LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EMPC - crediteren duurt nu al meer dan 4 maanden !!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet

Ja, lijkt mij een goed plan eens een uitzending te weiten aan keurmerken voor webwinkels

ja
2
100%
nee
0
Geen stemmen
geen mening
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2

midiman
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:44

EMPC - crediteren duurt nu al meer dan 4 maanden !!

Ongelezen bericht door midiman »

Ik wil iedereen waarschuwen voor EMPC in Dronten;

Ik heb de fout gemaakt bij hun wat computer-onderdelen te bestellen, die uiteindelijk niet (meer) leverbaar bleken te zijn.

Dat kan gebeuren.

Echter, via iDeal heb ik het bestelde toen al betaald.
Door de annulering zou ik binnen 30 dagen mijn geld terug krijgen.

En ondanks herhaaldelijke toezeggingen is dat nog steeds niet gebeurt.

En het (voor mij) om een aanzienlijk bedrag.
Maar nog meer gaat het mij om de principes.

En ik denk dat hier een heel sterk item voor een uitzending van Tros Rader in zit;
Wat blijkt, zogenoemd zou EMPC aangesloten zijn bij een keurmerk.

Ik klop aan, blijkt dat EMPC daar niet langer bij is ingeschreven, terwijl de website van het keurmerk dat dus nog wel aangaf in hun "database" (abusievelijk dus).

Kan gebeuren, en heel netjes geeft dat ("verlopen") Keurmerk aan welk keurmerk nu weer door EMPC gevoerd wordt.

Dus ik contact opgenomen met dat "nieuwe" keurmerk, maar daar krijg ik niet echt het gevoel dat ze er veel aan zullen doen, want "Het certificaat is bij ons offline gezet daar de shop geen producten bevat"

(er is een "technische" storing al weken aan de gang bij EMPC's website, en hun website geeft mij een gevoel dat ze op het punt staan failliet te gaan)

Uiteraard ook contact opgenomen met ConsuWijzer maar ook daar geen hulp, anders dan het advies contact op te nemen met de curator.
Consuwijzer is dus echt wijs en ziet in de toekomst :o

Kortom, beste mensen, laat je mening horren!

En Redactie, hopelijk geeft dit stof voor een uitzending of item, no more Mr. Nice Guy, ik wil bloed zien!

Een keurmerk is blijkbaar een wassen neus, en daar ben ik enorm boos om.

Desondanks blijf ik vechten voor mijn geld, al moet ik overgaan tot zeer drastische maatregelen.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: EMPC - crediteren duurt nu al meer dan 4 maanden !!

Ongelezen bericht door mar42 »

Heb je al eens gebeld met ze????

Er is al een topic over empc:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=895851#895851

gusanrapa
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2009 13:27

Re: EMPC - crediteren duurt nu al meer dan 4 maanden !!

Ongelezen bericht door gusanrapa »

Ben ook een slachtoffer van deze winkel. Jammer dat ik niet op tijd van deze forum afwist. Nu ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben!

midiman
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:44

Re: EMPC - crediteren duurt nu al meer dan 4 maanden !!

Ongelezen bericht door midiman »

Uiteindelijk is het tegoed betaald!
Wat een bevalling, die fout maak ik nooit meer :shock:

Mij werd geadviseerd eventueel te overwegen een klacht te melden bij de geschillencommissie www.geschilonline.nl.

De hierbij aangesloten juristen doen een, voor beide partijen, bindende uitspraak bij geschillen – uiteraard volledig gebaseerd op de wet.

Voor de overige "slachtoffers" van EMPC zou ik zeggen, hou vol, geef niet op blijf ze contacteren (email, telefoon).

In mijn geval was hun (ex)keurmerkhouders QShops.org en "Stichting MKB en Internet" mij zeer van dienst, naar het schijnt.

Ik hoop van harte dat EMPC de zaken weer op orde krijgt, en spoedig iedereen betaald die daar recht op heeft.

Wat mij betreft is dit onderwerp voor mij gesloten.

Een leer-moment :roll:

Gesloten