LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fotolijstenwinkel: ronduit onbeschofte Klantenservice

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lady drummer

Fotolijstenwinkel: ronduit onbeschofte Klantenservice

Ongelezen bericht door lady drummer »

Mij werd twee maal verzendkosten berekend over wat uiteindelijk in één zending werd geleverd. Ik verzocht Fotolijstenwinkel.nl vriendelijk om terugboeking van één maal verzendkosten. Het was op zich al niet correct dat de webwinkel dit niet uit zichzelf deed. Ik deed dit verzoek 3 maal. Ik kreeg geen enkele reactie. Uiteindelijk diende ik een claim in via PayPal. Ik wilde Fotolijstenwinkel tot een reactie brengen. Daarop kreeg ik een ronduit onbeschofte mail terug. Letterlijk geciteerd: "Erg overspannen reactie om een claim via paypal te regelen. Affijn u zult de centjes wel hard nodig hebben. Ik verzoek u vriendelijk nooit meer bij ons te bestellen."[einde citaat, typefouten heb ik verbeterd] Eerst helemaal niet reageren op een verzoek en vervolgens de klant afbekken... Dit mag volgens mij met recht een zeer slechte cq onbeschofte Klantenservice/after sales service worden genoemd! Dit zijn de gegevens van de webwinkel:

FOTOLIJSTENWINKEL.NL
Eig. Wim Brouwer
Hessenweg 153
3731 JG De Bilt
Tel. 030-2211295
Laatst gewijzigd door lady drummer op 19 feb 2011 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.

jlthkoch

Re: Fotolijstenwinkel: ronduit onbeschofte Klantenservice

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Inderdaad beter nooit meer bestellen, wat een amateuristische reactie!

Jammer dat u de typefouten heeft gecorrigeerd, had alleen maar nog duidelijker geweest met wat voor amateurtjes we te maken hebben.

Misschien ook een klacht indienen bij "webshopkeurmerk"?

lady drummer

jlthkoch schreef:Inderdaad beter nooit meer bestellen, wat een amateuristische reactie!

Jammer dat u de typefouten heeft gecorrigeerd, had alleen maar nog duidelijker geweest met wat voor amateurtjes we te maken hebben.

Misschien ook een klacht indienen bij "webshopkeurmerk"?
Bedankt voor uw reactie met de tip! Ik heb inderdaad ook een klacht ingediend bij Webshop Keurmerk. Zo'n onbeschofte behandeling is echt verbijsterend... Met vriendelijke groet.

lady drummer

Er staat overigens ook bij verzending: "Normaal na 24 uur." Wat houdt dit feitelijk in? Misschien na 24 uur maar misschien ook niet? In ieder geval, na 5 dagen ontving ik de bestelling...

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

lady drummer schreef:Er staat overigens ook bij verzending: "Normaal na 24 uur." Wat houdt dit feitelijk in? Misschien na 24 uur maar misschien ook niet? In ieder geval, na 5 dagen ontving ik de bestelling...
Dat moet je lezen als:
Indien voorradig word verzonden binnen 24 uur na bestelling/betaling.
Indien niet op voorraad, zo snel mogelijk (dus, zodra het bij leverancier binnen is)

lady drummer

O.k. nu is het duidelijker... bedankt!

lady drummer

Voor de volledigheid wil ik vermelden dat ik inmiddels eenmaal de verzendkosten retour heb gekregen.

Gesloten