LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13
Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Zie bij de vorige teksten:
I- TEK TV shop,niet doen,je wordt opgelicht!!!
II- TEK TV shop
Getest naar het betrouwbaarheid voor de Webshop TEK TVSHOP heb ik mijn conclusie getrokken.
TEK Distribution bij de thuiswinkel TEK TVSHOP is wel betrouwbaar en niet oplichtingen.
Helaas kan de TEK TV Winkel uw klachten niet snel genoeg verwerken, omdat uw klachten niet duidelijk waren en ook misschien uw eigenschuld. Leest goed de verkoopvoorwaarden van TEKTVSHOP. Bedenkt u wel goed, dat de TEK Distribution geen lid van Waarborg thuiswinkel is.
Dus op eigen risico koopt, maar TEK Distribution is wel betrouwbaar en eerlijk te handelen.
Wel op eigen risico om een spul te bestellen…bijvoorbeeld: verkeerde maat opgeven of niet goed van te voren bestellen, dan wordt deze niet zo snel geholpen.
Ik sluit hierbij mijn discussies bij de TrosRadar over TEK TVSHOP af.
I- TEK TV shop,niet doen,je wordt opgelicht!!!
II- TEK TV shop
Getest naar het betrouwbaarheid voor de Webshop TEK TVSHOP heb ik mijn conclusie getrokken.
TEK Distribution bij de thuiswinkel TEK TVSHOP is wel betrouwbaar en niet oplichtingen.
Helaas kan de TEK TV Winkel uw klachten niet snel genoeg verwerken, omdat uw klachten niet duidelijk waren en ook misschien uw eigenschuld. Leest goed de verkoopvoorwaarden van TEKTVSHOP. Bedenkt u wel goed, dat de TEK Distribution geen lid van Waarborg thuiswinkel is.
Dus op eigen risico koopt, maar TEK Distribution is wel betrouwbaar en eerlijk te handelen.
Wel op eigen risico om een spul te bestellen…bijvoorbeeld: verkeerde maat opgeven of niet goed van te voren bestellen, dan wordt deze niet zo snel geholpen.
Ik sluit hierbij mijn discussies bij de TrosRadar over TEK TVSHOP af.
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Probeer al meer dan 3 maanden mijn geld terug te krijgen voor 'n geretourneerde WIZZIT.
Op mails wordt niet gereageerd, telefonisch onbereikbaar (kostte me al meer dan € 12.00.
Maar open briefkaart, waarin ik ze betichtte van oplichting gaf als reaktie van een medewerkster: zij was speciaal aangesteld om achterstallige klachten af te handelen!
Dit gaf dus geen oplossing "ik kwam niet voor in hun administratie".
De dag daarop alle papieren(hun factuur en al mijn mails) aan hen opgestuurd met tot op heden geen resultaat.
Hoe krijg je van zo'n club je geld terug, wie houdt deze oplichterij in stand,
groeten, luna42
Op mails wordt niet gereageerd, telefonisch onbereikbaar (kostte me al meer dan € 12.00.
Maar open briefkaart, waarin ik ze betichtte van oplichting gaf als reaktie van een medewerkster: zij was speciaal aangesteld om achterstallige klachten af te handelen!
Dit gaf dus geen oplossing "ik kwam niet voor in hun administratie".
De dag daarop alle papieren(hun factuur en al mijn mails) aan hen opgestuurd met tot op heden geen resultaat.
Hoe krijg je van zo'n club je geld terug, wie houdt deze oplichterij in stand,
groeten, luna42
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Bij mij geen problemen opgeleverd en het was alles keurig behandeld en afgeleverd.
Voor jou vind ik heel erg vervelend, maar het komt wel goed.
Nog even geduld hebben! Jammer voor uw geld met de verbonden telefoonkosten plus renteverlies van 3 maanden.
Vr.groet,Hypatia_01
Voor jou vind ik heel erg vervelend, maar het komt wel goed.
Nog even geduld hebben! Jammer voor uw geld met de verbonden telefoonkosten plus renteverlies van 3 maanden.
Vr.groet,Hypatia_01
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 22 jan 2009 17:24
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Tek TV shop is wel degelijk een bewuste oplichter. Na een bestelling van een product ten bedrage van € 160,-- werd er in eerste instantie niets toegezonden. Na 15 pogingen telefonisch en 10 e-mails bleek er op geen enkele wijze contact mogelijk. Na twee maanden werd het product toegezonden hetgeen veel te laat was voor een bedoeld kado. Vervolgens is het pakket zonder dat het door mij geopend is maar wel met een bijgevoegd schrijven retour gezonden. Tevens is er nog eens een e-mail verzonden wat de reden was van de retourzending en verzocht om een terugbetaling, echter zonder dat hierop enige reactie kwam. Nadat ik de afschriften van mijn visacard zag bleek dat het bedrag gewoon is afgeschreven. Ook toen bleek na herhaaldelijke pogingen per telefoon en e-mail dat er op geen enkele wijze kontakt mogelijk was. Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met viascard en deze gaan nu aan het werk om het betaalde bedrag terug te vorderen. Conclusie: Tek TVshop vertoont een werkwijzie die sterk overeenkomt met de werkwijze een crinimele organisatie. Mensen worden gewoon bewust opgelicht. Ieder kontakt met deze club wordt onmogelijk gemaakt. Waarschuwing is dus: nooit enige bestelling bij deze oplichters plaatsen. Card organisaties zouden moeten overwegen of betaling met een card bij deze oplichters nog wel toegestaan moet worden.
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Bedankt voor de tip: contact opnemen met visa!
Had al van alles geprobeerd, maar had hieraan nog niet gedacht.
Ik blijf ze wel bestoken met briefkaartjes, zodat iedereen kan lezen wát dit voor "club"is,
groetjes
Had al van alles geprobeerd, maar had hieraan nog niet gedacht.
Ik blijf ze wel bestoken met briefkaartjes, zodat iedereen kan lezen wát dit voor "club"is,
groetjes
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Verkoopsvoorwaarden
GARANTIE
1) Deze factuur, die met het bestelde artikel wordt afgeleverd, doet dienst als garantiebewijs en moet verplicht worden meegestuurd bij terugzending van het artikel.
2) Wij bieden een garantie voor elk gebrek of elke fout van welke aard ook, maar deze beperkt zich uitsluitend tot de herstelling of de omruiling of tot de terugbetaling van het artikel en alleen in de mate dat het gebrek of de fout ons schrijftelijk werd meegedeld binnen 7 dagen na de ontvangst van het artikel.
3) Buiten de garantie tegen het risco op vernietiging of beschadiging tijdens het transport van de produkten, bieden we geen enkele garantie voor incidenten die betrekking hebben op toeval of overmarkt, en evenmin voor herstellingen die het gevolg zijn van normale slijtage van het artikel, of voor schade ten gevolge van nalatigheid, of van een abnormal gebruik, of nog voor alle aan het artikel aangebrachte wijzigengen.
4) De bovenstaande bepalingen vormen echter in geen geval een beperking of kwijtschelding van de wettelijke garantie tegen verborgen gebreken.
5) De duur van de garantie op het artikel is 1 jaar.
6) De begindatum van de garantie komt overeen met de factuurdatum.
7) Indienststelling
De verkoper verricht geen enkele indienststelling.
- de goede werking van het geleverde apparaat.
- de bijgeleverde gebruiksaanwijzing.
De koper stelt het apparaat zelf in dienst en doet dat uitsluitend op eigen verantwoordelijkheid.
Bij een duidelijk gebrek heeft de koper het recht het apparaat terug te sturen onder de hierboven voorziene voorwaarden.
TEVREDEN OF GELD TERUG
Volgens de bepalingen voor postorderverkoop beschikt u over een termijn van 7 volle dagen vanaf de dag volgend op de leveringsdatum om ons het artikel terug te sturen, in geval u er niet volledig tevreden over bent. U moet het ertikel dan terugsturen in nieuwe staat, in zijn oorspronkelijke verpakking, die eveneens in perfecte staat moet zijn, verplicht vergezeld van deze factuur en via hetzelfde transportmiddel als gebruikt werd voor de levering. De aankoopprijs van het artikel wordt u dan terugbetaald. De terugzendkosten zijn in dat geval te uwen laste.
Het artikel moet worden teruggestuurd naar het aan voorzijde van het aankoopbonnetje. Terugzendingen met verschuldigde portkosten of onder rembours worden geweigerd.
9) TEK DISTRIBUTION, met maatschappelijke zetel te 5, rue Eugène Ruppert à L-2453 Luxembourg is verantwoordelijk voor de verwerking van de persoonsgegevens die u via deze website of per telefoon meedeelt. De gegevens worden in de klantenbestanden van TEK DISTRIBUTION geregistreerd en ze worden gebruikt om u te identificeren en voor, het beheren van onze klantenbestanden en onze (pre)contractuele relaties, het bieden van de gevraagde diensten, het controleren van de verrichtingen, het beheren van onze dienst na verkoop, het beheren van de verzending van bestelde producten per post en voor de commerciële promotie van producten en diensten die TEK DISTRIBUTION aanbiedt. Als u ons uw gsm-nummer geeft via deze website of per telefoon, kan TEK DISTRIBUTION uw persoonsgegevens eveneens meedelen aan DE POST, die ze, in haar hoedanigheid van onderaannemer, zal gebruiken voor het versturen van een sms om u het postkantoor of PostPunt mee te delen waar u uw TEK DISTRIBUTION-pakje kan gaan ophalen. Behoudens uw verzet worden uw gegevens ook meegedeeld door TEK DISTRIBUTION aan zijn commerciële partners (Test Aankoop, Belgique Loisirs, DMS, Afibel, La Redoute enz.) zodat ze kunnen worden gebruikt voor commerciële promotie en voor promotie van hun producten en / of diensten. U kan op ieder ogenblik uw persoonsgegevens inkijken en verbeteren en u kan zich gratis verzetten tegen het gebruik ervan en / of het meedelen ervan aan derden voor commerciële promotiedoeleinden, door een schriftelijke aanvraag te richten aan TEK DISTRIBUTION met uw naam, voornaam, adres en klantennummer.
10) Bij betalingsachterstand, ongeacht de betalingswijze, zijn wij verplicht 15% beheerskosten aan te rekenen op het nog verschuldigde bedrag, met een minimum van 12,40 Eur.
11) Alleen de rechtbanken van Brussel zijn bevoegd om uitspraak te doen over de eventueel uit dit contract onstane geschillen.
• Opgelet : Teruggestuurde producten plus portkosten of tegenbeteling worden geweigerd.
ZICHTTERMIJN
12) Voor de meeste artickelen geldt een zichttermijn van 7 dagen, tenzij er op de factuur of in de advertentie uitdrukkelijk iets ander vermeld staat. Tijdens de zichttermijn mogen de artikelen beoordeeld worden op kwaliteit en uitvoering, hetgeen betekent dat de klant de mogelijkheid heeft het artikel te bekijken, of-voor kleding- het artikel te passen. Dit uiteraard tenzij anders aangegeven.
13) De zichttermijn gaat in op de dag van aflevering van het artikel.
14) De bewijslast dat de klant tijdig gebruik heeft gemaakt van zijn bevoegdheid om te retourneren binnen de zichttermijn rust bij de klant.
ACCEPTATIE VAN BESTELLINGEN
15) In verband met de afhankelijkheid van de levertijden en beschikbaarheid van haar leveranciers, behoudt TEK DISTRIBUTION zich het recht voor om bestellingen niet uit te voeren of op een later tijdstip uit te voeren. TEK DISTRIBUTION is eveneens gerechtigd artickelen slechts te leveren nadat de klant een door TEK DISTRIBUTION bepaalde vooruitbetaling heeft verricht.
TRANSPORTRISICO
16) Het risico van beschadiging en verlies van artikelen tijdens het vervoer naar de klant is voor TEK DISTRIBUTION. Nadat artikelen door de klant in ontvangst zijn genomen, gaat het risico van beschadiging en verlies op de klant over.
17) In geval van retourzending is het risico van beschadiging en verlies voor risico van de klant. De klant dient het artikel voldoende te verzekeren tijden het transport.
RETOURPROCEDURE
18) Indien uw bestelling overhoopt niet naar wens is, kunt u haar in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd en verzekerd binnen 7 dagen retourneren.
Wij ruilen uw artikel dan om of u ontvangt, indien gewenst, uw geld, onder aftrek van de oorspronkelijke verzend-en handlingkosten.
Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde terourzendingen, worden niet geaccepteerd. Tevens worden OP=OP artikelen niet teruggenomen of geruild voor een ander artikel.
PRODUCT NIET MEER VOORRADIG
19) Als een product niet meer vooradig is, behoudt de verkoper zich het recht voor om het aangeboden product te vervangen door een product met dezelfde eigenschappen en samenstelling. De verpakking en de handelsbenaming kunnen ook anders zijn dan wat in het audiovisuele programma vermeld wordt als het product onder invloed van nationale of Europese regelgevingen werd aangepast. In dit geval mag de klant het product gratis naar de afzender terugsturen binnen 7 werkdagen te rekenen vanaf de dag na de levering.
BETAAL MIDDEL
-Kredietkaart : Het te betalen bedrag wordt gedebiteerd op de dag waarop de bestelling naar de klant wordt opgezonden. De klant heeft een bedenktijd van 7 dagen, vanaf de datum die wordt vermeld op de factuur, om zijn produkt terug te sturen en een terugbetaling aan te vragen. De terugbetaling wordt gekrediteerd op de kreditkaart.
- Ideal
- Eenmalige machtiging
- Telebankieren
Ik adviseer u om in contact op te nemen bij het hoofdkantoor in Luxemborg
GARANTIE
1) Deze factuur, die met het bestelde artikel wordt afgeleverd, doet dienst als garantiebewijs en moet verplicht worden meegestuurd bij terugzending van het artikel.
2) Wij bieden een garantie voor elk gebrek of elke fout van welke aard ook, maar deze beperkt zich uitsluitend tot de herstelling of de omruiling of tot de terugbetaling van het artikel en alleen in de mate dat het gebrek of de fout ons schrijftelijk werd meegedeld binnen 7 dagen na de ontvangst van het artikel.
3) Buiten de garantie tegen het risco op vernietiging of beschadiging tijdens het transport van de produkten, bieden we geen enkele garantie voor incidenten die betrekking hebben op toeval of overmarkt, en evenmin voor herstellingen die het gevolg zijn van normale slijtage van het artikel, of voor schade ten gevolge van nalatigheid, of van een abnormal gebruik, of nog voor alle aan het artikel aangebrachte wijzigengen.
4) De bovenstaande bepalingen vormen echter in geen geval een beperking of kwijtschelding van de wettelijke garantie tegen verborgen gebreken.
5) De duur van de garantie op het artikel is 1 jaar.
6) De begindatum van de garantie komt overeen met de factuurdatum.
7) Indienststelling
De verkoper verricht geen enkele indienststelling.
- de goede werking van het geleverde apparaat.
- de bijgeleverde gebruiksaanwijzing.
De koper stelt het apparaat zelf in dienst en doet dat uitsluitend op eigen verantwoordelijkheid.
Bij een duidelijk gebrek heeft de koper het recht het apparaat terug te sturen onder de hierboven voorziene voorwaarden.
TEVREDEN OF GELD TERUG
Volgens de bepalingen voor postorderverkoop beschikt u over een termijn van 7 volle dagen vanaf de dag volgend op de leveringsdatum om ons het artikel terug te sturen, in geval u er niet volledig tevreden over bent. U moet het ertikel dan terugsturen in nieuwe staat, in zijn oorspronkelijke verpakking, die eveneens in perfecte staat moet zijn, verplicht vergezeld van deze factuur en via hetzelfde transportmiddel als gebruikt werd voor de levering. De aankoopprijs van het artikel wordt u dan terugbetaald. De terugzendkosten zijn in dat geval te uwen laste.
Het artikel moet worden teruggestuurd naar het aan voorzijde van het aankoopbonnetje. Terugzendingen met verschuldigde portkosten of onder rembours worden geweigerd.
9) TEK DISTRIBUTION, met maatschappelijke zetel te 5, rue Eugène Ruppert à L-2453 Luxembourg is verantwoordelijk voor de verwerking van de persoonsgegevens die u via deze website of per telefoon meedeelt. De gegevens worden in de klantenbestanden van TEK DISTRIBUTION geregistreerd en ze worden gebruikt om u te identificeren en voor, het beheren van onze klantenbestanden en onze (pre)contractuele relaties, het bieden van de gevraagde diensten, het controleren van de verrichtingen, het beheren van onze dienst na verkoop, het beheren van de verzending van bestelde producten per post en voor de commerciële promotie van producten en diensten die TEK DISTRIBUTION aanbiedt. Als u ons uw gsm-nummer geeft via deze website of per telefoon, kan TEK DISTRIBUTION uw persoonsgegevens eveneens meedelen aan DE POST, die ze, in haar hoedanigheid van onderaannemer, zal gebruiken voor het versturen van een sms om u het postkantoor of PostPunt mee te delen waar u uw TEK DISTRIBUTION-pakje kan gaan ophalen. Behoudens uw verzet worden uw gegevens ook meegedeeld door TEK DISTRIBUTION aan zijn commerciële partners (Test Aankoop, Belgique Loisirs, DMS, Afibel, La Redoute enz.) zodat ze kunnen worden gebruikt voor commerciële promotie en voor promotie van hun producten en / of diensten. U kan op ieder ogenblik uw persoonsgegevens inkijken en verbeteren en u kan zich gratis verzetten tegen het gebruik ervan en / of het meedelen ervan aan derden voor commerciële promotiedoeleinden, door een schriftelijke aanvraag te richten aan TEK DISTRIBUTION met uw naam, voornaam, adres en klantennummer.
10) Bij betalingsachterstand, ongeacht de betalingswijze, zijn wij verplicht 15% beheerskosten aan te rekenen op het nog verschuldigde bedrag, met een minimum van 12,40 Eur.
11) Alleen de rechtbanken van Brussel zijn bevoegd om uitspraak te doen over de eventueel uit dit contract onstane geschillen.
• Opgelet : Teruggestuurde producten plus portkosten of tegenbeteling worden geweigerd.
ZICHTTERMIJN
12) Voor de meeste artickelen geldt een zichttermijn van 7 dagen, tenzij er op de factuur of in de advertentie uitdrukkelijk iets ander vermeld staat. Tijdens de zichttermijn mogen de artikelen beoordeeld worden op kwaliteit en uitvoering, hetgeen betekent dat de klant de mogelijkheid heeft het artikel te bekijken, of-voor kleding- het artikel te passen. Dit uiteraard tenzij anders aangegeven.
13) De zichttermijn gaat in op de dag van aflevering van het artikel.
14) De bewijslast dat de klant tijdig gebruik heeft gemaakt van zijn bevoegdheid om te retourneren binnen de zichttermijn rust bij de klant.
ACCEPTATIE VAN BESTELLINGEN
15) In verband met de afhankelijkheid van de levertijden en beschikbaarheid van haar leveranciers, behoudt TEK DISTRIBUTION zich het recht voor om bestellingen niet uit te voeren of op een later tijdstip uit te voeren. TEK DISTRIBUTION is eveneens gerechtigd artickelen slechts te leveren nadat de klant een door TEK DISTRIBUTION bepaalde vooruitbetaling heeft verricht.
TRANSPORTRISICO
16) Het risico van beschadiging en verlies van artikelen tijdens het vervoer naar de klant is voor TEK DISTRIBUTION. Nadat artikelen door de klant in ontvangst zijn genomen, gaat het risico van beschadiging en verlies op de klant over.
17) In geval van retourzending is het risico van beschadiging en verlies voor risico van de klant. De klant dient het artikel voldoende te verzekeren tijden het transport.
RETOURPROCEDURE
18) Indien uw bestelling overhoopt niet naar wens is, kunt u haar in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd en verzekerd binnen 7 dagen retourneren.
Wij ruilen uw artikel dan om of u ontvangt, indien gewenst, uw geld, onder aftrek van de oorspronkelijke verzend-en handlingkosten.
Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde terourzendingen, worden niet geaccepteerd. Tevens worden OP=OP artikelen niet teruggenomen of geruild voor een ander artikel.
PRODUCT NIET MEER VOORRADIG
19) Als een product niet meer vooradig is, behoudt de verkoper zich het recht voor om het aangeboden product te vervangen door een product met dezelfde eigenschappen en samenstelling. De verpakking en de handelsbenaming kunnen ook anders zijn dan wat in het audiovisuele programma vermeld wordt als het product onder invloed van nationale of Europese regelgevingen werd aangepast. In dit geval mag de klant het product gratis naar de afzender terugsturen binnen 7 werkdagen te rekenen vanaf de dag na de levering.
BETAAL MIDDEL
-Kredietkaart : Het te betalen bedrag wordt gedebiteerd op de dag waarop de bestelling naar de klant wordt opgezonden. De klant heeft een bedenktijd van 7 dagen, vanaf de datum die wordt vermeld op de factuur, om zijn produkt terug te sturen en een terugbetaling aan te vragen. De terugbetaling wordt gekrediteerd op de kreditkaart.
- Ideal
- Eenmalige machtiging
- Telebankieren
Ik adviseer u om in contact op te nemen bij het hoofdkantoor in Luxemborg
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Voor alle creditcard kunt U alleen binnen 30 dagen om uw geld terug te boeken........maar is het niet te laat voor U?
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Hallo hypatia,
Ben je soms in dienst van TEKTVSHOP?
Alles wat je nu gemeld hebt wist ik al.....maar mijn retourzending valt dus niet onder welke garantiebepaling dan ook ....maar onder:
NIET TEVREDEN, GELD TERUG!
Ik was niet tevreden en wil dus mijn geld terug.
Maar ik heb onderhand wel begrepen dat ik daarop niet meer hoef te rekenen, ik ben niet van plan om nog enige poging daartoe te doen.
Het heeft me nu echt meer dan genoeg gekost. En dat is dus wel lekker verdienen voor deze club, kijken wie het 't langste volhoudt!
Maar ik zal alles in het werk stellen om dit onder de aandacht van velen te brengen, 'n flyer met mijn info, verspreid in mijn eigen wijk (met het verzoek: "zegt het voort" zal ook niet voordelig uitpakken voor TEKTVSHOP.
Mond-op-mond reklame werkt trouwens ook uitstekend.
Ik ben nog wel even benieuwd naar de opmerking in je eerste reactie:
" het komt wel goed" wat bedoelde je toen precies?
Ben je soms in dienst van TEKTVSHOP?
Alles wat je nu gemeld hebt wist ik al.....maar mijn retourzending valt dus niet onder welke garantiebepaling dan ook ....maar onder:
NIET TEVREDEN, GELD TERUG!
Ik was niet tevreden en wil dus mijn geld terug.
Maar ik heb onderhand wel begrepen dat ik daarop niet meer hoef te rekenen, ik ben niet van plan om nog enige poging daartoe te doen.
Het heeft me nu echt meer dan genoeg gekost. En dat is dus wel lekker verdienen voor deze club, kijken wie het 't langste volhoudt!
Maar ik zal alles in het werk stellen om dit onder de aandacht van velen te brengen, 'n flyer met mijn info, verspreid in mijn eigen wijk (met het verzoek: "zegt het voort" zal ook niet voordelig uitpakken voor TEKTVSHOP.
Mond-op-mond reklame werkt trouwens ook uitstekend.
Ik ben nog wel even benieuwd naar de opmerking in je eerste reactie:
" het komt wel goed" wat bedoelde je toen precies?
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Hallo luna42,
Neen,ik werk niet.... en ook niet in dienst bij TEKTVShop . Wel genoeg handelskennis die ik het heb.
Kortom: u vroeg mij over"het komt wel goed "
Ik bedoel,dat het geld bij jou terecht moet komen. Geld moet terug gaan bij jouw!,maar dat duurt wel even lang! (Misschien slechte boekhouding of zo iets). Zo niet,dan moet iemand in de gevangenis zitten! ( = niet mogelijk,omdat uw schade erg laag is!)
Groetje, Hypatia_01
PS. Leest ook bij de andere tekst: TEK TV SHOP,NIET DOEN........?
Neen,ik werk niet.... en ook niet in dienst bij TEKTVShop . Wel genoeg handelskennis die ik het heb.
Kortom: u vroeg mij over"het komt wel goed "
Ik bedoel,dat het geld bij jou terecht moet komen. Geld moet terug gaan bij jouw!,maar dat duurt wel even lang! (Misschien slechte boekhouding of zo iets). Zo niet,dan moet iemand in de gevangenis zitten! ( = niet mogelijk,omdat uw schade erg laag is!)
Groetje, Hypatia_01
PS. Leest ook bij de andere tekst: TEK TV SHOP,NIET DOEN........?
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Wij zijn al vanaf sept 2008 bezig om het geld 147,00
terug te krijgen inderdaad op te vorige schrijven van jullie
je krijgt ze een keer aan de tel ze beloven dat het op 17-12-2008
het op je rekening staat maar nog steeds niet.
volgens ons moet er toch wat aan te doen zijn om iets te kunnen
ondernemen zoals via de krant zorgen dat mensen niks meer afnemen
media en dergelijke.
dit moet gewoon stoppen.
terug te krijgen inderdaad op te vorige schrijven van jullie
je krijgt ze een keer aan de tel ze beloven dat het op 17-12-2008
het op je rekening staat maar nog steeds niet.
volgens ons moet er toch wat aan te doen zijn om iets te kunnen
ondernemen zoals via de krant zorgen dat mensen niks meer afnemen
media en dergelijke.
dit moet gewoon stoppen.
Re: Getest naar het betrouwbaarheid van TEK TVSHOP
Wat is dit voor geschreeuw en dan ook nog twee jaar na dato??? (was zo lekker rustig op dit topic en nu dit.....)barbaraatje37 schreef:Hallo,
IK HEB MISSCHIEN EEN OPLOSSING!! RTL IS DEGENE DIE DIT UITZENDEN. ALS IEDEREEN BELT MET GERDA VEERMAN 035-6718718 DAN GEBEURT ER MISSCHIEN WAT. IK HEB GISTEREN GEBELT EN ZIJ GAAT ZORGEN DAT DE CONTACT PERSOON VAN RTL CONTACT MET HUN OPNEEMT. RTL MOET DEZE OPICHTERIJ NIET UITZENDEN!!! IK VIND HUN OOK MEDEPLICHTIHG!
LAAT ME WETEN WIE ER GAAT BELLEN!?
GROETJES