LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heine

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Corrie Visch

Heine

Ongelezen bericht door Corrie Visch »

Ik heb nu voor de 2e x iets besteld bij Heine en retour gestuurd omdat het niets is. Nu blijkt dat ik verzendkosten moet betalen. Het retour zenden kost niets, maar als ik niets bestel moet ik wel verzendkosten betalen. Dat is mij dus niet de 1e x verteld.

Kan dat zomaar. Heeft iemand daar ervaring mee?
Gr.

Corrie

Miss Tascha
Contacteer:

Re: Heine

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Ja, dat kan.
Het heeft voornamelijk te maken met de motivatie waarom je er vanaf ziet.

En eerlijk gezegd, vergeleken met andere winkels en webshops, vind ik dit nog aardig coulant.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Corrie Visch schreef:Ik heb nu voor de 2e x iets besteld bij Heine en retour gestuurd omdat het niets is. Nu blijkt dat ik verzendkosten moet betalen. Het retour zenden kost niets, maar als ik niets bestel moet ik wel verzendkosten betalen. Dat is mij dus niet de 1e x verteld.

Kan dat zomaar. Heeft iemand daar ervaring mee?
Gr.

Corrie

Dat zijn de voorwaarden voor het retour zenden bij Heine:

Belangrijk: pakketbezorgingen kunt u eenvoudig terugsturen. De kosten voor het retourneren zijn voor u, wanneer de levering overeenkomstig de bestelling was en wanneer de bestelwaarde van de terug te sturen artikelen niet boven de € 40.- uitkomt of wanneer u bij een hogere bestelwaarde op het tijdstip van ontbinding nog niet de volledige betaling voldaan hebt. In elk ander geval is het terugsturen kosteloos. Niet verzendbare bestellingen worden door de expediteur (zie boven) bij u thuis afgehaald. Einde van de ontbindingsafwikkeling

Corrie Visch

Ongelezen bericht door Corrie Visch »

Geweldig dank voor jullie uitleg, ben dus echt blond :lol:.
Had me nooit gerealiseerd dat ik daarvoor moet betalen.

Gr. Corrie

Gesloten