LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Quaestrix1
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jul 2010 12:26

Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Ongelezen bericht door Quaestrix1 »

Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel? Heeft iemand bestel ervaringen?

michielNED
Berichten: 85
Lid geworden op: 10 apr 2010 15:06

Re: Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Ongelezen bericht door michielNED »

Ze zitten in China, hebben bijna geen contactinformatie en hun prijzen zijn belachelijk laag. Zegt voldoende volgens mij, tenzij je van gokken houdt gewoon in eigen land bestellen.

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Ongelezen bericht door tiepmiep »

ik ken genoeg hele betrouwbare chineze webwinkelsl.
Deze ken ik echter niet..

Ook vind het onzin om te zeggen om alleen in het buitenland te kopen als je dol bent op gokken

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Ongelezen bericht door dhc »

Quaestrix1 schreef:Is http://www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel? Heeft iemand bestel ervaringen?
Geen ervaring, maar de site bekijkend weet ik wel dat ik nooit iets bij hun zal bestellen. Een nieuwe Iphone 4 voor €230? Tuurlijk.......

Wel betalen maar je zult never nooit iets ontvangen.

michielNED
Berichten: 85
Lid geworden op: 10 apr 2010 15:06

Re: Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Ongelezen bericht door michielNED »

tiepmiep schreef:Ook vind het onzin om te zeggen om alleen in het buitenland te kopen als je dol bent op gokken
Dat heb ik ook niet gezegd, deze opmerking ging over deze specifieke winkel, de producten die deze site verkoopt zijn over het algemeen ook gewoon hier te koop. Overigens is bestellen in het buitenland, zeker buiten de EU, is wel degelijk een risico, aangezien je in geval geschil weinig kunt doen om je geld terug te krijgen. Dat het een risico is wil niet zeggen dat alle winkels onbetrouwbaar zijn, maar je moet extra goed opletten bij buitenlandse winkels aangezien je vrij weinig kan doen als het misgaat.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Ongelezen bericht door wolk4life »

die prijzen kunnen wel voor de iphone's alleen denk ik niet dat je ook daadwerkelijke een echte iphone zal krijgen. hooguit een immitatie mochten ze wel leveren.

witte angora
Berichten: 31012
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Ongelezen bericht door witte angora »

Spreek het eens hardop uit? Oopcy? Met de nadruk op Oops?

En, weet je het al? :mrgreen:

janneman22
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mei 2010 20:20

Re: Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Ongelezen bericht door janneman22 »

Die verkopen duidelijk gebakken lucht....

Quaestrix1
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jul 2010 12:26

Re: Is www.oopcy.com een betrouwbare webwinkel?

Ongelezen bericht door Quaestrix1 »

Het schijnt een soort groothandel te zijn waar je grotere aantallen moet bestellen, je kan echter als trial eerst 1 proef product krijgen. :D

Natuurlijk twijfel ik ook sterk naar de legaliteit van deze winkel, ter garantie van hun legaliteit hebben ze hun business license gemaild (zie bijlage) is alleen 98% in het chinees, ik heb gevraagd aan de chinese ambassade in Den Haag om deze te checken.

Uploaden van een 74kb bestand lukt echter niet op dit forum, de bijlagequota is bereikt?

Gesloten