LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goedkoopste Antivirus en Partnershopper
-
Goedkoopste Antivirus en Partnershopper
Antivirus scanner besteld en betaald bij goedkoopstevirus.nl, nooit een code ontvangen om de scanner te downloaden. Het email adres vermeld op de site bestaat niet. Partnershopper int het bedrag en zitten hier dus waarschijnlijk achter. Trap hier niet in!
Laatst gewijzigd door Radar op 14 mar 2018 15:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link en ongefundeerde passage verwijderd
Reden: Link en ongefundeerde passage verwijderd
Re: Goedkoopste Antivirus en Partnershopper
Alleen die url al...Nico Spaargaren schreef:Antivirus scanner besteld en betaald bij goedkoopstevirus.nl, nooit een code ontvangen om de scanner te downloaden. Het email adres vermeld op de site bestaat niet. Partnershopper int het bedrag en zitten hier dus waarschijnlijk achter. Trap hier niet in!
Misschien wel als u een mail stuurt naar [email protected] in plaats van goedkoopstevirus.nlNico Spaargaren schreef:Antivirus scanner besteld en betaald bij goedkoopstevirus.nl, nooit een code ontvangen om de scanner te downloaden. Het email adres vermeld op de site bestaat niet. !
-
En de goedkoopste hoeft niet betaald te worden. Die is gratis. Hier is veel keus in.
-
Dit kreeg ik als reactie, heb wel tien keer gekeken of ik het verkeerd heb gespeld, meen van niet:
Your message to [email protected] couldn't be delivered.
info wasn't found at goedkoopsteantivirus.nl.
Is het nu goedkoopstevirus of goedkoopsteantivirus?
Niet, dat ik hier erg van hoef op te kijken.Nico Spaargaren schreef:Dit kreeg ik als reactie, heb wel tien keer gekeken of ik het verkeerd heb gespeld, meen van niet:
Welk anti virus leverancier zou geleverd worden?
Verder zijn er meerdere gratis waar vele zeer tevreden over zijn dus die zijn goedkoopste!
Hun site is leuk maar als ze niet leveren is het lastig geld terug te eisen als ze niet eens op Email reageren.
staat er geen telefoon nummer of normaal vestigingsadres?
Dan niets bestellen....
Ook via Google bepaald geen complimentjes gevonden dus als je dat vooraf doe had je nooit besteld en betaald!
Verder zijn er meerdere gratis waar vele zeer tevreden over zijn dus die zijn goedkoopste!
Hun site is leuk maar als ze niet leveren is het lastig geld terug te eisen als ze niet eens op Email reageren.
staat er geen telefoon nummer of normaal vestigingsadres?
Dan niets bestellen....
Ook via Google bepaald geen complimentjes gevonden dus als je dat vooraf doe had je nooit besteld en betaald!
Ik heb prima ervaringen met dit bedrijf.
En:Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Partnershopper B.V. handelend onder de naam/namen: SoftShopper.nl en alle extensies die met http://bedrijfsnaam.partnershopper.nl of http://bedrijfsnaam.partnershopper.be gebruikt worden.
Onder 'bedrijfsnaam' wordt de bedrijfsnaam ingevuld van de affiliate partner.
Vestigingsadres postbus 3260 5203 DG ‘s-Hertogenbosch Bereikbaarheid: Vanaf maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 16:00 uur E-mailadres: [email protected] KvK-nummer: 51671336 BTW-identificatienummer: 850120767B01
En:Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Partnershopper B.V. handelend onder de naam/namen: SoftShopper.nl en alle extensies die met http://bedrijfsnaam.partnershopper.nl of http://bedrijfsnaam.partnershopper.be gebruikt worden.
Onder 'bedrijfsnaam' wordt de bedrijfsnaam ingevuld van de affiliate partner.
Vestigingsadres postbus 3260 5203 DG ‘s-Hertogenbosch Bereikbaarheid: Vanaf maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 16:00 uur E-mailadres: [email protected] KvK-nummer: 51671336 BTW-identificatienummer: 850120767B01
Heb ook positieve ervaringen!