LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goedkope sigaretten?
goedkope sigaretten?
Beste lezer,
Begin van het nieuwe jaar heb ik sigaretten besteld via cigarom.com. De betaling heb ik via onlinebanking gedaan, maar helaas, helaas... tot op heden nog niets ontvangen. Toch raar, levertijd van 10 dagen werd al 14 dagen bij navraag, maar het is inmiddels al meer dan 6 weken. Ben ik opgelicht, is het slechte service, of iets anders?
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met het online bestellen van sigaretten of zijn er wel goede bedrijven?
Alvast bedankt!
Ps. Wees slim, sla nu nog je sloffen in tegen de oude prijs!
Begin van het nieuwe jaar heb ik sigaretten besteld via cigarom.com. De betaling heb ik via onlinebanking gedaan, maar helaas, helaas... tot op heden nog niets ontvangen. Toch raar, levertijd van 10 dagen werd al 14 dagen bij navraag, maar het is inmiddels al meer dan 6 weken. Ben ik opgelicht, is het slechte service, of iets anders?
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met het online bestellen van sigaretten of zijn er wel goede bedrijven?
Alvast bedankt!
Ps. Wees slim, sla nu nog je sloffen in tegen de oude prijs!
Re: goedkope sigaretten?
Ik heb direct nadat het allemaal in de media kwam (dus ook aan het begin 2004) een bestelling gedaan bij yessmoke.ch. Ik hoorde\zag\rookte maar niks todat ik deze mail kreeg:
Kan me voorstellen dat het erg druk is vanwege de aandacht in de media, helemaal met de laatste verhogingen, maar dit duurt mij toch wel te lang. Meteen de laatste keer geweest dat ik daar besteld heb.
Nu ben ik blij dat ik niet direct tegen 5 % een nieuwe bestelling heb gedaan. Het is nu toch wel half februari geweest, maar heb nog geen enkele sigaret gezien.Geachte klant,
Vanwege de aandacht in de media voor voordelig roken via internet zijn we
overdonderd door het aantal aanmeldingen.
Hierdoor is tot onze spijt een vertraging ontstaan in de verwerking en
verzending van de bestellingen.
Wij zetten alles op alles om de ontstane achterstanden weg te werken.
Om het ongemak te verzachten bieden wij u graag een korting aan van 5 % bij
uw volgende bestelling en
garanderen een levertijd van 15 werkdagen.
Wij zullen ervoor zorgdragen dat uw huidige bestelling uiterlijk half
februari bij u wordt afgeleverd.
Nogmaals excuses voor het wachten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Budget Smoking
Kan me voorstellen dat het erg druk is vanwege de aandacht in de media, helemaal met de laatste verhogingen, maar dit duurt mij toch wel te lang. Meteen de laatste keer geweest dat ik daar besteld heb.
Ik kom thuis van mijn werk en wat ligt er op mijn deurmat ?
Een brief van TPG Post:
Dus nu is het nog maar afwachten of ik mijn geld terug krijg.... Maar accepteren doe ik de zending zeker niet, daarmee zouden de kosten van mijn sigaretten nog hoger uitkomen dan de prijs per pakje na de verhoging. Dan maar voor 19,- de mist in gaan...........
<< krijg je ervan als je het goedkoopste van het goedkoopste wilt...
>>
Een brief van TPG Post:
Ik laat de zending terugsturen en heb via een e-mail een restitutie aangevraagd voor de al betaalde kosten. Volgens de website yessmoke.ch heb ik daar recht op.Geachte mevrouw / mijnheer,
Vanuit ZWITSERLAND hebben wij voor u een zending ontvangen waarvan de inhoud bestaat uit 200 sigaretten. Deze sigaretten zijn door u via internet of op andere wijze bestet tegen betaling van een vergoeding, waardoor er bij daadwerkelijke invoer geen vrijstelling van belastingen wordt verleend. Uw zending wordt, volgens de weetterlijke bepalingen en ongeacht het gebruik, gezien als een normaile handelstransactie.
Alvorens de zending aan u te kunnen uitreiken, dient hiervoor een aangifte ten invoer te worden ingediend bij de Duane. Hierdoor zal er verschuligheid aan belastingen ontstaann volgen onderstaade opgaven:
[knip]
totaal verschuldigd: € 27.05
Ik wil u er nogmaals op wijzen dat het bestellen van sigaretten binnen de weetelijke kaders wordt gezien als een normale handelstransactie en beslist niet als een zogenaamde geschenkzending van particulier aan particulier.
Hoogachtend,
[knip]
Bedrijfsleider inklaring.
Dus nu is het nog maar afwachten of ik mijn geld terug krijg.... Maar accepteren doe ik de zending zeker niet, daarmee zouden de kosten van mijn sigaretten nog hoger uitkomen dan de prijs per pakje na de verhoging. Dan maar voor 19,- de mist in gaan...........
<< krijg je ervan als je het goedkoopste van het goedkoopste wilt...

hmmm.. waarom mag het wel zonder die belasting als ik met de auto naar luxemburg rijd om daar een paar sloffen te halen ? Als ze je snappen met het toegestane (en dat is geloof ik minstens 1 slof) aantal pakjes, doen ze er niks aan, want het mag gewoon.
Waarom je dan wel moet betalen over 1 slof die via de post is gegaan is mij niet echt duidelijk.......
Waarom je dan wel moet betalen over 1 slof die via de post is gegaan is mij niet echt duidelijk.......

Het staat al in de brief: het is een handelstransactie, en geen persoonlijk vervoer of persoonlijk geschenk.
Het schijnt dat ze bij Yesmoke sinds 3 weken niets meer leveren aan Nederland,dit komt om dat de douane scherp aan het controleren is,
het is zelf zo erg op dit moment dat de Nederlandse douane alle pakketten
terugstuurd naar Yesmoke,ik zelf zit ook al 6 weken te wachten op een bestelling en krijg totaal geen reactie van Yesmoke,voor meer informatie kun je ook kijken op de site: www.goedkopesigaretten.nl zij zijn goed op de hoogte van alle ontwikkelingen betreffende sigaretten kopen online
het is zelf zo erg op dit moment dat de Nederlandse douane alle pakketten
terugstuurd naar Yesmoke,ik zelf zit ook al 6 weken te wachten op een bestelling en krijg totaal geen reactie van Yesmoke,voor meer informatie kun je ook kijken op de site: www.goedkopesigaretten.nl zij zijn goed op de hoogte van alle ontwikkelingen betreffende sigaretten kopen online
//hmmm.. waarom mag het wel zonder die belasting als ik met de auto naar luxemburg rijd om daar een paar sloffen te halen ? Als ze je snappen met het toegestane (en dat is geloof ik minstens 1 slof) aantal pakjes, doen ze er niks aan, want het mag gewoon.
Waarom je dan wel moet betalen over 1 slof die via de post is gegaan is mij niet echt duidelijk....... //
Ook dat mag officieel niet meer, maar ja.........de grensen zijn open hè....
Dus de kans dt je dan gesnapt wordt is erg klein.....
Overigens is dat alleen maar weer gunstig wanneer je in het grens gebied woont.
Waarom je dan wel moet betalen over 1 slof die via de post is gegaan is mij niet echt duidelijk....... //
Ook dat mag officieel niet meer, maar ja.........de grensen zijn open hè....
Dus de kans dt je dan gesnapt wordt is erg klein.....
Overigens is dat alleen maar weer gunstig wanneer je in het grens gebied woont.
Is allemaal smokkelen wat jullie aan het doen zijn.Dat er open grenzen zijn betekend nog niet dat je alles vrij over de grens mag gaan vervoeren.
Is ook niks nieuws dat er Douane pakjes in de gaten houdt bij TPG doen ze al jaren.Honden kunnen goed ruiken zeg ik maar.
Maar 100% bestaat nooit er kan altijd wat door glippen en dan heb je geluk.
Is ook niks nieuws dat er Douane pakjes in de gaten houdt bij TPG doen ze al jaren.Honden kunnen goed ruiken zeg ik maar.
Maar 100% bestaat nooit er kan altijd wat door glippen en dan heb je geluk.
-
Klopt hoor 'Not'
valt gewoon onder sigarettensmokkel.
Je moet nu eenmaal belasting betalen op sigaretten, en als je dat ontduikt door de sigaretten elders goedkoper te bestellen, dat ziet de belastingdienst/douane dit als onwettelijke invoer.
valt gewoon onder sigarettensmokkel.
Je moet nu eenmaal belasting betalen op sigaretten, en als je dat ontduikt door de sigaretten elders goedkoper te bestellen, dat ziet de belastingdienst/douane dit als onwettelijke invoer.
ik heb ook sinds begin januari cigaretten besteld bij cigarom.com.
ik betaalde vooraf en ontving helemaal niets.
na 6 weken begon ik te mailen etc. ik kreeg een reactie dat ik kon of mijn geld terug of de bestelling door laten gaan, en dat was 1 maart jl.
ik koos voor mijn geld terug, maar liefst 108 euro!! ik heb tot op heden mijn geld nog steeds niet terug en ik heb al twee keer gebeld naar die administratie.
ik hoop dat tros radar hier aandacht aan kan besteden.
ik ben ook een beetje kwaad op nova want die hebben media-aandacht gegeven aan cigarom.com en toen dacht ik dat het wel snor zat.
ik weet niet wat ik met zulke zaken aan moet ik heb daar geen verstand van juridisch gezien enzo.
ik betaalde vooraf en ontving helemaal niets.
na 6 weken begon ik te mailen etc. ik kreeg een reactie dat ik kon of mijn geld terug of de bestelling door laten gaan, en dat was 1 maart jl.
ik koos voor mijn geld terug, maar liefst 108 euro!! ik heb tot op heden mijn geld nog steeds niet terug en ik heb al twee keer gebeld naar die administratie.
ik hoop dat tros radar hier aandacht aan kan besteden.
ik ben ook een beetje kwaad op nova want die hebben media-aandacht gegeven aan cigarom.com en toen dacht ik dat het wel snor zat.
ik weet niet wat ik met zulke zaken aan moet ik heb daar geen verstand van juridisch gezien enzo.
volgens nova toentertijd was het allemaal legaal wat er gebeurde, dus daarom gingen mensen daarin mee
Tast nicotine de hersenen aan of zo? Erg slim is het niet om voor die paar rotcenten zoveel risico te nemen. Rook gewoon 1 sigaret per dag minder dan bespaar je het ook.
Goedkope Sigaretten
http://www.goedkope-sigaretten.com/
Goedkope sigaretten bestellen via de website en per post laten
versturen naar Nederland en België, de goedkoopste en veiligste
aanbieder vindt u hier. Voor sigaretten met en zonder filter bent u
bij goedkope-sigaretten.com aan het juiste adres.
Alle sigaretten komen uit Engeland, Zwitserland en Frankrijk. Het zijn
dus Europese sigaretten en geen namaak Sigratten uit China of
Rusland.
Natuurlijk! Nodigen wij u ook uit om uw eigen ervaringen te delen met
andere rokers. Heeft u bv. positieve of juiste minder positieve
ervaringen met het online verkoop van sigaretten?
Of wilt u juist contact leggen met andere rokers ?
http://www.goedkope-sigaretten.com/
Goedkope sigaretten bestellen via de website en per post laten
versturen naar Nederland en België, de goedkoopste en veiligste
aanbieder vindt u hier. Voor sigaretten met en zonder filter bent u
bij goedkope-sigaretten.com aan het juiste adres.
Alle sigaretten komen uit Engeland, Zwitserland en Frankrijk. Het zijn
dus Europese sigaretten en geen namaak Sigratten uit China of
Rusland.
Natuurlijk! Nodigen wij u ook uit om uw eigen ervaringen te delen met
andere rokers. Heeft u bv. positieve of juiste minder positieve
ervaringen met het online verkoop van sigaretten?
Of wilt u juist contact leggen met andere rokers ?