hallo,
Een paar maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten bij online.nl en daarbij mocht je een kado uitzoeken bij bol.com.
Dit heb ik eergisteren gedaan en wel een apple ipod touch 8gb van 179 euro. Die staat afgebeeld met camera en dat staat ook in de beschrijving. De levertijd was vermoedelijk 4 tot 6 weken. Groot was mij verbazing dat vandaag het pakje van bol afgeleverd werd met de ipod. Maar deze heeft GEEN camera !! Op de afleverbon staat het serienummer (mc540nf/a) en kost 179 euro .Als je vervolgens bij bol kijkt dan staat die ipod gewoon MET camera afgebeeld.Ik vind dit geen stijl. Wie heeft dit ook meegemaakt en wat heb je gedaan ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kado van online bij bol.com
Re: kado van online bij bol.com
Je hebt een iPod touch van de vorige generatie gekregen. De prijs komt daarmee overeen. Als je nu op Bol.com kijkt is de goedkoopst Touch 219 euro.
Het typenummer dat je noemt is van de nieuwe generatie iPod Touch. Ik zou Bol even opbellen als ik jou was.
Het typenummer dat je noemt is van de nieuwe generatie iPod Touch. Ik zou Bol even opbellen als ik jou was.
-
Als je de site bekijkt van bol.com/online dan zie je een aantal kado`s waar je uit kunt kiezen en de ipod die daar afgebeeld staat is duidelijk MET camera en de omschrijving erbij komen niet overeen met wat ze uiteindelijk gestuurd hebben.Ook de levertijd die eerst vermoedelijk 4 tot 6 weken was klopt niet. In de bevestigingsmail die ik na het plaatsen van de bestelling kreeg stond ook dat het 4/6 weken zou duren. Zal morgen contact opnemen met zowel bol als online want zo kan ik ook wat weggeven.
Waarom neem je niet eerst contact op met de helpdesk voordat je hier post?
Op deze manier breng je alleen maar mensen in diskrediet.
Op deze manier breng je alleen maar mensen in diskrediet.
-
Beste Pikoe,
Het is zeker niet mn bedoeling om anderen in diskrediet te brengen, ik had alleen op dit forum meer klachten gelezen over online/bol.com, dus vandaar mn vraag, dus iets minder snel een oordeel klaarhebben zou fijn zijn. Het forum is er tenslotte om ervaringen van anderen te raadplegen ,toch?
Het is zeker niet mn bedoeling om anderen in diskrediet te brengen, ik had alleen op dit forum meer klachten gelezen over online/bol.com, dus vandaar mn vraag, dus iets minder snel een oordeel klaarhebben zou fijn zijn. Het forum is er tenslotte om ervaringen van anderen te raadplegen ,toch?
-
Heb vandaag gebeld met zowel bol.com als met online.nl en ze kunnen niets doen. Bol blijft beweren dat ze een ipod touch leveren zonder camera terwijl er in de beschrijving op de bol/online site duidelijk staat dat er een camera op zit. Google het serienummer MC540NF/A van de apple ipod touch 8b en het staat er duidelijk. Wat kan ik doen ? Het is zelfs niet mogelijk om de ipod retour te sturen. Die meneer aan de telefoon vroeg of ik het pakje open had gemaakt ???? Ja , tuurlijk ,ik wil toch immers zien wat ik heb ontvangen ? de ipod is niet gebruikt maar toch kan ik `m niet terug sturen.
Goed de actie voorwaarden van online door lezen?
Goed de algemenen voorwaarden van Bol.com door lezen?
Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Een Ipod is verzegeld!
Op het moment dat u hem uitpakt is hij niet meer in de originelen verpakking!
succes!
Goed de algemenen voorwaarden van Bol.com door lezen?
Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Een Ipod is verzegeld!
Op het moment dat u hem uitpakt is hij niet meer in de originelen verpakking!
succes!