Op 1 December bestel ik bij Neckerman een vaatwasser en betaal deze met ideal.
De volgende dag wordt deze netjes thuis gebracht, helaas bleek dit de verkeerde te zijn,op de site stond een half geintergreerde de geleverde bleek een geheel geintergreerde vaatwasser te zijn na contact te hebben gehad met de klantenservice kon ik niet zomaar een andere bestellen ik zou eerst het geld teruggestort krijgen waarna ik een nieuwe keus kon maken.
Half december bleek ik het geld nog niet op mijn rekening te hebben daarop contact opgenomen met de klantenservice waarop de medewerker zei dat wettelijk Neckerman 30 dagen er over mag doen om het geld terug te storten,
Het is nu 6 januari en nog twee contacten verder heb ik nog steeds geen geld retour gekregen.
misschien dat iemand weet wat ik hier tegen kan ondernemen.
Groet Joop
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld terug
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 01 jul 2014 16:49
Re: Geld terug
Dank jullie wel voor de snelle reactie ik ga er meteen mee aan de slag.
Groet joop
Groet joop