LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goudkoorts Veiling Leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

Ik heb vandaag een aantal veilingen gewonnen, waaronder meerdere biedbundels, ik krijg alleen nergens een goede recentie over deze veilingsite gevonden.

Heeft iemand hier al vaker gewonnen, en geleverd gekregen? Er word vanalles geveild maar heb nog nergens iets gelezen over producten die binnen zijn gekomen, leverd goudkoortsveiling.nl wel gewoon goed?

mvg

amoebe
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2009 17:09

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door amoebe »

Hier is een keer aandacht aan besteed tijdens een uitzending van radar.
Ik kan me niet herinneren of er iets over de gewonnen producten en het verzenden daarvan is verteld, maar het hele zaakje rook niet fris.

Hopelijk krijg je snel je prijzen en/of op z'n minst een reactie..

FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

De uitzending heb ik gezien, maar dat wil niet zeggen dat ze niet leveren. Ook wil de overheid dat dit soort sites stoppen, misschien is het daarom zo rustig, als ik het omreken naar winkelwaarde heb ik voor 2100 euro aan stuff gewonnen vandaag,

maargoed eerst zeker weten of ze wel leveren anders betaal ik de veilingkosten gewoon niet, bindend zijn die veilingen daar toch niet, maar het zou wel leuk zijn om in 1 dag zoveel voordeel te slaan

Hopelijk komen er nog positieve reacties, ik wacht geduldig af

stofzuigertje

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ze leveren pas na betaling en dat kan even duren, afhankelijk wat U gekocht heeft.

Ik laat me niet naaien door dit soort oplichters, en met Zoeken vind je hier en bij Kassa genoeg.

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door Berenice »

goudkoorts is net zoiets als budson, sarbid and bidster.

Als je maar niet teveel biedt kun je zeker leuke dingen winnen zonder dat het je teveel kost.
Ik vind het persoonlijk geen oplichting, het is heel duidelijk wat het kost en hoe het werkt..

Of goudkoorts levert weet ik eigenlijk ook niet.. Budson in ieder geval wel.

FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

Budson is hierin een van de beste qua veilingen, bij hun heb ik ook al 3 producten geleverd gekregen binnen de tijd maar daar word het me te druk ...

Anyway, ik heb der een beetje een hard hoofd in, dit kan eigenlijk niet of ik ben verry lucky vandaag, ik heb

1000 gram zilver
500 biedcredits
20 gram zilver
1 gram goud
1000 gram zilver
500 biedcredits
500 biedcredits

gewonne vandaag... denk, dat die site of down gaat of er iets aan de hand is, vandaag was voor hun in ieder geval erg crappy...

and, it kinda sucks dat ze al een bepaalde prijs van te voren hebben ingevoerd wat je er minimaal voor moet betalen,....

Dus zoveel winst zou je niet echt hebben uiteindelijk, and, is it me, of is een veiling van 10 gram zilver een beetje vreemd? Wat ga je er mee doen? of 1 gram goud, 1 gram, dat raak je gewoon kwijt zonder dat je het in de gaten hebt...

ik weet niet hoor, ik wacht nog eventjes met investeren op deze site, maar houdt t wel ff in de gate.... vroeg me alleen af of er iemand ooit iets geleverd heeft gekregen, net als bij bijvoorbeeld budson om even een goede veiling site als voorbeeld te nemen, die leveren netjes

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door Berenice »

Goudkoorts kun je niet echt goedkoop iets krijgen natuurlijk, ten eerste moet je bieden a € 1, € 1.50 per keer maar daarna zijn de verkoopprijzen ook nog eens hoog. Er komt nog 19 % BTW boven op en een euro of 4 handlingskosten.
Je bent relatief niet heel veel goedkoper uit dan bij de winkel. En wat moet je met dat zilver of goud. Er sieraden van maken is ook weer een kostbare aangelegenheid....

frankkirsten
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2009 09:47

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door frankkirsten »

ik heb geboden op een kinderauto en het heeft even geduurd want hij was niet op voorraad. Na een aantal weken verscheen op mijn betaalde factuur een pikup code.
waarmee ik het product kon af :halen. valt mij 100% mee omdat er zoveel negatieve publiciteit rondom deze site te lezen is. :D :) :o

Hiharapi
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:35

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door Hiharapi »

Ik heb op 25 oktober een veiling gewonnen, en heb direct de factuur met ideal overgemaakt. Ik heb er nu al diverse mails over verstuurd maar heb tot op heden nog niets ontvangen. Ten eerste is het slordig dat je als klant zelf achter je betaalde spullen moet gaan vragen, en je dit alleen via mailcontact kunt doen. Ten tweede krijg je steeds het antwoord dat het nog 2 a 3 weken gaat duren voordat de spullen uitgeleverd gaan worden. In de eenalaatste mail heb ik gevraagd of het product uitgeleverd ging worden, en mocht dit niet zo zijn of ze het overgemaakte bedrag terug willen storten. Het antwoord was hierop dat het een week later verzonden zou worden. We zijn nu weer 4 wken verder en heb vorige week een mail verstuurd met wederom een navraag, maar tot op heden zit ik nu ook nog te wachten op een antwoord.

Dus al met al is het met de leveringen van GoudkoortsVeiling erg slecht gesteld.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door ron1 »

Dus al met al is het met de leveringen van GoudkoortsVeiling erg slecht gesteld.


Waarom, omdat hier slechts enkele ervaringen staan....u weet toch dat klagende mensen op foras bijna altijd in de minderheid zijn....klanten die tevreden zijn,openen geen topic,simpelweg omdat het niet leuk is positief te zijn,hebben
de meeste mensen last van,is niet interessant.Dus concreet....die lees je hier bijna niet.

patjuh83
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 aug 2009 20:02

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door patjuh83 »

Ten eerste is er wel veel veranderdt op goudkoortsveiling.nl of .com de producten zijn iets minder spectaculair, de prijzen waar ze voor weg gaan liggen stukken hoger dan voorheen doordat er nu geen geld meer wordt verdient op biedbundels.

Desalnietemin, heb ik een keer geprobeerd om een veiling te winnen en dat is me al bij de eerste keer gelukt.
Het gaat hier om een schommel met glijbaan en basket, leuk ding heb hem hier nu staan. koste totaal € 77.29 incl verzendkosten en incl. BTW, kon hem ook zelf oppikken in Alphen a/d Rijn (is niet zo ver voor mij) maar dat scheelde maar € 5,- met bezorgen aan huis.

Bij mij is dus alles goed gegaan duurde een week voor ik het in huis had dus dat viel mij ook wel mee.
Op de site staat duidelijk aangegeven dat alle getoonde prijzen excl. BTW zijn en dat er nog verzendkosten bij komen, verzendkosten zijn dus ook excl. BTW getoond.
De Schommel/Glijbaan/Basket werd aan mij geveild voor € 29,- en daar kwam € 35,95 verzendkosten bij en daarop dan nog 19% BTW dus € 77,29 totaal.
Deze schommel zou volgens de site een winkelwaarde hebben van € 249,- excl. BTW, dat kan best kloppen want de goedkoopste schommel/glijbaan combi die hier op lijkt (voor zover ik kan vinden) kost maar liefst € 333,- deze is dan wel van Little Tikes maar OK.
Met de kwaliteit/stevigheid zit het ook wel goed volgens mij want ik ben zelf met mijn 85 Kg. op het trapje gaan staan en van de glijbaan af gegleden puur als test voor ik mijn zoon hierop laat spelen.

Lees wel ff goed de voorwaarden door op de site want volgens hen geven zij geen enkele garantie op de producten die geveild zijn en in het geval van een geschil zal een daartoe bevoegde rechter in Gibraltar hierover beslissen (dit omdat ze daar gevestigd zijn).
Het lijkt mij in Nederland niet mogelijk voor Goudkoortsveiling.nl om onder dit soort garanties uit te komen, maar ik hoop daar zelf nooit achter te hoeven komen natuurlijk.

Met vriendelijke groeten,
Patjuh83

missie1975
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2010 21:11

Re: Goudkoorts Veiling Leveringen

Ongelezen bericht door missie1975 »

ook ik heb meerdere biedingen pmet goede afloop gehad bij goudkoortsveilingen. maar ook ik heb een keer op iets geboden wat totaal niet de bedoeling was. ik heb tijdens het bod meteen een mail gestuurd en daar was heel goed op gereageert. zolang ik niet overboden werd en de tijd er op zat mocht ik een mail sturen en zouden ze het uit mijn account halen. is netjes ook gebeurt.
dus het kan ook anders.
ook had ik een trimfiets gekocht die kapot geleverd was en die is meteen door hun omgeruild. groeten Missie

Gesloten