LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
OMAa
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jan 2011 16:36

Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door OMAa »

Hallo, ik wil graag weten of de website Uniblue.com een betrouwbare firma is.
Wie heeft hier producten gekocht? Betreft een Register opschoning.
De firma/webwinkel zit in Malta.

BVD.

OMAa

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door wiseger »

Gebruik sowieso alleen een registry cleaner als je echt problemen ondervindt. Er zijn helaas adverteerders op Internet die onterecht melden dat je computer problemen heeft en je hun registry cleaner, spyware cleaner etc. nodig moet gebruiken.
Heb je geen problemen met je computer, dan heb je dit soort software ook niet nodig.

OMAa
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jan 2011 16:36

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door OMAa »

Hallo Wiseger,
Mijn PC is erg traag,zodat ik vaak tabblad "'kan website niet vinden "' krijg en als ik in mijn afbeeldingen iets heb bekeken en ik terug ga geeft hij aan IE werkt niet.
Vandaar mijn vraag over Uniblue. Registry booster geeft aan dat ik meer dan 500 window-fouten heb en gebruikers fouten windows 300 stuks.
Ik gebruik 1x p.w. Ccleaner.

OMAa

superklaver

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door superklaver »

Ik heb een tijdje geleden een aantal programma's besteld via uniblue. mijn computer was ook erg traag. het hielp bij mij alleen niet. dit heb ik doorgegeven en ik heb keurig mijn geld terug gehad. dus ik heb in principe goede ervaringen met de site zelf alleen minder met de programma's. (paar maanden later was het moederboard kapot gegaan, misschien zat dat er al aan te komen).

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door wiseger »

OMAa schreef:Hallo Wiseger,
Mijn PC is erg traag,zodat ik vaak tabblad "'kan website niet vinden "' krijg en als ik in mijn afbeeldingen iets heb bekeken en ik terug ga geeft hij aan IE werkt niet.
Vandaar mijn vraag over Uniblue. Registry booster geeft aan dat ik meer dan 500 window-fouten heb en gebruikers fouten windows 300 stuks.
Ik gebruik 1x p.w. Ccleaner.

OMAa
In dat geval zou ik zeker ook een spyware scanner (bv. gratis versie van Ad-aware) en een virusscanner draaien. Ik zou werkelijk verbaasd zijn als dit aan je registry ligt.

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door Cr@m »

Ik gebruik het naar volle tevredenheid. Daarnaast gebruik ik nog Superantispyware en AntiMalware bytes

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

OMAa schreef:Ik gebruik 1x p.w. Ccleaner.

OMAa
In dat geval zou het product van Uniblue niets toevoegen.
Zowiezo vind ik producten die adverteren zoals zij dat doen, verdacht...

Wat ook kan meespelen is bijvoorbeeld te weinig schijfruimte vrij op de harddisk, te kort werkgeheugen, of mischien te veel gevraagd van een oude(re) machine.

Als men bijvoorbeeld op Windows 7 draait, en maar 1 GB werkgeheugen heeft - dan is een trage PC een gevolg.

schre585
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2011 13:51

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door schre585 »

Ja, ik heb Uniblue gebruikt en ben tot de volgende conclusie gekomen:
- Uniblue is een (te) zware belasting voor de computer
- Van Uniblue zijn afgeleide kopie-achtige versies in de omloop die onbetrouwbaar zijn
- Als op de computer het antivirusprogramma Eset NOD32 wordt gebruikt, geeft deze virusscanner direct een alert. Het is daarna ook onmogelijk om Uniblue te gebruiken; overigens is dit bij Uniblue bekend, maar je komt daar pas achter nadat je het hebt aangeschaft
- Let op bij het gebruik van Uniblue driver scanner... het kan zijn dat drivers worden gedownload die daarna de computer onbruikbaar maken
- Ik heb daarom duidelijk mijn bedenkingen tegen Uniblue Powersuite (waar Registry Booster deel van uitmaakt)

Zelf gebruik ik TuneUp Utilities dat wel in staat is om de meest voorkomende problemen op te lossen.

OMAa
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jan 2011 16:36

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door OMAa »

Dank allemaal voor jullie adviezen, ik schaf Uniblue dus niet aan.

OMAa

fritsvdh
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2011 15:41

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door fritsvdh »

Ik heb eerder deze week 2 programma's gekocht bij Uniblue.
Registeropschoning en PC speedup.
Zeer irritant vind ik dat er steeds opnieuw (duurdere) programma's worden aangeboden. De scan is steeds gratis, maar voor de oplossing moet je betalen.
Bij mij werden meer dan 1000 registerfouten gevonden(?)

Wellicht speelde er nog een ander probleem op mijn netbook, maar vooralsnog kan ik nu met dat netbook niet meer op internet, terwijl dat voor het instaleren van de programma;s wel kon.
Er wordt een 60 dgn niet goed geld terug garantie gegeven en daar ga ik volgende week een beroep op doen.
Ik zal u op de hoogte houden.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door flepp »

Toevallig van middag voor xp proberen service pack 2 te downlouden, scan geprobeerd wat een argresieve verkoop techniek en bangmakerij.
Heb met moeite uniblu registery programma er af geflikkerd. :shock:

winterwakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2012 15:52

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door winterwakker »

ik had bij ''uniblue regsitry booster'' de gratis scan gedaan maar nu blijven ze me bestoken dat mijn PC te traag is en dat ik 550 fouten heb die de boel vertragen etc etc.. Iemand zei dat het mogelijk een virus is, maar als ik jullie lees is dat niet zo, wel dat ze de boel niet zo fraai behandelen of de boel mogelijk wel beduvelen. Elke keer klapt dat blok van hun op mijn scherm, hoe kom ik daarvan af?? er staat: 'doorgaan met de bewerking als u reeds begonnen bent'. Maar ik heb alleen dat gratis deel gedaan.wie weet raad? ik las dat iemand dat met veel moeite voor elkaar kreeg. wie o wie???
enne... ik vraag me zelfs af of hun de mogelijkheid hebben onze pc te vertragen want ineens is hij een stuk slomer..... raar maar waar.

supergran

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: Heeft iemand ervaring met Uniblue?

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Ik kom vaak bij iemand langs om zijn pc na te kijken, en die had idd vrolijk van uniblue producten gekocht, licenties van 1 jaar enzo. Met perfect uninstaller alles er af gekregen, mailtje gestuurd naar dat bedrijf en uiteindelijk het volledige bedrag terug gekregen omdat ik met screenshots e.d. aangaf dat het echt niet goed is voor zijn pc, allemaal loze meldingen en dergelijke. In mijn ogen wanproducten omdat ze niks toevoegen, en al helemaal niet je pc sneller maken.

Dus meneer een wijze les rijker en zijn geld terug.

Gesloten