LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Firma scooterspeed Nijmegen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Theunie

Firma scooterspeed Nijmegen

Ongelezen bericht door Theunie »

Kocht bij de firma scooterspeed in Nijmegen een zijstandaard voor de nieuwe Aprilia Mojito scooter van mijn dochter met de nadrukkelijke vermelding dat het het laatste nieuwe type van Aprilia was.
Moest hier van te voren 17.50+4.50 verz.kosten is 22 euro betalen.
Toen het ding aankwam paste hij uiteraard niet,was van een model van een paar jaar oud.
Na een e-mail te hebben gestuurd vertelde men mij dat ik maar een originele fabrieksstandaard moest kopen van bijna 100 euro wat ik dus geweigerd heb.
Ik heb de standaard teruggestuurd wat mij dus 6.50 euro kostte.
Toen ik dus na 14 dagen nog geen geld op mijn rekening had weer een e-mail gestuurd,na een dag of 5 kreeg ik 10 euro op mijn rekening gestort,7.50 euro had men ingehouden voor administratiekosten....
Het geheel heeft mij dus 22+6.50-10 euro = 18.50 euro gekost met als resultaat NIKS.
Nog iemand ervaring met deze GEWELDIGE SERVICE van deze firma?

techno

Re: Firma scooterspeed Nijmegen

Ongelezen bericht door techno »

Hallo Allemaal,

ik heb speciaal een account aangemaakt om eens even mijn hart te luchten over de firma Scooterspeed in Nijmegen.een maad geleden had ik daar wat onderdelen voor mijn tomos besteld waaronder een paar kunstof zijschermen.er zijn daarin nog al wat verschillende kleuren en 2 verschillende types.en van een verkoper verwacht je dan toch zeker na duidelijke informatie te hebben gegeven de juiste spullen te krijgen.na uitvoerig met de man gemailt te hebben over de kleur en welk type kreeg ik na een maand wachten waarin hij me trouw beloofde me op de hoogte te houden (wat ie overigens maar slecht deed),toch de verkeerde kleur thuisgestuurd.en omdat het er nog maar één was en bleek dat de ander in nog backorder stond.ging mijn hoop al verloren en besloot ik de kap maar te houden en zelf in de goede kleur te spuiten omdat het wel het juiste type was.ik heb toen een verzoek gedaan om het andere ontbrekende zijscherm maar te cancelen en er één in een onwillekeurige kleur te sturen zodat ik die ook kon spuiten in de goede kleur en ik er zo vanaf was zonder terug te sturen op eigen kosten,en met alle ellende van dien te voorkomen dat het weer mis kon gaan.vandaag keeg ik dan het andere zijscherm binnen.en wonderwel in de goede kleur maar het verkeerde type.bij het nieuwe type tomosblok waar de kap overheen gaat vor het grootste deel wel hetzelfde maar iets verder op de punt uitgesneden en bij die van mij niet,wat ik ook weer uitvoerig met Scooterspeed had besproken.nu kan ik de kap gelukkig wel gebruiken maar dit is wel het bewijs dat de firma Scooterspeed geen verstand lijkt te hebben van zijn producten die het verkoopt.of ze gooien er gewoon met de pet naar en doen het erom.ik denk echter het laatste.ik kan me niet of nauwelijks voorstellen dat iemand werkelijk zo dom kan zijn.ook had ik nog een sproeier besteld in een maat die ik later heb laten wijzigen.scooterspeed stuurde mij een mail terug dat de order aangepast zou zijn.en wat denk je.jahooor sturen ze nog doodleuk de verkeerde! het zijn gewoon een stelletje ezels.nee voor mij geen Scooterspeed meer.en ik hoop ook dat ze niet lang meer zullen bestaan!!!

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice »

Ik zou toch bezwaar aantekenen tegen al die inhoudingen. Volgens de wet moet je het hele bedrag terug krijgen en hoef je ook maar 1 keer verzendkosten te betalen. Ze moeten je dus de 17,50 EN de eerst betaalde 4,50 terug betalen.
De 7,50 adminikosten staan ook niet in hun voorwaarden aangegeven trouwens. Ik zou ze dus vriendelijk maar dringend verzoeken de 7,50 plus 4,50 alsnog naar je over te maken.

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice »

en misschien ben ik scheel maar waar zijn de kvk gegevens en andere gegevens van deze firma op de site....

Mafialove78

Ongelezen bericht door Mafialove78 »

tot op heden geen onderdelen binnen gekregen, ben ik nou opgelicht of moet ik 2 dagen wachten nog meer tot de onderdelen binnenkomen? ze maken er niet echt werk van,

mvg

Richard

--------------------------------------------------------------------------------------

Beste Scooterspeed klant ,
De kabel komt woensdag bij u thuis.

Met Vriendelijke Groet
Team Scooterspeed.

E-mail: [email protected]
website: http://www.scooterspeed.nl
postbus 40164 6504 AD Nijmegen.
65.41.24.523 ING bank Nijmegen
Verzonden: zaterdag 7 april 2012 1:09
Aan: 'Scooterspeed'
CC: 'Rob Ouwerkerk' (vader)
Onderwerp: RE: Vraag via website formulier.
Goh morgen is het alweer zaterdag, ownee dat is vandaag al,
Nou laten we hopen dat ik em VANDAAG binnen heb zou best wel erg fijn zijn
Aangezien het +- 5 dagen zou duren? Die zijn dan alweer voorbij want het is alweer de 7e Dus Is hij nou opgestuurd al? Of moest hij uit japan besteld worden?
Mvg

Richard

Van: Scooterspeed [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 4 april 2012 13:09
Aan: 'Richard O'

De kabel is besteld bij Yamaha zodra deze binnen is verstuur ik hem direct.
Met Vriendelijke Groet

Team Scooterspeed.

Verzonden: woensdag 4 april 2012 12:06
Okay maar is het nu opgestuurd of niet? Ik zit al paar weken nu zonder vervoer,
En hoopte toch echt die kabel er DIT weekend op te hebben zou een enorme opluchting zijn,. We gaan dr vanuit dat hij compleet is met 2 tonnetjes aan beide einden zoals de orginele Was en buiten kabel
Mvg

Richard

Verzonden: woensdag 4 april 2012 10:57

De splitter word inderdaad niet meegeleverd, zoals te zien op de foto ontvangt u nu alleen artikel nummer 5 en dit is het onderste stuk van de kabel

Op de kabel zitten de nippels vast om in de splitter en in de carburateur te kunnen bevestigen.
Met Vriendelijke Groet

Team Scooterspeed.

Verzonden: dinsdag 3 april 2012 16:37
? Die zat er niet bij? Ik moet een poosje wachten tot ik weer geld heb
Dus dat gaat em niet worden denk ik, die splitter, het gaat erom
Dat de tonnetjes vast zitten aan de kabel, het stukje waar beide kabels mee verbonden worden Zit nog aan de scooter en boven gaskabel
Verzonden: dinsdag 3 april 2012 13:26

De splitter kan ik wel meesturen deze kost € 5.95. exclusief verzendkosten Wilt u deze hebben?
Met Vriendelijke Groet

Team Scooterspeed.

Verzonden: zondag 1 april 2012 14:21
Geld is overgemaakt op naam: R.Ouwerkerk
Naar uw rekening op genoemde ordernummer
Mn adreS:

Richard Ouwerkerk
adres ...
postcode ...

PS mn vader had het over een soort connector die bij de kabel hoort, die zit er ook bij?
Verzonden: zaterdag 31 maart 2012 8:52
Aan: Richard

Deze kabel kunnen wij leveren, de kabel kost € 27.50 incl. verzendkosten. Het betreft artikel 5 op de afbeelding. Als u de kabel wilt bestellen stuur dan graag even uw adresgegevens naar ons en maakt u dan € 27.50 over naar rekeningnummer 65.41.24.523 o.v.v. ordernummer 310312009. De levertijd van de kabel zal +/- 5 werkdagen bedragen.

Met Vriendelijke Groet

Team Scooterspeed.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Richard
Verzonden: donderdag 29 maart 2012 20:37
Aan: [email protected]
Onderwerp: Vraag via website formulier.

Vraag via website formulier.

Naam : Richard Ouwerkerk
Email : email

Vraag:

Beste heer,mevrouw

Ik ben 14 maart beroofd en daarbij is er misbruik gemaakt van mn scooter om van de politie te vluchten door de daders waardoor de onderste kabel naar mn gasnaald stuk is gegaan

Ik heb stad en land afgezocht naar een simpele binnen en buiten gas kabel voor
Mn yahama yh50 why echter heb ik nog niets kunnen vinden, erg jammer, nu wilde ik weten of Jullie dat mogelijk kunnen vinden zoja wat zijn de kosten van de kabel want hij bestaat uit 2 delen En ik moet diegene hebben die naar mn gasnaald loopt (dus niet die naar mn gashendel van mn stuur gaat.)

Ik zit nu al vanaf 14 maar zonder werkende scooter en zonder vervoer, en hoop dat u mij met spoed kan Helpen aan de kabel., of iemand anders weet?

Chassis Nummer: VG5SA03A008000961
Type: yamaha Why
Kenteken: DD662H

Mvg

Richard Ouwerkerk
telefoon

---
[This E-mail is scanned for viruses by CWC Mailserver]

Gesloten