| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEEN klantenservice bij Zara webwinkel!
GEEN klantenservice bij Zara webwinkel!
Ik heb een stel kleren besteld bij Zara.com. De order is op 28 april bezorgd, maar niet in volledige staat. Ik zag dat de doos dichtgeplakt was, maar dat kan natuurlijk ook komen door de douane? Ze versturen 'm uit Spanje las ik op internet. Ik heb daar op 28 april in de avond en nogmaals op 4 mei aan de bel getrokken door Zara te mailen. Geen enkel response. DPD leverde het pakketje af en zegt dat ik daarvoor bij Zara moet zijn,. Ik heb zojuist via Paypal een klacht ingediend, moet ik ook aangifte doen? Heb namelijk al vaker gedonder gehad met bezorgingen in deze buurt (regio Diemen)...
-
stofzuigertje
Re: GEEN klantenservice bij Zara webwinkel!
U heeft geen bewijs van Uw buurt, en of Douane of deze firma iets niet leverde is het probleem.
Het pakket is ontvangen en als er geen gewicht op stond kan er iets ontbreken.
Dit is het nadeel van meerdere dingen tegelijk bestellen.
Dus ik vermoed dat er iemand met inpakken iets is vergeten maar U zit nu zonder bewijs, want je weet niet hoe zwaar een pakket hoorde te zijn.
Als je in Nederland op de Nederlandse site bestelde maakt het niet uit van waar ze deze verstuurde.
Als je via buitenlandse site bestelde gelden die regels.
Het pakket is ontvangen en als er geen gewicht op stond kan er iets ontbreken.
Dit is het nadeel van meerdere dingen tegelijk bestellen.
Dus ik vermoed dat er iemand met inpakken iets is vergeten maar U zit nu zonder bewijs, want je weet niet hoe zwaar een pakket hoorde te zijn.
Als je in Nederland op de Nederlandse site bestelde maakt het niet uit van waar ze deze verstuurde.
Als je via buitenlandse site bestelde gelden die regels.