LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
gesmurfd
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 nov 2010 15:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door gesmurfd »

Inderdaad- een volhouder. Aangezien er nergens een optie is om aan te geven dat we niet akkoord gaan met het voorstel, reageren wij niet. Nu worden we al 2 keer gemaand om toch vooral akkoord te gaan door dhr. T van Z
Wat ons betreft mag het wel 50 euro kosten om hem eens goed te laten zweten.

Overigens is het belachelijk hoe makkelijk je mensen kunt bestelen en ermee wegkomt. Geen enkele 'organisatie' waar hij lid van was geeft fatsoenlijk antwoord op klachten. Waarom bestaan ze dan als ze er niet zijn voor de consument wanneer deze hem nodig heeft? De politie vind het inderdaad geen prioriteit hebben. Ik vraag me af of het zin heeft om eens een brief naar een kamerlid te sturen?

Nog een tip, er is een nieuwe organisatie actief tot wie je je kunt wenden:
http://www.fraudehelpdesk.nl/home
Daar ga ik het ook nog eens proberen.

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

Er zijn diverse politiekorpsen in hele land die wél gewoon aangifte hebben opgenomen ...dus gewoon aangifte blijven doen.
Ik vertrouw die meneer van Z.te G. voor geen meter.

Aan iedereen die zich nu afvraagt of "het 5.5% voorstel" koosjer is :
Graaf even terug in uw herinnering als koper....toen u (net als ik) reclameerde "waar blijven de bestelde en betaalde spullen?"
....Weet u nog op wat voor smoesjes we toen aan het lijntje zijn gehouden...de ene na de andere excuusmail zonder resultaat ??

En diezelfde gast moet ik nu geloven met dat zogenaamde insolventiebureau ???
Dit bewijst alleen maar dat die gast gladder is als een paling in een emmer snot, bah.

Ik zeg : Laat hem maar drie jaar op een houtje bijten, mijn "akkoord" op dat scherts-voorstel krijgt hij never nooit niet :evil:

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Ik begrijp nog steeds niet dat Radar zich al zo lang op de achtergrond houdt.
Er zijn nu al 34 pagina's aan reacties geschreven over de activiteiten van de heer Van Zundert.
Zoals ik al eerder (vorige week) schreef dat Radar wel aandacht gaf over de webwinkel in gebruikte PC's.
Dit bedrijf werkte op dezelfde wijze als E.D. dus niet leveren en niet terugbetalen.

hank12
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 feb 2011 00:49

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door hank12 »

Mijnheer Tom van Zundert heeft weer een nieuw huil verhaal met antwoorden op z'n site geplaatst.
De kosten die het insolventiebureau in rekening brengt hangen af van de hoeveelheid werkzaamheden (aantal uren) die worden besteed. Gezien het grote aantal schuldeisers is het insolventiebureau verzocht, zoveel waar mogelijk, de uren en dus de kosten te beperken. Indien de naam van het insolventiebureau bekend wordt zullen veel schuldeisers contact opnemen met het insolventiebureau om bijvoorbeeld vragen beantwoord te krijgen. Als dit gebeurd, dan wordt er door het insolventiebureau erg veel extra uren gemaakt en derhalve extra kosten gemaakt zodat er veel minder geld overblijft voor alle schuldeisers. Dat is de reden dat het insolventiebureau adviserend en begeleidend is zonder op de voorgrond te treden.

Er is niet een insolventiebureau dat zo te werk gaat, indien wel dan is het GEEN insolventiebureau en mogen dan ook niet als insolventiebureau genoemd worden (zeer waarschijnlijk is er dus ook geen bureau).

Voor de duidelijkheid: Extremediscount bestaat niet meer (opgeheven in januari), alle gegevens op zijn site zijn dus zelf verzonnen (er zit dus helemaal geen bureau achter).

Dan als laatste: doe zeker aangifte!!!
De website gaf namelijk aan dat producten op voorraad waren (net als mijn TV), toch duurde het nog een maand voordat de site op slot ging. De inboedel geeft nauwelijks producten aan, mijn bestelde TV was dus helemaal niet op voorraad (er was nauwelijks voorraad). De voorraad aangegeven op de site was dus oplichting, en vanuit dat standpunt moet je wel aangifte doen.

hank12
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 feb 2011 00:49

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door hank12 »

Er is nog geen faillissement uitgesproken. Zolang er geen faillissement is komt er ook geen curator.

Er kan ook geen faillissement worden uitgesproken want Extreme discount is al opgeheven!!! U en ik zijn dus allen opgelicht!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Indien er WEL zo`n buro was ingeschakeld - had hij ook kunnen stellen:

Contact met buro X werkt vertragend, en kost geld - indien u dus contact opneemt met buro X kan dit nadelige gevolgen hebben.

Omdat hij het zo stelt - is mijn mening : Hij liegt, er is geen buro ingeschakeld.
(If it isn`t documented, it didn`t happen)

gesmurfd
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 nov 2010 15:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door gesmurfd »

Vanmorgen in de krant: Aanbieding goedkope iPads lijkt oplichting /
Webshop Telzone.nl is maandag offline gehaald nadat er argwaan is ontstaan over de echtheid van de internetpagina. Op de website werden goedkoop iPads aangeboden, maar deze aanbieding lijkt niet op waarheid te berusten.

Op Telzone.nl is te lezen dat de webshop wegens omstandigheden niet langer bereikbaar is. De politie heeft de zaak op dit moment in onderzoek en mensen die een bestelling hebben geplaatst worden aangeraden aangifte te doen.

*****
Ah, dus in dit geval kan de politie WEL meteen onderzoek doen?
Ik hoop dat deze zaak er voor gaat zorgen dat er meer prio komt voor fraude via internet bij de politie.

Positief nieuws:
Fraudehelpdesk kijkt op dit moment naar de zaak Extreme Discount.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ingrid123 schreef:zit dus misschien wat schot in wat betreft duidelijkheid; echt failliet of oplichter ( ben bang voor het laatste)....

Van het eerste is geen sprake.
Er is NERGENS documentatie te vinden waarin ED in staat van faillisement verkeert, danwel in het proces zit om dit in te gaan.
Alle informatie die hierover beschikbaar is, is van ED zelf afkomstig - en gezien de ervaringen die er zijn, dienen deze beschouwd te worden als onwaar - tenzij men door een ONAFHANKELIJKE 3e partij dit bevestigd kunnen krijgen.

milantsja
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2011 15:33

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door milantsja »

Ook ik ben slachtoffer geworden van deze praktijken.
Ik heb al contact gehad met fraudehelpdesk.nl
Deze kunnen niks betekenen en verwijzen naar:

Dit zijn helaas veel voorkomende praktijken. U kunt van dit voorval een melding maken bij het Meldpunt Internetoplichting; http://www.mijnpolitiebureau.nl. Wanneer zij een onderzoek gaan starten, zult u per mail benaderd worden om aangifte te komen doen.

Dit ga ik ook zeker doen!

Henk1985
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 dec 2010 13:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Henk1985 »

milantsja schreef:Ook ik ben slachtoffer geworden van deze praktijken.
Ik heb al contact gehad met fraudehelpdesk.nl
Deze kunnen niks betekenen en verwijzen naar:

Dit zijn helaas veel voorkomende praktijken. U kunt van dit voorval een melding maken bij het Meldpunt Internetoplichting; http://www.mijnpolitiebureau.nl. Wanneer zij een onderzoek gaan starten, zult u per mail benaderd worden om aangifte te komen doen.

Dit ga ik ook zeker doen!
In dit voorval kunt u NIET een melding maken op Meldpunt Internet oplichting ( dit is voor marktplaats gedupeerden, en hadden ze bij fraude helpdesk.nl moeten weten), maar moet je echt naar het politiebureau en bedelen of zij de aangifte op willen nemen :x Ik krijg steed meer het idee dat ik met mijn domme boeren verstand verder kom, dan met al die over gesubsidieerde k.t clubjes zoals fraude helpdesk.nl enz. ze doen geen donder voor je, net als trosradar, thuiswinkelwaarborg,ideal,enz. Ik kan je opgelichtopinternet.nl wel aanraden, zij zijn als enigste wel actief bezig, om deze Tom van Zundert aan te pakken.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.

ingrid123
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mar 2011 07:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door ingrid123 »

Wie heeft er een goede rechtsbijstandverzekering, evt samen rechtzaak aanspannen!!

Als er tenminste nog wat te halen valt.....

Robert1955
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2005 11:58

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Robert1955 »

Pindakaaspotje schreef:
Henk1985 schreef:
milantsja schreef:Ook ik ben slachtoffer geworden
In dit voorval kunt u NIET een melding maken op Meldpunt Internet oplichting ( dit is voor marktplaats gedupeerden, en hadden ze bij fraude helpdesk.nl moeten weten), maar moet je echt naar het politiebureau en bedelen of zij de aangifte op willen nemen :x Ik krijg steed meer het idee dat ik met mijn domme boeren verstand verder kom, dan met al die over gesubsidieerde k.t clubjes zoals fraude helpdesk.nl enz. ze doen geen donder voor je, net als trosradar, thuiswinkelwaarborg,ideal,enz. Ik kan je opgelichtopinternet.nl wel aanraden, zij zijn als enigste wel actief bezig, om deze Tom van Zundert aan te pakken.
Fijn van je boerenverstand, maar ze hebben dus wel gewoon gelijk. Het is niet specifiek voor marktplaats, maar voor alle internetaankopen. Hierbij wel aangetekend dat het officiele aangifte is, alleen een melding aan de politie. Zodra zij genoeg klachten hebben en justitie zou besluiten voor onderzoek+vervolging wordt je alsnog gevraagd aangifte te komen doen op het bureau.
Bovenstaande door mij vet,cursief en onderstreepte zin klopt niet.
Zodra de politie genoeg klachten heeft verzoeken zij om jouw melding om te zetten naar een aangifte.
Deze gaat dan wel via internet (vandaar dat je een DigiD nodig hebt).
Je hebt namelijk alle gegevens al eens doorgegeven. :wink:

Eef1967
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 jan 2011 19:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Eef1967 »

Ik kreeg zojuist een mail van de politie dat ze voldoende meldingen hebben om deze zaak op te pakken! Moest mijn aangifte nu definitief maken, gedaan!
Aanpakken die handel. Verwacht er niet veel van maar wel goed dat ze er achteraan gaan. Al is het veel en veel te laat.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Eef1967 schreef:Aanpakken die handel. Verwacht er niet veel van maar wel goed dat ze er achteraan gaan. Al is het veel en veel te laat.
Nee - maar in elk geval is men er nu mee bezig - en als hij illegaal bezig is geweest, zullen ze hem weten te vinden.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

Waar is de getuigenis gebleven van dhr. Ruud Ketelaars (alias Ruud270885), ex-werknemer van ExtremeDiscount? Waren de onthullingen in die getuigenis te confronterend en niet bestemd voor onze ogen?

ingrid123
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mar 2011 07:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door ingrid123 »

Ik heb kopietje/printje gemaakt, :D dus als het nog nodig is...

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

ingrid123 schreef:Ik heb kopietje/printje gemaakt, :D dus als het nog nodig is...
Ik gelukkig ook. Als er dan al eens iets nuttigs op dit forum verschijnt, wordt het verwijderd. De moderators vinden het immers leuker wanneer we mekaar de huid volschelden en op mekaar zitten te vitten. :mrgreen:

mdejong64
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2011 08:06

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door mdejong64 »

Zou iemand mij dat mailtje misschien kunnen sturen?

Gesloten