Ik heb aangegeven dat ik daar geen trek in had en hun verzocht om mij een retour verpakking te sturen zodat de kosten door GSMWEB gedragen zou worden. Dit ging niet volgens GSMWEB, ik heb gelijk contact gezocht met de toen bekende reperateur DYNAFIX uit Nuth, deze vertelde mij dat zij deze storingen direct door sturen naar Nokia repareservice. Ik heb via hun het telefoonnummer gekregen van Nokia. Deze gaf mij aan dat ik het het toestel zonder kosten via GSMshop in Utrecht verstuurd kon worden, zo gezegt zo gedaan. Na 8 weken, vandaag mijn toestel opgehaald, en wat blijkt wederom is hij via DYNAFIX terug gekomen zonder dat het probleem geconstateerd is. Ik heb weer met GSMWEB contact gezocht en deze konden mij alleen helpen als ik het toestel naar hun zou op sturen, wederom was het niet mogelijk om een toezegging te krijgen dat GSMWEB mij de kosten zou betalen, ik moest maar een declaratieformulier meezenden die te downloaden was.
Met andere woorden ik heb tot nu toe mijn abonnement 8 weken niet kunnen gebruiken en verder kosten gemaakt voor verzenden. Conclusie de webwinkels doen er alles aan om je tot klant te maken en vervolgens hebben ze geen enkel bootschap aan je als het een garantie aanspraak maakt. Wie heeft er ook slechte ervaring met GSMWEB?