LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Genept door Routershop.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Marthy_P

Genept door Routershop.nl

Ongelezen bericht door Marthy_P »

Ik bestelde op Routershop.nl een draadloze netwerkrouter + 2 netwerkkaarten van Tornado, welke in de aanbieding waren. Na een paar dagen belde ik belangstellend hoe lang de levering zou duren en kreeg te horen dat deze artikelen niet eens in het asortiment zitten en dat dat een fout van hun was.

Da's jammer, dacht ik. Dus ik verder zoeken naar die router. Kom ik hem tegen op www.wifishop.nl. Hier kost het setje bij elkaar zo'n 100 euro meer. Maar ik vond de layout van de 2 sites al flink op elkaar lijken. Ben ik verder gaan kijken, is het dus gewoon één bedrijf. Op mailtjes van mij werd verder niet meer gereageerd.

DUs eerst maken ze je lekker met zo'n aanbieding en vervolgens laten ze je bij hetzelfde bedrijf in een ander jasje 100 euro meer betalen. Lekkere service.

Gast

Re: Genept door Routershop.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Ehmm tja,... is wel lullig ja. Maar misschien hebben ze met de ene shop een fout in de prijs gemaakt, dan zou ik idd ook zeggen dat hij uit hun het assortiment is :) :)

noud (a.k.a. Porcupine

Ongelezen bericht door noud (a.k.a. Porcupine »

Routershop, Wifishop, Netwerkshop, het is allemaal dezelfde winkel. Ik geloof dat Netwerkshop de hoofdwinkel is en 9 dochterwinkels heeft.

Overigens heb ik er ook eens een PCMCIA-kaart besteld. Kreeg ik een goedkoper kaartje dan ik had besteld. Toen ik dit via een e-mailtje aan de Routershop meldde kreeg ik ook te horen dat het kaartje wat ik had besteld niet meer in het assortiment zat. Ik kon een gedeelte van mijn terugkrijgen, maar ik wilde dat niet, omdat juist het kaartje wat ik had besteld hogere snelheden kon bewerkstelligen met mijn modem. Er werd mij toen beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen, als ik het kaartje terug zou sturen.
Het kaartje is teruggestuurd, maar op mijn geld zit ik nog steeds te wachten. Dit duurt nu al vanaf 6 januari.

Sjoerd_

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

@Marthy:
Mailen en ze twee weken geven om terug te storten en erbij vermelden dat je anders per direct aangifte gaat doen en een incasso bureau op ze af stuurt wil nog wel eens helpen ;)

@noud:
Kijk eerst in de pricewatch waar je je artikel het goedkoopst kunt bestellen. Vervolgens kun je in de shopsurvey ervaringen lezen van overige klanten.
http://tweakers.net/pricewatch
http://tweakers.net/shopsurvey

Gesloten