LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Caraudioexpert

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Fam.Balk
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 mei 2007 10:59

Ervaringen Caraudioexpert

Ongelezen bericht door Fam.Balk »

Hallo
Zijn er mensen die ervaringen hebben met de webwinkel Caraudioexpert in Spijkenisse zij verkopen navigatie systemen.
Zijn deze systemen betrouwbaar en hoe is de garantie van hun na aankoop ?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Ervaringen Caraudioexpert

Ongelezen bericht door dhc »

Misschien even googelen? Staat genoeg...
Als een bedrijf 5% inhoudt bij retour sturen dan haak ik al af....Mag ook helemaal niet.

de_pineut
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 feb 2016 16:50

Re: Ervaringen Caraudioexpert

Ongelezen bericht door de_pineut »

Yep, slecht "bedrijf". Hij verkoopt vanuit huis en bedonderd de boel. Wij zijn ook slachtoffer geworden van zijn praktijken. Wegblijven is het advies

Jan_53
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2016 18:40

Re: Ervaringen Caraudioexpert

Ongelezen bericht door Jan_53 »

Nav een advertentie van caraudioexpert.nl op marktplaats werd mijn interesse gewekt voor een navigatie voor een Toyota. Na een beetje google kwam ik op deze site terecht. Trek niet gauw conclusies en ben daarom wat verder gaan zoeken. Heb echt te doen met de gedupeerden van car audio expert. [ongefundeerde bewering door Moderatie verwijderd] met zijn leverings wanpraktijken maar klopt zijn website ook van geen meter. Er wordt op de website aangeven dat zij vanaf 2005 opgericht zijn. Dit is een leugen. Het bedrijf in in 2012 pas opgericht, bron ;

https://www.nationalebedrijvengids.nl/b ... dio-Expert

Ik heb gelukkig mijn vingers niet verbrand maar dit is puur dwaling en is nog strafbaar ook

Gesloten