LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Betty193
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Betty193 »

Zojuist weer gebeld en er word gezegd dat de meeste tablets verzonden zijn, maar een paar niet, dus mijn vraag is, is er al iemand die een tablet heeft?

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Hi all!

Week 34 hebben we helaas niet gehaald. Wederom onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

We hebben zojuist opnieuw contact gehad met YourTablet en ook de leverancier gesproken. Ze hebben ons verteld dat de tablets die nog niet zijn verzonden bij de douane liggen vanwege een steekproef. We gaan vandaag op onderzoek uit of dit ook daadwerkelijk het geval is en houden jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen. We hopen dat iedereen die zijn bestelling nog niet heeft ontvangen, deze binnenkort in ontvangst mag nemen.

Wil je niet langer wachten en mocht je liever van de aankoop afzien, stuur dan een mail naar [email protected] met in het onderwerp "annuleren yourtablet" en we storten het aankoopbedrag terug.

Met vriendelijke groet,
Customer Support
Groupon

Hanneman1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2011 15:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Hanneman1983 »

Hier nog een wachtende Empire Groupon Tablet wachter....

Ik heb vanmiddag ( voor de duidelijkheid voor de zoveelste x ) geprobeert te bellen. Nu neemt nietman meer de telefoon aan bij Your Tablet.

Niet te geloven ik heb deze besteld via groupon.nl als verjaardagscadeautje voor mijn moeder...... 6 weken voor haar verjaardag... Ach dacht ik "kan ze er eerder van genieten" Maar niets is minder waar! Nog steeds niet geleverd mams was vorige week al jarig.... Geen cadeautjuh gehad.. Toch de situatie maar uitgelegd....

Zeer zeer zeer slechte service van alle betrokken bedrijven!

Teleurstellend!
En naar mijn idee is er maar 1 oplossing vandaag nog leveren en een fin. compensatie als goedmakertje? ( bosje bloemen voor mams ook leuk ;))

Han Kalff
Arnhem

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste Han,

Wat vervelend om te horen! Denk je ook een keer een origineel cadeau aan te schaffen, krijg je dit :(

We hebben je mail hierover via klacht.nl inmiddels in behandeling genomen. Mocht je nog vragen hebben, dan mag je mij altijd terugmailen.

Met vriendelijke groet,
Marloes

Customer Support
Groupon

Betty193
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Betty193 »

Gisteren heb ik de koop van mijn tablet geannuleerd/ en geld retour gevraagd €200,- plus verzendkosten (€5,95 heb ik betaald)en een vergoeding van € 10,- voor de gemaakte telefoonkosten.
De mail heb ik verstuurd naar Yourtablet, naar info@Groupon en naar support@ Groupon, maar geen reactie!!!!!

mies60
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 aug 2011 21:39

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door mies60 »

Wat??? Douane en al die verhalen dan over de tablets die al klaar lagen? Er is gewoon gelogen.

mies60
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 aug 2011 21:39

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door mies60 »

Misschien kan Marloes ook reageren op andere gedupeerden . Misschien kan Marloes er voor zorgen dat e mail behandeld wordt.

HinC
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2011 23:21

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door HinC »

Helaas heb ik dezelfde ervaring met de bovenstaande posts. Ik heb tot nu toe via email en telefoon zo'n 7 keer contact opgenomen met yourtablet. De laatste keer (vandaag) nemen ze de telefoon niet eens meer op.

@Marloes: zojuist mail gestuurd naar [email protected]. Hoop dat je die in behandeling kan nemen.

Arthurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Arthurtje »

Maandag weer gebeld, ik hoefde er niet op te rekenen dat de tablets deze week afgeleverd zouden worden...

Maar meneer "had het gevoel" dat ze volgende week wel zouden arriveren.

Als ik de tablet aan het eind van volgende week niet heb ga ik mijn geld terug vragen aan Groupon.

Betty193
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Betty193 »

Laatste nieuws, zojuist iemand gesproken van Your tablet.
Groupon is wederom onbereikbaar

:evil: De tablets zijn in China (vreemd ze waren al in het distributiecentrum waar de postcodes werden gecontroleerd en ze stonden bij de douane voor steekproeven)
Vandaag komt er een mail met daarin 3 opties, oa geld teruggave.
Tenminste dat wordt gezegd, maar ik heb al zoveel gehoord
Op de door mij verzonden mails aan Groupon, wordt door Groupon NIET gereageerd.

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Hi all,

We hebben een kleine mailachterstand en kunnen niet binnen 1 dag reageren op het moment. Mijn collega is alle YourTablet mails er nu uit aan het filteren en je ontvangt zo snel mogelijk antwoord van haar.

We blijven contact houden met YourTablet en zullen vandaag rond 15.00 uur een datum/meer info communiceren.

Met vriendelijke groet,
Marloes

Customer Support
Groupon

mies60
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 aug 2011 21:39

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door mies60 »

Beste xxxx,
Onze excuses voor het ongemak, we begrijpen je frustratie! We hebben het
aankoopbedrag teruggestort en 16 euro aan credits bijgeschreven op je groupon
account ter compensatie voor de gemaakte kosten. Het bedrag van 199 euro staat
binnen 10 dagen bijgeschreven op de gekoppelde bankrekening. :o De verzendkosten kunnen
we niet terugstorten, maar je kunt hiervoor wel contact opnemen met YourTablet.
Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Marloes
Customer Support

Groupon B.V.
www.Groupon.nl

YourTablet
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2011 14:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door YourTablet »

Iedereen heeft ontvangen of ontvangt vandaag de volgende email:

Code: Selecteer alles

Beste Groupon Klant,

U heeft op 3 Juli de voucher voor de Empire 8,4 inch tablet met hoes gekocht op Groupon. Deze tablet zou binnen 3 weken na de verzilvering van uw voucherbon op www.yourtablet.nl/groupon bij u thuis zijn. Helaas is het niet mogelijk gebleken om de tablet binnen 3 weken bij u thuis te hebben.

Verscheidene keren bent u door ons per email op de hoogte gebracht over uitstel van de levering. De intentie was om de tablet 5 weken geleden bij u af te leveren. Wij sturen u deze email  om u op de hoogte te brengen van de huidige situatie, dit om duidelijkheid te scheppen. Wij verstrekken deze informatie namens de drie betrokken partijen: Groupon, Yourtablet en Empire Electronix.

Het zal u niet ontgaan zijn dat er verschillende fouten zijn gemaakt. Zo zijn er enkele keren levertijden genoemd door alle partijen welke helaas niet haalbaar bleken te zijn. Allereerst willen wij u daarvoor onze oprechte excuses aanbieden. Dit had nooit mogen gebeuren! De reden hiervoor zit hem in verschillende zaken zoals; door niet nagekomen afspraken, verkeerd ingeschatte aankomstdata en het te laat doorkrijgen van de Groupons en uitbetalingen. Hier zult u echter als klant zijnde weinig aan hebben.. 

De huidige situatie is dat de tablets momenteel onderweg zijn naar Nederland, wanneer de tablets in Nederland aangekomen zijn worden ze direct verpakt en naar u toegezonden. We kunnen u nu helaas geen exacte datum geven wanneer de tablets binnen zijn, dit puur omdat we niet weer de fout in willen gaan. De levering van de tablets zal niet lang meer op zich laten wachten. 

U heeft op dit moment de mogelijkheid uit drie opties:

·	Uw bestelling annuleren; Dit gaat als volgt te werk: 

U kunt contact opnemen met Groupon:

Voor het crediteren van de Empire tablet: 

Telefoon nummer: 020 435 0369
Email: [email protected]

Voor het crediteren van de verzendkosten:

Nadat u een bevestigingsemail heeft ontvangen van Groupon kunt u deze email doorsturen naar: [email protected] Op deze manier krijgt u uw verzendkosten retour. Gelieve uw bankrekeningnummer en de naam van de begunstigde vermelden voor het crediteren van de verzendkosten. 

·	Tegemoetkoming van Yourtablet accepteren; U ontvangt in plaats van de Empire tablet de Huawei ideos S7 tablet inclusief een stylus http://yourtablet.nl/android-tablets/huawei/huawei-ideos-s7-tablet . Deze tablet heeft o.a. een 3G optie en heeft een camera aan beide zijden. De tablet ligt wat lager in prijs op onze website omdat deze al wat langer uit is. Kwalitatief gezien doet hij niet onder, het grote verschil zit hem in de afmetingen.  Het is niet mogelijk om een andere tablet uit ons assortiment te ontvangen. 

·	Wij leveren de Empire tablet; Deze zullen wij u spoedig leveren. Ter compensatie ontvangt u van ons een gratis stylus (touchpen) erbij als tegemoetkoming. 

Onze intentie was om onze naamsbekendheid bij de consument te vergroten. Helaas beseffen wij dat dit onze naamsbekendheid schaadt en we niet aan onze servicestandaard hebben kunnen voldoen. 

Wij willen u nogmaals onze oprechte excuses aanbieden omtrent de gang van zaken en doen er alles aan om u zo snel mogelijk de tablet te leveren.

Met vriendelijke groet,

YourTablet

Arthurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Arthurtje »

Oké bedankt voor de e-mail en mogelijkheden, ik verzoek alleen nog een e-mail te krijgen wanneer er meer info is over de leverdatum. Een e-mail krijgen wanneer de tablets "op de post" zijn in Nederland vind ik ook prima.

Reageer svp ook op deze post (Groupon of Yourtablet) zodat ik weet of ik een dergelijke e-mail kan verwachten

Mvg
Arthur

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

Arthurtje, in de laatste (algemene) mail die ik heb gekregen van Groupon staat dat er aankomende vrijdag een update over de leverdatum komt.

Ook ik wacht op de Empire. Waar vooral mijn klomp van gebroken is, is dat er gezegd werd dat de tablets begin vorige week in het distributiecentrum waren.

Ik vind wachten niet zo erg, maar verkeerd voorgelicht worden en aan het lijntje gehouden worden vind ik niet prettig. Zaterdag en maandag ben ik nota bene thuis gebleven omdat mij was verteld dat de kans groot was dat de Empire tóch bezorgd zou worden ondanks dat ik nog geen track en trace-code had.

En vandaag blijkt dat ze onderweg zijn naar Nederland. :shock: :?

Het begint een beetje op het Roboduster-verhaal te lijken.

remco73
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:58

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door remco73 »

Schandalig dat is het enige goede woord wat ik over heb voor de afhandeling en communicatie van de Empire M840.Na 8 weken wachten ben ik nu helemaal klaar met groupon en Yourtablet.Na meerdere smoesjes die elders op dit forum vermeld staan kun je toch niet anders concluderen dat alle kopers van de tablet gewoon voor de gek gehouden worden.Je krijgt op een gegeven moment een keus van yourtablet een veel goedkopere tablet of nog langer wachten,het lijkt er bijna op dat dit opgezet spel is geweest!Mensen worden op een gegeven moment wanhopig van het wachten en gaan dan voor het goedkopere alternatief,ik dacht ook van zal ik het doen dan heb ik in ieder geval een tablet.Blij dat ik dit niet gedaan heb en heb vanavond een mailtje naar groupon gestuurd dat de aankoop geannuleerd kan worden.Nu waarschijnlijk weer lang wachten voordat het geld is teruggestort.Ik ga als mijn geld terug is wel naar een winkel waar ik de tablet gelijk kan meenemen want er zijn veel betere alternatieven voor deze tablet voor ongeveer hetzelfde geld.Waar ik wel naar benieuwd ben of er al mensen zijn die de tablet al wel gehad hebben.gr een onwijs boze klant van groupon :evil:

Arthurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Arthurtje »

@ Wacht_op_empire

ja dit stoort mij ook nogal, ik hou het maar tussen een behoorlijke miscommunicatie tussen de drie betrokken partijen, en geen grove leugen :wink:

Ik heb bovendien geen algemene email gekregen van groupon (??). Wel heb ik de mail gekregen met de 3 opties waaronder de keuze van een ondergeschikte tablet.

Zelf ben ik ook al meerdere malen thuis gebleven om te wachten, wat nogal irritant is.

Ik vraag me alleen af in welk stadium van "onderweg zijn naar Nederland" de tablets verkeren. Toen ik de laatste keer Yourtablet aan de lijn had waren de tablets bij de chineese douane.

Arthur

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

Vandaag heb ik drie mails (van gelijke strekking) gekregen. Eerlijk is eerlijk, op mijn mails is steeds binnen redelijke termijn gereageerd en de telefoon werd ook (snel) beantwoord, de keren dat ik naar Yourtablet belde. Alleen jammer dat de gegeven info niet klopte. :lol:

stukje citaat uit de mail van Groupon:
Wij hebben dit bericht namens onze partner gestuurd, wij vinden de gang van zaken zeer vervelend en willen je hiervoor dan ook onze excuses aanbieden. Om je hierin op de hoogte te houden zullen wij je aankomende vrijdag een update sturen over de aflever datum.
einde citaat

Ik wacht het nog even af...

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

Vandaag de beloofde update van Groupon gekregen. Naar verwachting komen de tablets op 7 september in Nederland aan.

Nelleke Medenhof
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2011 20:56

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Nelleke Medenhof »

Ook ik heb een tablet besteld bij Groupon.

In eerste instantie voor de vakantie, leuk om mee te nemen. Maar helaas geen levering. Daarna dacht ik ach wat, mijn dochtertje is bijna jarig leuk als cadeau, maar ook de verjaardag is inmiddels voorbij.
En nu ....... nog geen tablet.

Ik ben altijd een geduldig geweest en ik weet als je iets koopt waar meerdere partijen een aandeel in hebben dat dit miscommunicatie met zich meebrengt. Ook allemaal prima en ik als klant kon daar ook nog begrip voor opbrengen. De mensen van Yourtablet heb ik zelfs nog een compliment gegeven voor het reageren op mijn telefoontjes en de manier hoe zij met deze vervelende situatie omgaan!!

TOT DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mij afgelopen vrijdag door yourtablet is verteld dat de tablet al naar mij verzonden was. Ik deze zaterdag zou ontvangen. Maar helaas geen Tablet. Ik een mail gestuurd met de vraag om een track end trace code: Hierbij hun reactie:

...........................................................................................................
Goedemiddag,

De tablets worden in verschillende batches verzonden waardoor deze niet bij iedereen tegelijk binnenkomt.
Mogelijk heeft u inmiddels de tablet binnen, mocht dit niet het geval zijn krijgt u deze vandaag of direct na het weekend.
De track & trace codes blijven helaas vaker achter met de verzendingen aangezien het om zoveel stuks gaat.

Om onze goede wil te tonen zullen wij na de levering van de tablets u nog een leuke gratis accessoire toe sturen.

Prettig weekend!

Met vriendelijke groet,


..................................................................................................................

Nu een mail ontvangen zoals iedereen dat de zending nog niet eens in Nederland is. Daarnaast Your Tablet om een reactie gevraagd en zij zeggen van niks te weten wanneer er en waar er verpakt gaat worden.

In deze laatste mail van hun naar ons nog trouwe klanten staat opeens een track en trace code naar het adres van YOUR TABLET.

Weet je wachten is niet erg. Riciso's van het bestellen op internet. Maar er hoeft niet tegen een eerlijke betrouwbare klant te worden GELOGEN.

Mijn vraag!! Als jullie deze informatie verzenden aan jullie klanten, Genieten jullie dan bij het idee dat er misschien wel honderd mensen afwachten uit het raam kijken naar een busje van Post NL, terwijl er niet geleverd wordt!!!???????????????

Gesloten