LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Stream
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 dec 2010 15:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Stream »

Emertxe schreef: Ik weet dat er nu reacties komen,waarin staat, "het zal wel iemand van Ed zijn.
Die dat denken,zijn te naïef , en zijn hier alleen maar om op te vallen.

O ja wat wil ik graag opvallen en wat ben ik toch naïef.

Ben zeker dat u iemand van extreme bent, lees uw gebruikersnaam van achter naar voor en men weet genoeg.
Net geregistreerd en eerste posting.
We weten genoeg dat je de postings hier allemaal volgt.
Moet er nog meer zout zijn ???

Henk1985
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 dec 2010 13:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Henk1985 »

Emertxe

Ik zou ED best die 6 weken gunnen om het een en ander op orde te maken financieel gezien.
Ware het niet dat ze mij iets te vaak wat hebben voor gelogen en beduveld.

wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

vogels schreef:
Je zal toch meer dan euro 1000 betaald hebben....dan wordt je achterdochtig !!
Dat telt echt niet voor iedereen maar bij jou blijkbaar wel, je lekker laten opfokken door een trol???

By the way: in een ander topic werk ik bij een zorgverzekeraar :roll: Zo langzamerhand heb ik alle werkgevers in Nederland de revue al zien passeren.
HEB JIJ WEL EEN WERKGEVER ?? OF IS DAT DE STAAT DER NEDERLANDEN ??

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

wimbrocken schreef:een aanhanger van ED is ?? ?
Eerst een werknemer, nu een aanhanger?
Ik zou in deze graag hard bewijs willen zien - in plaats van verdachtmakingen.

Bent u mischien een concurrent van ED, die er gebaat bij is dat bedrijf zo snel mogelijk over de kop te krijgen? (Dit even ter illustratie hoe maf die aantijgingen zijn..).



En nee, ik werk ook niet voor ED, noch ben ik symphatisant (integendeel).

Emertxe
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2010 16:08

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Emertxe »

Stream schreef: O ja wat wil ik graag opvallen en wat ben ik toch naïef.

Ben zeker dat u iemand van extreme bent, lees uw gebruikersnaam van achter naar voor en men weet genoeg.Net geregistreerd en eerste posting.
We weten genoeg dat je de postings hier allemaal volgt.
Moet er nog meer zout zijn ???
Dat je niet meer verstand hebt dan een kip zonder kop,is wel duidelijk.
Dacht je nou werkelijkk dat iemand door ED zijn naam achterstevoren neerzet,dat zoiets niet opvalt?Naïef dus.
En door jou actie zorg ik niet voor het zout,maar daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
Je nickname kan beter "Steam" heten.Heetgebakerd figuur zonder inhoudelijk in te gaan op ED.

wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

Emertxe schreef:
Stream schreef: O ja wat wil ik graag opvallen en wat ben ik toch naïef.

Ben zeker dat u iemand van extreme bent, lees uw gebruikersnaam van achter naar voor en men weet genoeg.Net geregistreerd en eerste posting.
We weten genoeg dat je de postings hier allemaal volgt.
Moet er nog meer zout zijn ???
Dat je niet meer verstand hebt dan een kip zonder kop,is wel duidelijk.
Dacht je nou werkelijkk dat iemand door ED zijn naam achterstevoren neerzet,dat zoiets niet opvalt?Naïef dus.
En door jou actie zorg ik niet voor het zout,maar daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
Je nickname kan beter "Steam" heten.Heetgebakerd figuur zonder inhoudelijk in te gaan op ED.
Ik begin van een aantal postings toch rare gevoelens te krijgen....vogels, guardian, Emertxe en stream..... :shock: laten we ons bij het probleem houden !!! :idea:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

wimbrocken schreef:
Emertxe schreef:
Stream schreef:
Ik begin van een aantal postings toch rare gevoelens te krijgen....vogels, guardian, Emertxe en stream..... :shock: laten we ons bij het probleem houden !!! :idea:
Had u, beste newbie, de moeite genomen AL mijn bijdragen bij dit topic te lezen - dan is uw opmerking nogal vreemd.

Maar, zoals de waard is :)

Von21
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2010 14:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Von21 »

Denk niet dat het de bedoeling is om elkaar hier in de haren te vliegen! Laten we met zijn allen netjes blijven en ons richten hoe het allemaal opgelost kan worden. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat de Tros Radar hier niks van zich laat horen, dit speelt al een lange tijd.

Betreft de Leveranciers: Ik heb in een telefoon gesprek gehoord dat ze wel hebben geleverd maar ook hun zijn niet betaald door ED!

Inmiddels aangifte gedaan, en via de Visa Card word mijn aankoop bedrag terug gestort.
Hier zit geen termijn op iedereen kan ten alle tijden een verzoek in dienen via hun site.

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

Goed van jou Von21. Ik sluit mij volledig bij jouw mening aan.

Ik was het gescheld en de verdachtmakingen op deze site al zo beu, dat ik zinnens was om mij uit dit forum terug te trekken. Toegegeven, sommige schuilnamen wekken wel argwaan en wrevel op, maar aan al dat over en weer gekrakeel heeft niemand een boodschap en verwijdert ons van de essentie : de oplichting door Extreme Discount waarvan we allen het slachtoffer zijn.

Heeft iemand al positief nieuws ontvangen ondertussen en zo ja, welke stappen hebben jullie dan ondernomen ?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nieuws genoeg - maar weinig positief.

* http://twinklemagazine.nl/nieuws/2010/1 ... /index.xml

* http://www.faillissementsverslag.nl/bet ... iscount-nl

En een apart topic op Tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1437091

Het vreemde is - het bedrijf lijkt zelf actief geruchten te verspreiden over een faillisement - maar op de gebruikelijke plaatsen is daar niets over te vinden.

* http://faillissementen.com/registernl.p ... criteria=1

Bij : http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 721308/367 staan nog velen die geen aangifte hebben gedaan. Mijn advies - doe dit alsnog.
Print desnoods dit topic uit, en die van OoI - en neem dat mee.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

vogels schreef:Logisch, want ze zijn nog niet failliet. Maar iedereen kan zien, dat het er wel aan zit te komen.
Maar toch is dat vreemd.
Want op deze manier zullen mensen denken - och ze zijn failliet, dan heeft aangifte doen toch geen zin meer...

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

Ik heb inmiddels ook aangifte gedaan, waarbij ik tevens heb aan laten geven me te 'willen voegen als eiser'in/bij eventueel proces.
Op zich kan het gebeuren dat een bedrijf in financiëele problemen raakt, maar het simpele feit dat deze heer van Z. nog volop orders (lees: betalingen van nietsvermoedende klanten) accepteerde terwijl hij al wist dat hij én niet zou gaan/kunnen leveren én niet zou gaan/kunnen terugbetalen is voor mij doorslaggevend in de beslissing om aangifte te doen.

Ik raad elke gedupeerde aan hetzelfde te doen, omdat er een gerede kans is dat deze meneer op een dag een ander internetbedrijfje start onder een andere naam en toekomstige klanten het risico lopen op dezelfde ellende.

Door tenminste aangifte te doen kunnen we helpen het kaf van het koren te scheiden in de webwinkel wereld.

Ik reken erop dat ikzelf nooit ook maar een cent van die 'heer' zal terugzien, helaas.

wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

1961_Erik schreef:Ik heb inmiddels ook aangifte gedaan, waarbij ik tevens heb aan laten geven me te 'willen voegen als eiser'in/bij eventueel proces.
Op zich kan het gebeuren dat een bedrijf in financiëele problemen raakt, maar het simpele feit dat deze heer van Z. nog volop orders (lees: betalingen van nietsvermoedende klanten) accepteerde terwijl hij al wist dat hij én niet zou gaan/kunnen leveren én niet zou gaan/kunnen terugbetalen is voor mij doorslaggevend in de beslissing om aangifte te doen.

Ik raad elke gedupeerde aan hetzelfde te doen, omdat er een gerede kans is dat deze meneer op een dag een ander internetbedrijfje start onder een andere naam en toekomstige klanten het risico lopen op dezelfde ellende.

Door tenminste aangifte te doen kunnen we helpen het kaf van het koren te scheiden in de webwinkel wereld.

Ik reken erop dat ikzelf nooit ook maar een cent van die 'heer' zal terugzien, helaas.
Ik heb jou nog niet teruggevonden bij de site van "opgelichtopinternet" en zeker dus ook niet met de melding van aangifte bij de politie...!! :?

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

wimbrocken schreef:
1961_Erik schreef:Ik heb inmiddels ook aangifte gedaan, waarbij ik tevens heb aan laten geven me te 'willen voegen als eiser'in/bij eventueel proces.
Op zich kan het gebeuren dat een bedrijf in financiëele problemen raakt, maar het simpele feit dat deze heer van Z. nog volop orders (lees: betalingen van nietsvermoedende klanten) accepteerde terwijl hij al wist dat hij én niet zou gaan/kunnen leveren én niet zou gaan/kunnen terugbetalen is voor mij doorslaggevend in de beslissing om aangifte te doen.

Ik raad elke gedupeerde aan hetzelfde te doen, omdat er een gerede kans is dat deze meneer op een dag een ander internetbedrijfje start onder een andere naam en toekomstige klanten het risico lopen op dezelfde ellende.

Door tenminste aangifte te doen kunnen we helpen het kaf van het koren te scheiden in de webwinkel wereld.

Ik reken erop dat ikzelf nooit ook maar een cent van die 'heer' zal terugzien, helaas.
Ik heb jou nog niet teruggevonden bij de site van "opgelichtopinternet" en zeker dus ook niet met de melding van aangifte bij de politie...!! :?
"jou" ? Hebben we bij elkaar in de klas gezeten of zo ?
Hallo mr.Brocken. Proef ik enige scepsis ? Zou het prettig vinden wanneer u zich niet als feldwebel/hauptcommissar opstelt en zaken suggereert waar u overduidelijk niets van weet c.q. kunt weten.

Is dat registreren op "opgelichtopinternet" verplicht dan ? Waarom heb ik die memo niet gekregen ?
Loop ik nu de speciale wimbrocken-medaille voor 'goed gedrag' mis ? Vervelend zeg, hoop dat ik geen slapeloze nachten ga krijgen :oops:

Luister : Heb een uur bij de politie gezeten,van alles gemeld o.a. deze site en-na ondertekening van het proces verbaal - heb ik een exemplaar als kopie meegekregen en is het 'pak'inclusief bijlagen verzonden naar de politie in Brabant.
Mijn aangiftenummer = PL02KB 2010119895-1

Hopen maar dat dit door de ballotage van Wimbrocken heen komt...spannend hoor !! :mrgreen:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

1961_Erik schreef: Is dat registreren op "opgelichtopinternet" verplicht dan ? Waarom heb ik die memo niet gekregen ?
Absoluut niet.
Maar, als elke benadeelde zich elders meld, mis je wat slagkracht.
Door iedereen te bundelen, is het ook makkelijker aan te tonen dat er wel degelijk sprake is van fout / onwettelijk handelen (ook wel: Oplichting)
1961_Erik schreef:Luister : Heb een uur bij de politie gezeten,van alles gemeld o.a. deze site en-na ondertekening van het proces verbaal - heb ik een exemplaar als kopie meegekregen en is het 'pak'inclusief bijlagen verzonden naar de politie in Brabant.
Mijn aangiftenummer = PL02KB 2010119895-1
Op zich slim - zeker als aangiftes gebundeld gaan worden.
Daarom is het ook (mijns inziens) een goed idee dit ook bij OOI te melden, met alle info - zodat anderen gemotiveerd/aangespoord worden zich ook bij de politie te melden.

Mischien krijg je (een deel van) je geld terug, mischien niet - maar door deze aangiften word het ED en consorten wel moeilijker gemaakt.

En, of je je nu wel of niet aanmeld...
de medaille van verdienste heb je zowiezo vanwege je aangifte :twisted:

wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

Guardian72 schreef:
1961_Erik schreef: Is dat registreren op "opgelichtopinternet" verplicht dan ? Waarom heb ik die memo niet gekregen ?
Absoluut niet.
Maar, als elke benadeelde zich elders meld, mis je wat slagkracht.
Door iedereen te bundelen, is het ook makkelijker aan te tonen dat er wel degelijk sprake is van fout / onwettelijk handelen (ook wel: Oplichting)
1961_Erik schreef:Luister : Heb een uur bij de politie gezeten,van alles gemeld o.a. deze site en-na ondertekening van het proces verbaal - heb ik een exemplaar als kopie meegekregen en is het 'pak'inclusief bijlagen verzonden naar de politie in Brabant.
Mijn aangiftenummer = PL02KB 2010119895-1
Op zich slim - zeker als aangiftes gebundeld gaan worden.
Daarom is het ook (mijns inziens) een goed idee dit ook bij OOI te melden, met alle info - zodat anderen gemotiveerd/aangespoord worden zich ook bij de politie te melden.

Mischien krijg je (een deel van) je geld terug, mischien niet - maar door deze aangiften word het ED en consorten wel moeilijker gemaakt.

En, of je je nu wel of niet aanmeld...
de medaille van verdienste heb je zowiezo vanwege je aangifte :twisted:
THIS REST MY CASE !! :)

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Ik heb al heel lang geleden persoonlijk aangifte gedaan bij de plaatselijke politie.
Het lukt mij echter niet mij op de lijst te zetten van opgelichtopinternet.
Ik krijg het niet voor elkaar met dat stappenplan!?

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

g.v.campenhout schreef op 22 dec 2010 10:38
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ik heb al heel lang geleden persoonlijk aangifte gedaan bij de plaatselijke politie.
Het lukt mij echter niet mij op de lijst te zetten van opgelichtopinternet.
Ik krijg het niet voor elkaar met dat stappenplan!?
Ik heb er ook wat problemen mee gehad vooraleer ik door had hoe het moest. :oops:

Normaliter krijg je van OoI (Opgelicht op Internet) een mailtje waarin je een link kunt kopiëren en plakken in je internetbrowser (makkelijker zou zijn wanneer men slechts op de link zou hoeven te klikken i.p.v. kopiëren/plakken).

- kopieer en plak dus deze link in je internetbrowser
- log in
- keer terug naar vorige pagina (klikken op pijl links bovenaan in je scherm)
- meestal zie je dan je eigen bericht (of moet je het gaan zoeken tussen tal van andere berichten :? ) met een opmerking of richtlijn van 1 van de moderators. Als je die richtlijn nauwgezet uitvoert, lukt het allemaal wel.

Succes g.v.campenhout !

Groetjes,
Jeannot.

wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

1961_Erik schreef:
wimbrocken schreef:
1961_Erik schreef:Ik heb inmiddels ook aangifte gedaan, waarbij ik tevens heb aan laten geven me te 'willen voegen als eiser'in/bij eventueel proces.
Op zich kan het gebeuren dat een bedrijf in financiëele problemen raakt, maar het simpele feit dat deze heer van Z. nog volop orders (lees: betalingen van nietsvermoedende klanten) accepteerde terwijl hij al wist dat hij én niet zou gaan/kunnen leveren én niet zou gaan/kunnen terugbetalen is voor mij doorslaggevend in de beslissing om aangifte te doen.

Ik raad elke gedupeerde aan hetzelfde te doen, omdat er een gerede kans is dat deze meneer op een dag een ander internetbedrijfje start onder een andere naam en toekomstige klanten het risico lopen op dezelfde ellende.

Door tenminste aangifte te doen kunnen we helpen het kaf van het koren te scheiden in de webwinkel wereld.

Ik reken erop dat ikzelf nooit ook maar een cent van die 'heer' zal terugzien, helaas.
Ik heb jou nog niet teruggevonden bij de site van "opgelichtopinternet" en zeker dus ook niet met de melding van aangifte bij de politie...!! :?
"jou" ? Hebben we bij elkaar in de klas gezeten of zo ?
Hallo mr.Brocken. Proef ik enige scepsis ? Zou het prettig vinden wanneer u zich niet als feldwebel/hauptcommissar opstelt en zaken suggereert waar u overduidelijk niets van weet c.q. kunt weten.

Is dat registreren op "opgelichtopinternet" verplicht dan ? Waarom heb ik die memo niet gekregen ?
Loop ik nu de speciale wimbrocken-medaille voor 'goed gedrag' mis ? Vervelend zeg, hoop dat ik geen slapeloze nachten ga krijgen :oops:

Luister : Heb een uur bij de politie gezeten,van alles gemeld o.a. deze site en-na ondertekening van het proces verbaal - heb ik een exemplaar als kopie meegekregen en is het 'pak'inclusief bijlagen verzonden naar de politie in Brabant.
Mijn aangiftenummer = PL02KB 2010119895-1

Hopen maar dat dit door de ballotage van Wimbrocken heen komt...spannend hoor !! :mrgreen:
I have said that I rest my case.....MAAR er moet mij achteraf nog iets van het hart......NEEN IK KAN NIET BIJ JOU IN DE KLAS GEZETEN hebben om dat mijn geboortedatum ECHT VEEL eerder is dan 1961........(zo niet dan begrijp ik de nickname van 1961_Erik niet)......En ik ben geheel transparant (mooi woord hé) en gebruik dus gewoon mijn eigen naam.....dus zonder nickname !!!! :( :shock: :?

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

wimbrocken schreef: I have said that I rest my case.....MAAR er moet mij achteraf nog iets van het hart......NEEN IK KAN NIET BIJ JOU IN DE KLAS GEZETEN hebben om dat mijn geboortedatum ECHT VEEL eerder is dan 1961........(zo niet dan begrijp ik de nickname van 1961_Erik niet)......En ik ben geheel transparant (mooi woord hé) en gebruik dus gewoon mijn eigen naam.....dus zonder nickname !!!! :( :shock: :?
Hallo kampioen transparantie Wim.
Van harte bedankt voor je openhartige ontboezemingen. Ik ben erg blij dat je kennelijk nog jong (?)bent, want dat geeft je nog alle kans en tijd om je wat minder,hoe zeg ik het subtiel, aanmatigend, paranoïde en schreeuwerig (het vetgedrukte hoofdlettergebruik) te gedragen.
Ik heb groot vertrouwen dat dat je uiteindelijk zal gaan lukken.Je hebt gewoon een beetje tijd nodig, snap ik best. Het is een fase waar je inzit en het is je ruim vergeven, je kan er niets aan doen.

Een vaderlijk bedoelde extra tip nog, Wim :
Wanneer je typt "This rest my case" neem ik aan dat je ondanks het zeer gebrekkige Engels ook daadwerkelijk bedoelt dat je stopt.
Zal je jeugdige overmoed wel zijn geweest dat je toch nog meende te moeten reageren ?
Enfin, tel tot 10.Je kan het. Probeer het.

Graag back on topic nu Wim !

Gesloten