LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Cynthi76
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2008 12:57

GSM.nl

Ongelezen bericht door Cynthi76 »

Zijn er hier mensen die problemen met GSM.nl hebben?
Ik heb sinds vorig jaar augustus een abonnement van vodafone en mobiele telefoontoestel besteld maar ikheb tot de dag van vandaag niks binnen gekregen, maar wel een hoge rekening van vodafone. Ze hebben de contract ontbonden en nu moet ik het hele contract dat ik ooit heb besteld ineens betalen. En dat is heel veel. Ik heb nog nooit mijn simkaart en mobiele telefoon gekregen. Bij GSM.nl hebben ze steeds mijn bestelling geannuleerd en wisten ze niks van mijn bestelling en de simkaart is ooit geactiveerd, maar niet door mij dus daarom loopt het abonnement van vodafone gewoon sinds de activering. Wie kan dit activeren en mag dat zomaar zonder dat ik ooit de simkaart in handen heb gehad?
Ik heb nu een probleem ik sta nu dankzij GSM.nl geregistreerd in BKR.
HOe moet ik dit oplossen?
Cynthia

Anita2009
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mar 2009 14:06

Re: GSM.nl

Ongelezen bericht door Anita2009 »

Beste Cynthia,
Ik ben van gsm.nl en lees jouw bericht. Is het probleem inmiddels opgelost of verkeer je nog steeds in deze vervelende situatie? Mocht dit laatste het geval zijn, zou je dan contact met ons willen oonemen? Wij kunnen dan even kijken of wij eventueel nog wat voor je kunnen doen? Je kunt mailen naar [email protected]

Cynthi76
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2008 12:57

Re: GSM.nl

Ongelezen bericht door Cynthi76 »

Waarom zou jij van GSM.nl hier een reaktie geven? Waarom niet gewoon aan de telefoon als ik jullie met mijn probleem bel? Nooit is er naar een oplossing gezocht en nu zou het wel opeens kunnen?
Ik heb hier allang geen vertrouwen meer in. Als je echt van GSM.nl bent zorg dan dat iedereen zijn werk goed doet!

Anita2009
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mar 2009 14:06

Re: GSM.nl

Ongelezen bericht door Anita2009 »

Beste Cynthia,
Helaas kan ik hier niet direct een antwoord opgeven. Ik moet mij verdiepen in het bestelproces en de bijbehorende communicatie. HIervoor heb ik echter je gegevens nodig. Indien je deze mailt dan kan ik daarna contact met je opnemen om te kijken wat wij nog kunnen doen.

Cynthi76
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2008 12:57

Re: GSM.nl

Ongelezen bericht door Cynthi76 »

Zoal ik het al dacht. Je leest niet wat ik schrijf. Ik heb er geen vertrouwen in en je gaat maar door. Zo gaat het ook bij gsm.nl aan de telefoon en met mail contact. Er verandert niets aan jullie. Gsm.nl zal nooit van zijn fouten leren.

Gesloten