LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie Nokia 6710 Navigator GSMWEB

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
chubbie71

Garantie Nokia 6710 Navigator GSMWEB

Ongelezen bericht door chubbie71 »

:twisted: Problemen met mijn Nokia 6710 navigator, gelijk geconstateerd dat de bleutooth niet naar behoren werkt, ook al staat hij op waarneembaar ingesteld wordt door andere toestellen niet gezien. toestel voor reparatie opgestuurd kosten € 10,00 incl. verpakking. Terug gekomen met als reparatie opmerking klacht niet geconstateerd. Weer contact opgenomen met GSMWEB, stuurd u hem nog maar een keer op, wat mij weer € 10,00 zou gaan kosten.
Ik heb aangegeven dat ik daar geen trek in had en hun verzocht om mij een retour verpakking te sturen zodat de kosten door GSMWEB gedragen zou worden. Dit ging niet volgens GSMWEB, ik heb gelijk contact gezocht met de toen bekende reperateur DYNAFIX uit Nuth, deze vertelde mij dat zij deze storingen direct door sturen naar Nokia repareservice. Ik heb via hun het telefoonnummer gekregen van Nokia. Deze gaf mij aan dat ik het het toestel zonder kosten via GSMshop in Utrecht verstuurd kon worden, zo gezegt zo gedaan. Na 8 weken, vandaag mijn toestel opgehaald, en wat blijkt wederom is hij via DYNAFIX terug gekomen zonder dat het probleem geconstateerd is. Ik heb weer met GSMWEB contact gezocht en deze konden mij alleen helpen als ik het toestel naar hun zou op sturen, wederom was het niet mogelijk om een toezegging te krijgen dat GSMWEB mij de kosten zou betalen, ik moest maar een declaratieformulier meezenden die te downloaden was.
Met andere woorden ik heb tot nu toe mijn abonnement 8 weken niet kunnen gebruiken en verder kosten gemaakt voor verzenden. Conclusie de webwinkels doen er alles aan om je tot klant te maken en vervolgens hebben ze geen enkel bootschap aan je als het een garantie aanspraak maakt. Wie heeft er ook slechte ervaring met GSMWEB?

Consum@nt

Re: Garantie Nokia 6710 Navigator GSMWEB

Ongelezen bericht door Consum@nt »

Ik ben ook niet zo tevreden over GSMWEB, heel gedoe voor m'n abonnement eindelijk eens klopte en ik teveel betaald geld terug had. Slechte klantenservice. Nu m'n abo afloopt ook vrij agressief maar blijven mailen over verlenging.

Gesloten