| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goede ervaring met Eurotopshop.nl
-
Williammol
Goede ervaring met Eurotopshop.nl
Toch zijn er nog leuke en goede webwinkels. Ik kwam via een kennis op Eurotopshop.nl, met alleen maar 1 euro producten, na wat gesurft te hebben op deze site heb ik wat dingen besteld. Omdat ik een paar dingen niet goed aangegeven had, werd ik netjes gebeld om de juiste informatie door te geven. Na betaling via Ideal had ik deze producten snel en netjes verpakt thuis bezordt gekregen. Ik kon ook de keuze maken om het op te halen, maar het bedrijf zit in Limburg, en ik in Brabant dus dat was iets te ver
...Ik kom vast en zeker nog terug op deze site, vooral met de feestdagen voor de deur. Eurotopshop een dikke +, ga zo door AUB.

-
Troeteltje
Re: Goede ervaring met Eurotopshop.nl
Normaal lees ik hier alleen maar de berichtjes maar ik heb me dan toch maar even aangemeld om hier een reactie op te geven
Toevallig heb ik bij eurotopshop.nl ook al een bestelling gedaan en heb inderdaad ook een hele goede ervaring!
Snelle reactie op mail, verzendstatus wordt netjes bijgehouden en echt leuke artikelen hebben ze. Ik maak babymanden en volgens mij heb ik de laatste fleece dekentje gekocht. sorry
Een echte aanrader zou ik zeggen.
Toevallig heb ik bij eurotopshop.nl ook al een bestelling gedaan en heb inderdaad ook een hele goede ervaring!
Snelle reactie op mail, verzendstatus wordt netjes bijgehouden en echt leuke artikelen hebben ze. Ik maak babymanden en volgens mij heb ik de laatste fleece dekentje gekocht. sorry
Een echte aanrader zou ik zeggen.