26 maart heb ik bij Golden Deals scheermesjes gekocht voor de Gilette Fusion power. Na betaling kreeg ik een mail met een voucher en daar stond op dat ze binnen tien werkdagen opgestuurd zouden worden. Dus ik afgewacht, iets langer dan 10 werkdagen. Helaas niets binnen gekregen.
Dus een mail gestuurd dat het toch wel heel lang ging duren. Ik heb deze mail maar liefst drie keer moeten versturen voor ze het fatsoen namen me te antwoorden. Tja, mijn gegevens waren goed aangeleverd aan de leverancier en ze zouden waarschijnlijk al onderweg zijn naar mij. Als ik na 10 werkdagen nog niets ontvangen had moest ik maar weer reageren.
Ik heb ze een beetje respijt gegeven, aangezien er wat feestdagen tussendoor kwamen en heb na drie weken weer een berichtje gestuurd als ik niets ontvangen had ik contact op zou nemen met Tros Radar. In hun reactie was als volgt:"Dat is inderdaad uw goedrecht al vinden we het erg vervelend dat het zo is gelopen, We gaan er nog achteraan om dit probleem te verhelpen. We gaan contact opnemen met de leverancier.
Nogmaals onze excuses dat het zo is verlopen. Heeft u nog verdere vragen dan kunt u altijd contact met ons opnemen."
Allemaal erg leuk natuurlijk maar we zijn inmiddels al weer een week verder en ik heb niet het idee dat ze echt veel moeite gedaan hebben om contact op te nemen met de leverancier. Ik ga ze een mailtje sturen met een link naar dit forumbericht en ik zal ze morgen ook eens bellen. Ik heb gelezen dat je een app op je telefoon kunt zetten zodat je gesprekken op kunt nemen, die zal ik ook eens even opzoeken.
Jullie horen nog het vervolg van mijn verhaal.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Golden deals
Re: Golden deals
en wat staat er dan voor vreselijks op dit forum?
-
Al die informatie over nevermind en witte gorilla.....devious schreef:
en wat staat er dan voor vreselijks op dit forum?
hmm, ik denk dat GoldenDeals daar inderdaad heel erg van zal schrikken en spontaan de TS alles geeft wat ze wil.