LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie afhandeling AZERTY Raalte

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jani51

Garantie afhandeling AZERTY Raalte

Ongelezen bericht door jani51 »

Ik had daar een MIO PdA gekocht welke na 5 maand stuk ging volgens de garantie afdeling was het gebruikersschade en werd niet door MIO vergoed ik diende 220,00 euro te betalen voor de reparatie.
Ruim driekwart jaar aan het bakkelijen geweest met AZERTY om de MIO onder garantie gereparrerd te krijgen.
Ik was het dik zat en heb zelf contact opgenomen met MIO in Belgie en wat blijkt ze vroegen een foto van de pda op te sturen 1 met het scherm aan en 1 met het scherm uit ik kreeg een mail terug om het apparaart op te sturen en binnen tien dagen was de MIO gerepareerd weer retour.
AZERTY heeft dus geprobeerd mij op te lichten door mij 220,00 euro te laten betalen voor de reparatie en dan de MIO gratis in Belgie te laten repareren.

jor

Re: Garantie afhandeling AZERTY Raalte

Ongelezen bericht door jor »

Hm, Dat is vreemd. De meeste keren komt Azarty goed uit de bus op Tweakers.net. Is er sprake van misverstand of weet je het zeker?

http://tweakers.net/shopreview/6703

jani51

Ongelezen bericht door jani51 »

Dit is geen misverstand het is werkelijk gebeurd. Diverse keren met Jeroen gemaild over deze zaak zelfs twee keer een aangetekende brief gestuurd om dat ik het met de garantie afhandeking niet eens was en geeist dat de Mio of gerepareerd of vervangen zou worden.
Door dat ik zelf contact gezocht heb met MIO in Belgie is de PdA daar kosteloos gerepareerd dit bewijst dat AZERTY flink in de fout is gegaan.

Ik heb nog een mail gestuurd dat de PDA kosteloos gerepareerd was door Mio en gevraagd om een reactie en/of schade vergoeding maar daar is niet meer op gereageerd door Azerty.

Hieronder het eerst mailtje dat ikontving van AZERTY na dat ik de Mio pda bij hen had gebracht voor onderzoek en evt reparatie.

Beste heer .........,

Wij hebben contact gehad met onze leverancier over uw MIO.

Onze leverancier heeft ons weten te vertellen dat de schade aan uw MIO niet onder de garantie valt, onze leverancier kan uw MIO onderzoeken (hiervoor rekenen zij 40 euro), hiernaar zullen zij een offerte maken van de kosten.
De kosten van het kapotte scherm zijn al 180 euro, en de kans is dat er meer kapot is.
Wanneer onze leverancier het product alleen onderzoekt bent u 40 euro kwijt (dan krijgen wij een offerte), wanneer zij het product repareren bent u minimaal 220 euro kwijt.

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Rma afdeling

Niels van Wenum

Azerty Hardware

jor

Ongelezen bericht door jor »

Dat is inderdaad wel heel grof. Terecht dat je daar over klaagt. Zou zeker ook een negatief bericht via tweakers achterlaten. Niet goed te praten deze houding.

Jor.

Gesloten