Electroweb een bevestiging ontvangen
tevens dat het in behandeling was genomen en de verzending zou direct plaats vinden
helaas op 29 maart nog steeds niet gehoord en of ontvangen
daar je volgens opgaaf via het tel nummer 010 5915531 tussen 16.00 en 21 .00 met hun Electroweb in kontakt kunt komen heb ik dit zeer velen malen elke dag geprobeerd
echter daar word nimmer de telefoon opgenomen dus ook niet tussen 16.00 en 21.00 uur
zoals ze op hun website vermelden
toen maar weer een E mail gestuurdt met de vraag waar mijn bestelling bleef echter er wordt
door Electroweb nimmer gereageerd
toen heb ik op 02 -04 - 2013 een zeer boze e mail gsestuurd naar Electroweb
met een sommatie om de bestelling direct af te sturen en ik hem uiterlijk op 4 April 2013 om 14.00 uur in mijn bezit wilde hebben
daar ik anders maatregelen zou nemen met alle narige gevolgen en kosten voor rekening van Electroweb
toen kreeg ik een e mail terug met als opgaaf het wordt verzonden
vandaag op 3 april dus na 8 dagen pas de bestelling ontvangen

kortom het is niet raadzaam op met Eletroweb zaken te doen daar ze hun verplichtgen en belofte`s niet na komen
C van Beek

A.niem
Berichten: 132
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door A.niem »

cor van beek schreef:bij de firma Electroweb te maassluis op 27 Maart 2012 een accu besteld direct betaald via telebanking
binnen 5 minuten van Electroweb een bevestiging ontvangen
tevens dat het in behandeling was genomen en de verzending zou direct plaats vinden
helaas op 29 maart nog steeds niet gehoord en of ontvangen
daar je volgens opgaaf via het tel nummer 010 5915531 tussen 16.00 en 21 .00 met hun Electroweb in kontakt kunt komen heb ik dit zeer velen malen elke dag geprobeerd
echter daar word nimmer de telefoon opgenomen dus ook niet tussen 16.00 en 21.00 uur
zoals ze op hun website vermelden
toen maar weer een E mail gestuurdt met de vraag waar mijn bestelling bleef echter er wordt
door Electroweb nimmer gereageerd
toen heb ik op 02 -04 - 2013 een zeer boze e mail gsestuurd naar Electroweb
met een sommatie om de bestelling direct af te sturen en ik hem uiterlijk op 4 April 2013 om 14.00 uur in mijn bezit wilde hebben
daar ik anders maatregelen zou nemen met alle narige gevolgen en kosten voor rekening van Electroweb
toen kreeg ik een e mail terug met als opgaaf het wordt verzonden
vandaag op 3 april dus na 8 dagen pas de bestelling ontvangen

kortom het is niet raadzaam op met Eletroweb zaken te doen daar ze hun verplichtgen en belofte`s niet na komen
C van Beek
Ik neem aan dat je er wel rekening mee hebt gehouden dat er feestdagen tussen zaten? Misschien was het bedrijf wel dicht op goede vrijdag, en 1e + 2e paasdag. Dat ze daarom de telefoon niet opgenomen hebben. 2 april was de eerste normale werkdag, en op deze dag is uw bestelling gewoon klaargemaakt en verzonden. Ik denk dat u enigzins ongeduldig bent. Maar ik ben blij voor u dat de accu vandaag ontvangen heeft. Ze zeggen zelf trouwens dat de levertijd 5 WERKdagen is, en u heeft uw bestelling binnen deze periode ontvangen, dus ik snap deze hele ophef niet?! Maar dat zal wel aan mij liggen.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door nevermind »

bij de firma Electroweb te maassluis op 27 Maart 2012 een accu besteld
toen heb ik op 02 -04 - 2013 een zeer boze e mail gsestuurd naar Electroweb
Inderdaad dan was ik ook boos. :lol:
Ik denk je moet iets recht zetten.


De rest heeft A.niem al geschreven.
Ze zeggen zelf trouwens dat de levertijd 5 WERKdagen is, en u heeft uw bestelling binnen deze periode ontvangen, dus ik snap deze hele ophef niet?!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door Guardian72 »

cor van beek schreef:
kortom het is niet raadzaam op met Eletroweb zaken te doen daar ze hun verplichtgen en belofte`s niet na komen
C van Beek
Ik zou eerder zelf zeggen dat webwinkels niet met u zaken willen doen.
Bewust feesdagen negeren - direct hoog van toren blazen - en bedrijven ten onrechte van leugens beschuldigen.. toe maar..

U mag blij zijn als men u niet aanklaagt voor smaad!

cor van beek
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2013 14:53

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door cor van beek »

ik neem aan dat de replay`s van de verkoper dus van Electroweb komen
deze reaktie zijn het zelfde als bij de klachten van Dhr kabeb die het zelfde overkwam

1 ding staat als `n paal boven water
als men tel kontakt met Electroweb wil opnemen die volgens hun zeggen tel bereikbaar zijn voor hun klanten tussen 16.00 en 21.00 uur en dan in 7 dagen geen totaal tel opnemen
zelfs geen reaktie via e mail terug sturen zegd genoeg hoe deze firma met z`n klanten omgaat

Electroweb had uit fatsoensnormen de klant kunnen berichten BV op 28 Maart IVB met de paasdrukte zullen wij uw bestelling na 2 april verwerken en verzenden dan was de klant tevereden geweest

ik ben ook niet de enige die klachten heeft aangaande de verwerking van geplaatste bestellingen lees hierboven de kalchten van Dhr kabeb die indentiek het zelfde overkwam

ook ik zal bij deze Firma in de toekomst geen orders plaatsen

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Electroweb

Ongelezen bericht door Guardian72 »

cor van beek schreef:ik neem aan dat de replay`s van de verkoper dus van Electroweb komen
deze reaktie zijn het zelfde als bij de klachten van Dhr kabeb die het zelfde overkwam
Zwaktebod.
Ten eerste zijn het 'antwoorden' of replies. Geen herhalingen.
Daarnaast - typisch gevalletje van vermoorde onschuld - niet willen (of kunnen) nadenken - en dan elk antwoord wat persoon ongelijk geeft (wat hij ook heeft - de feestdagen komen echt IEDER JAAR weer terug) - maar beschuldigen van werknemer of eigenaar zijn?

Als dat waar was, dan werkte ik voor zoveel bedrijven dat ik per werkgever niet meer dan 1 uur per week aanwezig zou kunnen zijn.

Wil je dan niet snappen dat nationaal erkende feestdagen ook vrije dagen zijn voor veel mensen?
Waar kom je vandaan? En hoe lang ben je al ontsnapt?

Gesloten