L.S. In de maand september 2004 kreeg ik een brief in de bus van de firma Body international postbus 1225 NL-3330 CC Zwijndrecht deze zij hartelijk dank voor je bestelling op internet, in verband met computerstoring hebben wij deze brief niet eerder kunnen sturen. de brief was gedarteerd op 05/08/2004. met een bevestigingsnr:259360
ik zou volgens hun een aantrekkelijk welkomstpakket krijgen van twee strings van de hoogste kwaliteit voor slechts 0.00+ 3.50euro administratie en verzendkosten.Om de twee maanden krijg je als lid een nieuwe aanbieding tegen de helft van de prijs. Elke aanbieding bevat 3 strings direct via de post.als ik niet de betstelling zou willen dan kan je dat telefonisch meedelen of het zending overslaan terug sturen bij iedere aanbieding die is bijgevoegd. met vragen kon je bellen naar 0900-456456 maar ze zijn niet bereikbaar.ik wilde het doorgeven dat ik nooit en te nimmer een bestelling bij hun gedaan heb en ook niets wenst te ontvangen.tot mijn verbazing ontving ik vandaag 13 oktober een pakketje in de bus van Body international ik heb die retour gestuurd
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internet bestelling die nooit gedaan is.
-
Gast
Re: internet bestelling die nooit gedaan is.
dit zijn wel bekende praktijken.
Niet besteld en toch gekregen is HOUDEN.
Niet op reageren ook niet op dreigende brieven.
zoek ook een onder: onderbroeken, slips en front international op deze site.
Trek ze dus gewoon aan, maar ga er niet achteraan!
Niet besteld en toch gekregen is HOUDEN.
Niet op reageren ook niet op dreigende brieven.
zoek ook een onder: onderbroeken, slips en front international op deze site.
Trek ze dus gewoon aan, maar ga er niet achteraan!
Re: internet bestelling die nooit gedaan is.
jouw recht is de artikelen die je nooit besteld hebt mag je gewoon houden en verder nergens op reageren, dit zijn oplichters!!!
Even aangifte doen bij de politie.
Je klacht deponeren bij www.consuwijzer.nl
ook kan consuwijzer jou de juiste juridische adviezen geven omtrent dit soort zaken.
ik weet alleen niet wat je moet doen als ze gaan dreigen met incasso's, dit is wat ik namelijk 'n keer heb meegemaakt via het tijdschrift cash.
succes!
Even aangifte doen bij de politie.
Je klacht deponeren bij www.consuwijzer.nl
ook kan consuwijzer jou de juiste juridische adviezen geven omtrent dit soort zaken.
ik weet alleen niet wat je moet doen als ze gaan dreigen met incasso's, dit is wat ik namelijk 'n keer heb meegemaakt via het tijdschrift cash.
succes!