LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met bestelwinkel.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Monique87

Iemand ervaring met bestelwinkel.nl

Ongelezen bericht door Monique87 »

Ik kwam van de week de site www.bestelwinkel.nl tegen en ik vroeg me af of iemand hier ooit iets besteld heeft? En heb je daar goede/slechte ervaringen mee?

Het betalen staat me namelijk wel aan,dat is pas bij levering aan de deur,contant of pinnen..

Gr. Monique
Laatst gewijzigd door Monique87 op 14 apr 2007 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.

kanovaarder

Re: Iemand ervaring met bestelwinkel.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Bestelwinkel.nl

Ik ga altijd uit van de mogelijkheden tot contact dus;
adres(sen),telefoonnum(mers), faxmogelijkheid, makkelijk te vinden in het handelsregister van de Kamer van Koophandel, e-mailadres en een directe toegang tot de "kleine lettertjes"=de Algemene Voorwaarden.

Aan die voorwaarden voldoet deze site wel.

Dat zou kunnen betekenen dat ook verzending onder rembours of betaling per acceptgiro mogelijk zou moeten zijn.

Immers, een "winkel"die zich serieus op deze internetmarkt begeeft zal toch ook de ervaringen weten van de vele louche internetbedrijfjes die snel komen, nooit leveren en dan weer snel verdwijnen.

Waag er een e-mailtje aan.
Citeer hetgeen ik schreef (kopiëren-plakken) en wacht hun reactie af.
Geven zij ook de genoemde betalingsmogelijkheden dan zou dit één van die winkels kunnen zijn (of worden) die goede zaken kan doen met de internetconsumenten.

Grootvader

computergek

Ongelezen bericht door computergek »

http://www.bestelwinkel.nl/html_files/p ... estel.html

Ze gaan er mee stoppen en zoeken een huurder/koper.

Monique87

Ongelezen bericht door Monique87 »

Zo,ik heb er even een mailtje aan gewaagd en ik had binnen het uur al antwoord! Ik heb gevraagd of het ook mogelijk was om per acceptgiro te betalen omdat ik dit het meest makkelijk vond (Na hun eigen betalingsmanier,pinnen) en dat kan niet.Ik kreeg in ieder geval dit mailtje:

Hallo, samen met de bezorger (eigen bezorgservice) controleert u de bestelling. Hierna kan overgaan worden tot betalen middels de mobiele pinautomaat of contant. Het betalen via acceptgiro is niet mogelijk.
Resten er nog vragen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
Nikie van Oers

Het lijkt mij opzich geen louche bedrijfje..maar ik blijf nog even wachten op andere reacties.Bedankt trouwens voor de tip om te mailen!

Gr. Monique

Gesloten