Ik vind idd. dat je pas moet gaan klagen als je de verkeerde spullen geleverd krijgt. Niet van te voren als je denkt dat de verkeerde geleverd gaan worden.
1. Nogmaals, je kunt ervan uitgaan dat mensen dagelijk cartridges kopen bij deze figuur, en dus enigszins genept worden.
2. Ik heb de webwinkel diverse malen gewezen op de inconsistentie. Daar doen ze niks aan, want ze trekken wss liever klantjes over de streep met valse info.
3. Waarom zou ik eerst zelf gedupeerd moeten zijn om te mogen waarschuwen?
Die advertentie staat er echt en ik heb toevallig bewijs dat die inhoud echt niet klopt. Ze hebben namelijk de inhoud op hun website op een gegeven moment wél naar beneden bijgesteld.
Dat zal ik even in het originele bericht erbij zetten.
Leer trouwens even het verschil tussen smaad en laster.
Ik vind idd. dat je pas moet gaan klagen als je de verkeerde spullen geleverd krijgt. Niet van te voren als je denkt dat de verkeerde geleverd gaan worden.
1. Nogmaals, je kunt ervan uitgaan dat mensen dagelijk cartridges kopen bij deze figuur, en dus enigszins genept worden.
2. Ik heb de webwinkel diverse malen gewezen op de inconsistentie. Daar doen ze niks aan, want ze trekken wss liever klantjes over de streep met valse info.
3. Waarom zou ik eerst zelf gedupeerd moeten zijn om te mogen waarschuwen?
1. Dat weet je niet,er zijn genoeg andere winkels op MP waar mensen komen.
2. Waarom zouden ze naar jou luisteren? Je bent geen klant en je bent niet van plan om er wat te kopen.Je bent niet interessant voor ze.
3. Hoe weet je dat mensen niet krijgen wat ze bestellen. Je gaat uit van iets wat mischien helemaal niet waar is en niet gebeurd.
1. Deze figuur biedt op marktplaats voor dezelfde prijs als de concurrent meer inkt aan per cartridge (onterecht). Die verkoopt echt wel.
2. Moeten de mensen zelf weten. Ik zou een dergelijke post als de mijne toch wel betrekken bij mijn overweging ergens te gaan kopen. Alleen al de discrepantie tussen de inhoud op marktplaats en de daarbij behorende advertentie op hun website zou mij genoeg zeggen.
3. Ze hebben de inhoud op hun site op een gegeven moment naar beneden bijgesteld naar de daadwerkelijke inhoud. Dit heb ik nu in het originele bericht erbij gezet.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jan 2014 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Reden voor wijziging: Off-topic
Ik vind idd. dat je pas moet gaan klagen als je de verkeerde spullen geleverd krijgt. Niet van te voren als je denkt dat de verkeerde geleverd gaan worden.
1. Nogmaals, je kunt ervan uitgaan dat mensen dagelijk cartridges kopen bij deze figuur, en dus enigszins genept worden.
2. Ik heb de webwinkel diverse malen gewezen op de inconsistentie. Daar doen ze niks aan, want ze trekken wss liever klantjes over de streep met valse info.
3. Waarom zou ik eerst zelf gedupeerd moeten zijn om te mogen waarschuwen?
1. wederom een aanname, gebaseerd op niets. Pure laster.
2. Nog een aanname. Ze doen er niets aan is het enige wat je kan constateren. Waarom is blijkbaar onduidelijk.
3. Omdat je dan pas precies weet hoe het zit i.p.v. dat je van alles aanneemt.
. Ze hebben de inhoud op hun site op een gegeven moment naar beneden bijgesteld naar de daadwerkelijke inhoud. Dit heb ik nu in het originele bericht erbij gezet.
Hakkelaar schreef:1. Je toont weinig realiteitszin. Deze figuur biedt op marktplaats voor dezelfde prijs als de concurrent meer inkt aan per cartridge (onterecht).
2. Moeten de mensen zelf weten.
3. Ze hebben de inhoud op hun site op een gegeven moment naar beneden bijgesteld naar de daadwerkelijke inhoud. Dit heb ik nu in het originele bericht erbij gezet.
1. Je gaat uit van iets wat je niet weet en maakt bij voorbaat al aannames waar je geen bewijs hebt.
2.Precies en dat geldt ook voor de webwinkel,die niets met jouw commentaar te maken heeft aangezien je geen klant bent
3. Het feit blijft dat je aannames neerzet waarvan je niet weet of ze waar zijn of niet omdat jezelf nooit hebt besteld.En dat ze het aanpassen spreekt alleen maar in hun eigen voordeel.
Je klaagt dus eigenlijk over een MP-advertentie. Leg dit eens bij MP neer zou ik zeggen.
TS klaagt over de inhoud van een MP advertentie, MP maakt geen advertenties, dat doet de webshop. MP faciliteert alleen maar.
Maar als je aan MP duidelijk kan maken dat dit een misleidende advertentie is, heb je best een kans dat ze 'm evt. verwijderen. Moet je dit wel kunnen aantonen.
Feit blijft dat er op MP zoveel advertenties die misleidend kunnnen zijn.
Als je dat wil veranderen dan zal je al die advertenties moeten doorspitten en aan MP doorgeven.
Ik geloof niet dat MP daar op zit te wachten,helemaal niet als er geen duidelijk bewijs of als het niet ergens op gebaseerd is.
In het geval van deze webwinkel kan deze dus zeggen dat TS nooit iets heeft gekocht bij hun en dat hij dus ook niet kan bewijzen dat de het gene wat de advertentie zegt en wat klanten ontvangen niet hetzelfde is.
Met andere woorden,het is dus gewoon verspilde tijd en moeite omdat te doen.
Met andere woorden,het is dus gewoon verspilde tijd en moeite omdat te doen.
Precies mijn punt.
Nah, dat zei ik al gelijk. Het hele topic kan gewoon dicht, op slot. TS reageert bot en agressief. Welhaast elke post van em is door de mods aangepast. Zegt genoeg toch?
Hij mag dan goed kunnen lezen, hij maakt ook aannames die hij niet kan bewijzen.
Zijn aanname klopte blijkbaar wel.
Ik heb ze vanochtend een mail gestuurd (via MP) gewezen op het verschil in inhoud en dit gevraagd: Zit er bewust verschil in, kan ik evt. het best via MP bestellen,
> want dan krijg ik meer dan wanneer ik het via uw eigen webshop doe
deze werd zo beantwoord:
Aan: XXXX
Afbeelding van inktpatronenexpress via Marktplaats
Hoi
De inhoud op de website is de juiste wij zullen de advertentie op mp
aanpassen
Hij mag dan goed kunnen lezen, hij maakt ook aannames die hij niet kan bewijzen.
Zijn aanname klopte blijkbaar wel.
Ik heb ze vanochtend een mail gestuurd (via MP) gewezen op het verschil in inhoud en dit gevraagd: Zit er bewust verschil in, kan ik evt. het best via MP bestellen,
> want dan krijg ik meer dan wanneer ik het via uw eigen webshop doe
deze werd zo beantwoord:
Aan: XXXX
Afbeelding van inktpatronenexpress via Marktplaats
Hoi
De inhoud op de website is de juiste wij zullen de advertentie op mp
aanpassen
Ik vraag mij af, wat heeft TS aan het bedrijf geschreven, dat bij hem niets gebeurde en bij Jolijn wel?
Ik heb hun al diverse malen verzocht ook hun marktplaats-advertentie aan te passen.
Ik had in een bericht dit aangehaald, maar blijkbaar is er geen contact van TS geweest.
eleven schreef:
Heb je ook gevraagd, of dit twee verschillende producten, dus van een ander merk zijn?
Daar kan het verschil met de inhoud zijn.
Hoe simpel kan een probleem opgelost worden.
Jolijn, duim omhoog!