LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] felimited.com betrouwbaar ? !!!! <<----

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
niels11
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2010 15:51

felimited.com betrouwbaar ? !!!! <<----

Ongelezen bericht door niels11 »

ik zag op speurders.nl een advertentie : http://tinyurl.com/367y9cf

ik heb gevraagt of ze wat duidelijkere foto's konden sturen naar mijn Email adres
dan sturen ze mij door naar hun site www.felimited.com die site eens bekeken en gevraagt waar ik het op kon halen als ik iets besteld had (heb nog niks besteld)
dan sturen ze mij dit!

Eigenlijk is ons bedrijf gevestigd in Maleisië. We gaan met pionier fabriek in Maleisië. U kunt uw bestelling plaatsen via de email of via onze website.

Wij accepteren betaling via bankoverschrijving vóór de verzending.

voegen ze mij toe op Windows messenger (msn)
dan praten ze geen nederlands meer maar engels en zeggen ze dat je het gewoon kan bestellen en je naam adres postcode door geven en dan wordt het naar je verstuurt maar ze zeggen ook nog dat je eerst een helft kan betalen en als je het in huis hebt dat je de andere helft betaalt.

nou gaat het niet om een prijsje van €10,- maar om veel meer. Toch vertrouw ik het niet helemaal iemand misschien ervaring met dit bedrijf?

Niko_B
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 nov 2010 15:14

Re: felimited.com betrouwbaar ? !!!! <<----

Ongelezen bericht door Niko_B »

Het lijkt mij niet echt een betrouwbare site.
Ten eerste ziet de site er amateuristisch uit.
De site staat op naam van Directi Internet Solutions Pvt. Ltd.
Hier vond ik een paar rare verhalen over op google.
Conclusie: niet betrouwbaar

bjorndejong
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2010 22:34

Re: felimited.com betrouwbaar ? !!!! <<----

Ongelezen bericht door bjorndejong »

Niet doen het zijn oplichters ik ben een hoop geld kwijt.
Gr
B de Jong
niels11 schreef:ik zag op speurders.nl een advertentie : http://tinyurl.com/367y9cf

ik heb gevraagt of ze wat duidelijkere foto's konden sturen naar mijn Email adres
dan sturen ze mij door naar hun site http://www.felimited.com die site eens bekeken en gevraagt waar ik het op kon halen als ik iets besteld had (heb nog niks besteld)
dan sturen ze mij dit!

Eigenlijk is ons bedrijf gevestigd in Maleisië. We gaan met pionier fabriek in Maleisië. U kunt uw bestelling plaatsen via de email of via onze website.

Wij accepteren betaling via bankoverschrijving vóór de verzending.

voegen ze mij toe op Windows messenger (msn)
dan praten ze geen nederlands meer maar engels en zeggen ze dat je het gewoon kan bestellen en je naam adres postcode door geven en dan wordt het naar je verstuurt maar ze zeggen ook nog dat je eerst een helft kan betalen en als je het in huis hebt dat je de andere helft betaalt.

nou gaat het niet om een prijsje van €10,- maar om veel meer. Toch vertrouw ik het niet helemaal iemand misschien ervaring met dit bedrijf?

Gesloten