LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Greetz kerstkaart aktie

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet

Verstuur jij je kaarten nog via Greetz

Peiling eindigde op 21 jan 2009 12:41

Nee, stelletje oplichters
2
100%
Ja, geen probleem
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2

bontekoe37

Greetz kerstkaart aktie

Ongelezen bericht door bontekoe37 »

Al jaren stuur ik mij (kerst)kaarten via Greetz. Kaarten zien er altijd netjes uit en komen redelijk op tijd aan. Dit jaar de kaarten op tijd verstuurd, dat willen ze graag om drukte te voorkomen. Maar toen.......ineens komt Greetz met een aktie. Kaarten minimaal 30 cent goedkoper :shock: Bij zo'n 70 kaarten is dat een behoorlijk bedrag. Ik dus een mailtje gestuurd en dit was het antwoord:
We begrijpen dat je het jammer vindt dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de aktie.
Het betreft een last minute aktie die ook last minute is opgezet. Deze aktie duurt van 18 t/m 24 december.
In mijn ogen niet echt een nette aktie. Vaste klanten vissen achter het net en TPG zal er ook wel blij mee zijn. Zijn er meer mensen die de kaarten voor de 18e verstuurd hebben en dus benadeeld zijn??

Groet, Ron

Hatsikidee

Re: Greetz kerstkaart aktie

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Als ze van de 18e tot de 24e duurder waren geworden, had je dan ook komen bijbetalen?
Nee toch?
Maar nu ze goedkoper zijn wil je eigenlijk geld terug.

Je hebt gewoon een lastminute aanbieding gemist. Niet zo'n drama van maken. :wink:

Gesloten