Op 6 oktober 2012 heb ik Vans besteld op de site van Intreza, dus ik zit te wachten op dinsdag dat het wordt bezorgd, Nou niets ontvangen volgenden dag dan maar? Alweer niets.
Vandaag 11 oktober 2012 gebeld naar de klantenservice hoe het zit, ze zeggen dat het vervelend is dat er geen Track&trace code is door technise storing en dat de PostNL al 2x is geweest bij mij thuis, maar mijn moeder is altijd thuis en ik heb geen papiertje ontvangen van PostNL dat ze langs zijn geweest,
dat vond ik heel vreemd. Uiteindelijk ze de dame van de klantenservice dat het nu bij de DIO Drogist ligt, maar dat ligt het ook niet.
Morgen is laatste poging om PostNL te benaderen over de bezorging en Intreza, ze komen helemaal niet na wat ze vermelden op de website van Intreza.
ERG TELEURGESTELD !!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] INTREZA slechte service
Re: INTREZA slechte service
Goedemorgen 'Selim121',
Wat vervelend dat uw pakket vertraging heeft opgelopen en vreemd dat het pakket moeilijk te volgen is. Soms gaat er iets mis tussen het magazijn en uw huisadres, uiteraard helpen wij u graag met het traceren van uw pakket. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
Marjolein Verhaak
Intreza.nl
Wat vervelend dat uw pakket vertraging heeft opgelopen en vreemd dat het pakket moeilijk te volgen is. Soms gaat er iets mis tussen het magazijn en uw huisadres, uiteraard helpen wij u graag met het traceren van uw pakket. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
Marjolein Verhaak
Intreza.nl
Vandaag gebeld om een uur of 9, mijn verhaal duidelijk gemaakt.
Het is afwachten dat ik mijn schoenen ga krijgen, die gene is bezig om respons te krijgen van PostNL.
Er is ook niet van enig coulance het moest een cadeau voorstellen dat is niet gelukt.
Het heeft mij energie en belminuten alleen maar gekost.
Laten we maar afwachten tot dat ik een telefoontje krijg vandaag van Intreza.
Het is afwachten dat ik mijn schoenen ga krijgen, die gene is bezig om respons te krijgen van PostNL.
Er is ook niet van enig coulance het moest een cadeau voorstellen dat is niet gelukt.
Het heeft mij energie en belminuten alleen maar gekost.
Laten we maar afwachten tot dat ik een telefoontje krijg vandaag van Intreza.
Ik werd gebeld om ongeveer 2 uur, dus het lag bij de drogist en deze keer kreeg ik een 3S code van de klantenservice van Intreza. Ben dus om 5 uur alweer langs de drogist geweest en het probleem was dus een huisnummer die niet goed wordt overgenomen van Intreza.
Als je de moeite niet eens neemt om een letter B achter de 6 te zetten, vind ik echt bagger werk van Intreza. Je kan toch niet zo onzorgvuldig zijn.
Ik raad niemand aan om bij Intreza te kopen.
Als je de moeite niet eens neemt om een letter B achter de 6 te zetten, vind ik echt bagger werk van Intreza. Je kan toch niet zo onzorgvuldig zijn.
Ik raad niemand aan om bij Intreza te kopen.