LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fa de Valken uit Gouda

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
HvandV

Fa de Valken uit Gouda

Ongelezen bericht door HvandV »

Heb 16 oktober 2010 een internetbestelling gedaan bij Fa de Valken uit Gouda :evil: en tot nu toe nog niks geleverd gekregen. Vast telnr is afgesloten, mobiel wordt niet opgenomen en mail niet beantwoord. Volgens de Kvk bestaan ze nog wel, maar voor mij onbereikbaar. Wil graag weten of er nog meer mensen zijn die sinds half oktober web-bestellingen hebben gedaan en niet geleverd hebben gekregen en hoe je hier iets mee doet.

EdoK

Re: Fa de Valken uit Gouda

Ongelezen bericht door EdoK »

Ze hebben een winkel op de Zeugstraat dus een bezoek lijkt mij de makkelijkste eerste stap.

HvandV

Ongelezen bericht door HvandV »

Vlieg voor €56,00 niet naar Gouda vanuit het hoge noorden dan zou de reis duurder zijn. Zijn trouwens meer slachtoffers, kijk maar op het forum van sportschutter.nl waar ik ook een bericht op heb geplaatst.

EdoK

Ongelezen bericht door EdoK »

Er is toch wel iemand in de buurt van Gouda te vinden die langs kan gaan?

alex.moes

Ongelezen bericht door alex.moes »

:( Ik heb 13 November een bestelling geplaatst bij Fa de Valken.
Betaald via Ideal, en heb een opdrachtbevestiging ontvangen.
Vrij snel had ik het vermoeden dat er iets niet deugde. In eerste instantie wel een paar keer telefonisch contact gehad, maar telkens smoesjes. Leveren vanuit America/moest verscheept worden/Wettelijk 1 mnd levertijd gaf hij aan via E mail, dan pas geld terug betalen/Kerstvakantie/boekhouder ziek/financieele moeilijkheden/terugbetalen vanaf prive rekening.
Al met al dus wel betaald maar niets ontvangen.
Ik heb 8-2-11 aangifte gedaan bij de politie voor oplichting. Politie heeft het procesverbaal inmiddels doorgestuurd naar de Politie ter plekke (Gouda)
KvK geeft niet aan dat Fa de Valken failliet is. :oops:

E. Vermeire

Ongelezen bericht door E. Vermeire »

Sinds 20 november wacht ik op mijn bestelling bij fa de valken. Op het eerste E-mail bericht kreeg ik te horen dat het bestelde nog iets langer duurde. Het 2de en 3de E-mail bericht nog steeds niets. Telefonisch lukt het ook niet.
Of ze zijn failliet of het is een oplichter.
E. Vermeire. :evil: :!:

robg

Ongelezen bericht door robg »

Wij hebben in oktober een bestelling geplaatst bij fa de valken en 325 euro betaald. Bestelling was niet voorradig hierover diverse keren netjes contact gehad. in januari uiteindelijk afgesproken dat het bedrag terug betaald zou worden. Sindsdien is er geen contact meer te krijgen met de firma en nog steeds geen geld ontvangen. Lees bevestiging van E-mail komt echter wel terug. Misschien onderneemt de politie actie als er maar voldoende aangiftes gedaan worden?

koopnooitbijdevalken

Ongelezen bericht door koopnooitbijdevalken »

Ook ik ben ruim 500 euro het schip in gegaan en ik vind dat Dhr Benard van FA De Valken hier niet mee weg kan komen. Op de zeugstraat 90 in gouda kwam ik ook niet verder, dus na wat speurwerk ben ik wat prive informatie tegen gekomen en ben bereid die te delen.

neem voor meer info contact op via mail : [email protected]

Misschien kunnen we samen iets bereiken om ons geld terug te krijgen.

Kollumerdome

Ongelezen bericht door Kollumerdome »

13 Augustus 2010 heb ik ook een bestelling gedaan bij Fa. de Valken.
Ik heb het nooit binnen gekregen. E-mail wordt niet beantwoord heb ze
1 keer aan de telefoon gehad toen zeiden ze dat ze een probleem hadden met de levering. Sinds dien niks meer gehoord en zijn ze ook niet meer te bereiken.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tijd om aangifte te doen , of even persoonlijk langs te gaan.

Is wel een beetje vreemd dat meer mensen met exact hetzelfde komen - dan vermoed je toch wel een beetje opzet.

Gesloten