LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hot lingeriestore.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
chubi

hot lingeriestore.nl

Ongelezen bericht door chubi »

Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met hotlingeriestore.nl of hotfetishstore.nl

ami

Re: hot lingeriestore.nl

Ongelezen bericht door ami »

liekecln

Ongelezen bericht door liekecln »

Ja Chubi,

ik had nov een bestelling geplaatst, 5 setjes voor ruim 250 euro totaal.
In december nier ontvangen, na bellen en mailen, kreeg ik eindelijk een pakje thuis bezorgd. Laatste week van december geloof ik of begin januari, de brief kan ik helaas zo gauw niet vinden. Drie van de vijf waren het, de overige pakketjes waren dusdanig beschadigd door de post dat ze geretouneerd waren door de TNT post. Deze zouden ook zo snel mogelijk nagezonden worden....ik maar wachten.
Na twee weken gewacht te hebben ben ik gaan bellen, voicemail ingesproken en gemailt. Na dreiging dat ik negatieve referenties zou plaatsen lag het pakje een paar dagen later in de bus, maar weer niet compleet. Dat was 2-feb 2007. Het laaste artikel zou alsnog nagezonden worden...na een telefoontje kreeg ik vorige week het laatste pakketje.
Ik bestel dus niets meer via hen want ik baal dat het me zoveel tijd en moeite heeft gekost terwijl ik een hoop geld had betaald. Kwalikatief zijn de artikelen nu ook niet werelds. Hopelijk ik een van de weinigen die er problemen mee ondervonden heeft.
Zou niet willen dat er meerdere mensen ook zo achter hun bestellingen aanmoeten.

Groetjes liekecln

liekecln

Ongelezen bericht door liekecln »

by the way,,

gisteren hoorde ik van een meisje dat die ook een bestelling had geplaatst bij deze webwinkel en ook nog steeds niets had ontvangen...

Gesloten