LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] h&m webshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
caithlynn

h&m webshop

Ongelezen bericht door caithlynn »

Hoewel ik zeker weet dat er meer mensen zijn die problemen hebben met de webshop van de h&m kan ik hier nergens een topic vinden over dit probleem.

Ik heb namelijk al vaker problemen gehad met de webshop van h&m (service, levertijden, geleverde artikelen, de hele rambam) en heb op internet al verschillende forums een topic hierover zien starten.

En deze keer is het bij mij ook weer zover. En ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet of wat mijn rechten zijn of dat de h&m kan doen wat hij doet.

Dit is mijn probleem:
Ik heb in oktober een jas besteld uit de webshop van de h&m. Deze zou rond 15 november geleverd worden. Echter zonder een waarschuwing, telefoontje of mailtje is die leverdatum later verschoven naar 6 december. En nu kijk ik vanmorgen weer op mijn h&m account staat er ineens 5-6 januari. Het moet toch niet gekker worden, straks is de winter voorbij en ontvang ik eindelijk een keer mijn jas. Hetzelfde probleem heb ik trouwens met een blazer die ik later ook nog bestelde. Die zou op 14 -15 november geleverd worden en die is inmiddels ook al verplaatst naar 6 december.
Ik heb de h&m klantenservice gelijk gemailt met mijn probleem.

Mijn vraag is, kan de h&m dit zomaar blijven doen? Ze maken keer op keer beloftes dat mijn artikelen tegen die datum worden verzonden. En zonder fatsoenljike toelichting moet ik er zelf maar achterkomen dat die datum gewoon keer op keer word verschoven.

Ik weet in ieder geval dat ik nooit meer iets nieuws bij de h&m bestel. Want dit is al de zoveelste keer dat ik hier problemen mee heb.

Hebben jullie dit zelfde probleem ook al eens meegemaakt? En hoe losten jullie dit toen op?

ArneLH
Contacteer:

Re: h&m webshop

Ongelezen bericht door ArneLH »

Levering hoort bij dit soort gevallen altijd binnen 30 dagen plaats te vinden, tenzij hierover duidelijk iets anders is afgesproken. Dit kan uiteraard eerder zijn, maar je kunt bijvoorbeeld ook afspreken dat je iets (een internetabonnement bijvoorbeeld) pas over 2 maanden geleverd wilt hebben.

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

hmm ja dat is inderdaad vervelend..

zelf heb ik en mijn partner nog nooit problemen gehad bij h&m webshop
altijd netjes geleverd binnen een week (zelfs in de periode dat larvin verkocht werd hebben we larvin gekocht zonder problemen)

ik zou zelf naar de klantenservice bellen en proberen het op te lossen en als ze niet voor een bepaalde datum kunnen leveren dat je je besteling mag cancelen en dat ze het geld terug storten

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

De ervaring van TS kan ik onderschrijven.

Mijn oplossing was : annuleren en nooit meer bestellen.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Zowel mijn dochter als ik hebben al vaak besteld en alleen bij de laatste bestelling is het misgegaan. Zat een broek niet in, maar na een mailtje is dat gelijk opgelost.
Ook wordt het altijd redelijk snel geleverd.

Hier dus tot nu toe geen klachten.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

In principe zou h&m moeten leveren binnen 30 dagen. U hoeft niet te accepteren dat de winterjas nog eens gaat arriveren als de winter zo goed als om is.

U kunt de aankoop ook ontbinden omdat zij zich niet aan de levertermijn houden. De webwinkel moet het geld dan in principe zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 30 dagen terugbetalen indien er vooruit betaald is.

Meer informatie en een voorbeeldbrief over ontbinding wegens niet leveren treft u bijvoorbeeld hier op Consuwijzer

Indien ik zo vaak problemen met een webwinkel heb, zou ik er niet meer bestellen. Dat is denk ik de snelste en makkelijkste oplossing om teleurstellingen te voorkomen.

Gesloten