En dan hier de volgende update betreffende mijn ervaring met extremediscount:
Ik heb gisteren aan mijn goede vriend Joost nog gevraagd of ik een track en trace nummer mocht ontvangen.
Antwoord: deze waren ze aan het zoeken en zou zsm gestuurd worden.
Prima....wachten dan maar..... Maar omdat het tegen het einde van een gewone werkdag was heb ik ze maar een halfuur gegeven. Ik dacht ten slotte dat het niet zo heel moeilijk kon zijn om een track en trace nummer te vinden van een pakket die net verzonden is.
Antwoord: De medewerkers in het magazijn vinden het erg lastig om op emails te reageren (
nou nou Joost...ga je je eigen collegas afkatten?.....da's nou niet zo netjes van je). Geen track en trace nummer dus....maar deze werd nog altijd gezocht en ik zou hem zsm ontvangen.
- Hoe groot is de lokatie/magazijn van extremediscount wel niet eigenlijk??? Weet iemand dit toevallig?
Vandaag, 19 oktober, 10:30 en ik heb nog geen track en trace nummer
maaaaaaaaaaaar ik heb wel weer een email mogen ontvangen van extremediscount. Dit keer niet van mijn goede vriend Joost maar weer een onpersoonlijke email van
[email protected] (de klantenservice)
Ze beginnen heel leuk met "Geachte Hr/Mw"
hmmmm...ik geef toch ierdere keer heel duidelijk aan dat zij met een man aan het communiceren zijn....maar goed.....
De berichtgeving heeft een iets wat geirriteerde toon. Er staat erin dat het pakket zoels eerder beloofd gisteren verzonden is....hier kan ik hun geen ongelijk in geven maar helaas zonder track en trace nummer heb ik totaal geen bewijs.
De rest van het bericht geeft aan dat mijn vragen en het uiten van mijn onvrede en de acties die ik genomen heb bij hun overgekomen is als
dreigend....goh....wat sneu...want zo heb ik het helemaal niet bedoeld......en ik kan zweren dat ik niet geen enkel dreigement heb gestuurd...ik heb geen moment gedreigd met een advocaat, politie, zware jongens of wat dan ook....ik heb enkel aangegeven dat ik contact heb gehad met thuiswinkel.org. en ik heb gevraagd om concrete antwoorden en realistische verwachtingen.
Maar....dan staat erin vermeld dat ze op prijs zouden stellen als ik mijn positieve ervaring ook hier op het Tros Radar forum zou willen zetten
Daarop heb ik gewoon het volgende geantwoord:
Voor wat betreft mijn verslag op het Tros Radar forum: als ik het produkt inderdaad vandaag in mijn handen mag ontvangen dan geef ik absoluut een update dat mijn produkt veilig en al is aangekomen en dat ik met mijn hoofdtelefoon op reis mag gaan. Mijn belofte heeft u. Helaas is mijn ervaring tot nu toe een geval van eerst zien, dan geloven (en blijkbaar de ervaring van veel van uw klanten). Ontvang ik mijn hoofdtelefoon niet dan zal ik daar op het forum ook gewoon melding van maken. Ook deze belofte heeft u van mij. Het forum is tenslotte een openbaar goed en is bedoeld om ervaringen van jullie klanten te delen. Met meer dan dat ben ik niet bezig en ik ben door mijn ervaring te delen met anderen al absoluut niet dreigend bezig. Oh ja...omdat ik op het forum heb aangegeven de mensen op de hoogte te houden zal ik ook hier een update over geven.
Ik ga eigenlijk al vanuit dat ik zonder hoofdtelefoon op reis moet gaan en dat er een of de andere smoes verzonnen gaat worden waarom het pakketje niet op tijd bij mij is afgeleverd. Ik hoop dat ik ongelijk krijg en als dat zo is dan zal ik daar netjes melding van maken hier maar:
Extremediscount: PROVE ME WRONG! I DARE YOU! (
hmmm...kan dit als een dreigement gezien worden?)