LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Het geheim achter the Secret"

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
feminie

"Het geheim achter the Secret"

Ongelezen bericht door feminie »

Zijn er misschien meer mensen die het boekje "Het geheim achter the Secret"hebben besteld bij Wellness works?
Ik heb het 28-8-2007 besteld en betaald 16.90 euro.Nu krijg ik iedere keer mailtjes dat er iets fout is gegaan bij de drukker en dat het nog wel even duurt.Ook dat ik het desnoods met drukfouten eerder in huis kan hebben,moet ik even een mailtje sturen,maar ze hebben geen email-adres.
Toen ik de algemene voorwaarden wilde lezen,kwam ik op een site over Herbalife.Ik begin nu ernstig te twijfelen of ik ooit het boekje zal ontvangen en ben nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit is overkomen.? :oops: Er is wel een verwijzing naar de site www.info.thesecretworks.eu ,maar daar kan ik niet zoveel mee.
Het zal wel stom zijn,dat hoef je dus niet te vertellen.
Ik moet nog 1 week geduld hebben.
Toch wil ik graag een reactie.
Bedankt Feminie

Pruim

Re: "Het geheim achter the Secret"

Ongelezen bericht door Pruim »

Herbalife. Dan moet je eens een kijkje gaan nemen in het mlm forum.
Dan kom je er gelijk achter dat dat heeeele aardige mensen zijn, die altijd overal een eerlijk en duidelijk antwoord op hebben.

Je moet het uiteraard zelf weten, maar mijn mening is dat je je beter niet met die mlm onzin bezig kunt houden.

Wel zonde van die 17 euro, maar misschien krijg je dat boekje toch nog?

Pruim

Ik heb even rondgekeken met google op wellness works, en dit is inderdaad herbalife. En dat boekje gaat, voor zover ik heb rondgekeken, over hoe je 'goed' geld kunt gaan verdienen.

Nogmaals raad ik je aan om in het mlm forum te gaan kijken, en dan eens goed na te denken of je hier wel wat mee te maken wilt hebben.

Het is trouwens geen bedrijf waar je iets besteld hebt, maar iemand die zichzelf 'een zelfstandig ondernemer' noemt, of een 'distributeur'
Uiteindelijk zal zo'n persoon je proberen over te halen om ook je eigen 'onderneming' te beginnen.

Pruim

En niemand zegt dat je stom bent :D

Vergissen is menselijk, toch?

feminie

Ongelezen bericht door feminie »

Ik moet even rechtzetten dat ik te vroeg was met mijn conclusie over het niet ontvangen van het boekje.
Inmiddels heb ik netjes het boekje in huis.Er waren inderdaad problemen met de drukker,maar zijn nu opgelost.
Door het ontbreken van twee bladzijdes krijg ik nu zelfs een nieuw exemplaar toegestuurd.
Nogmaals mijn excuses voor mijn reactie.
Feminie.

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

ja die 2 bladzijden bevatten kennelijk juist het "geheim" :lol:

Gesloten