LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan iemand mij helpen?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
morningdew
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2011 20:24

Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door morningdew »

Goedenavond,

Ik heb op 29 juni 2011 bij : uwtelecomshop.nl een iPhone 4 16GB gekocht.
De iPhone heb ik nog steeds niet binnen, terwijl ik weet dat een internet aankoop meestal binnen 3 dagen binnen is, ik ben nu bijna 2 weken verder en ik heb nog steeds niks.
Na lang gemail zouden ze hem sturen.. maar ik heb nog steeds niks, en de Track en Trace code staat nog steeds op : Gemeld bij PostNL.

Ik heb vrijdag een mailtje gestuurd dat ik mijn geld terug wil, omdat ik de telefoon toch niet krijg, hierop heb ik nog geen reactie gehad, terwijl ze meestal na 1 / 1,5 uur toch wel terug mailen..

Wat kan ik doen na de 30 dagen?

Groetjes,

MorningDew

Uwtelecomshop.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2011 22:23

Re: Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door Uwtelecomshop.nl »

Geachte Diana,

Naar aanleiding van uw mail bericht ik het volgende. Uw pakket is vorige week Donderdag verstuurd en u zou het inprincipe uiterst Zaterdag ontvangen.

Wij hebben u netjes op de hoogte gehouden van uw order status. Naar aanleiding van uw laatste mail hebben we een onderzoek gedaan bij TNT post om te kunnen uitzoeken waar uw pakket blijft. Natuurlijk zijn we verzekerd voor elke pakket die wij verzenden.

Met een mail erin van dat u het geld terug gestort wilt zien kunnen wij niks mee, omdat wij nog niet hebben kunnen achterhalen waar uw pakket blijft.

Als uw pakket langer dan 5 dagen weg blijft dan zullen wij echter overgaan tot het crediteren van uw order.

U heeft ons netjes kunnen bereiken zowel per mail als telefoon.

U kunt ons netjes zowel telefonisch als per mail bereiken en navraag doen van uw order.

Wij zullen u dan direct op de hoogte houden en uw order annuleren.

Mvg,

Uwtelecomshop.nl

inkiepinkie666
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15

Re: Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door inkiepinkie666 »

Uwtelecomshop.nl schreef:Geachte Diana,

Naar aanleiding van uw mail bericht ik het volgende. Uw pakket is vorige week Donderdag verstuurd en u zou het inprincipe uiterst Zaterdag ontvangen.

Wij hebben u netjes op de hoogte gehouden van uw order status. Naar aanleiding van uw laatste mail hebben we een onderzoek gedaan bij TNT post om te kunnen uitzoeken waar uw pakket blijft. Natuurlijk zijn we verzekerd voor elke pakket die wij verzenden.

Met een mail erin van dat u het geld terug gestort wilt zien kunnen wij niks mee, omdat wij nog niet hebben kunnen achterhalen waar uw pakket blijft.

Als uw pakket langer dan 5 dagen weg blijft dan zullen wij echter overgaan tot het crediteren van uw order.

U heeft ons netjes kunnen bereiken zowel per mail als telefoon.

U kunt ons netjes zowel telefonisch als per mail bereiken en navraag doen van uw order.

Wij zullen u dan direct op de hoogte houden en uw order annuleren.

Mvg,

Uwtelecomshop.nl
Netjes hoor :mrgreen:

MAXIEM

Re: Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Uwtelecomshop.nl

In principe heeft u als shop het recht om binnen 30 kalenderdagen te leveren. Kunt u dat niet (bijvoorbeeld op grond van overmacht) of wilt u dat niet (meer), dan dient u daarover direkt en duidelijk te communiceren met de koper. Voorzover ik het lees, is dat laatste niet helemaal gelukt. Dat is dus een minpuntje op uw conduitestaat.

Maxiem.

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door alfatrion »

morningdew schreef:Ik heb vrijdag een mailtje gestuurd dat ik mijn geld terug wil, omdat ik de telefoon toch niet krijg, hierop heb ik nog geen reactie gehad, terwijl ze meestal na 1 / 1,5 uur toch wel terug mailen..

Wat kan ik doen na de 30 dagen?
Ik vind het nog iets te vroeg om een incassobureau in te schakelen. Je zou minimaal nog één communicatie poging aan moeten wagen met fermere taal. En dan liefst versturen via zowel de mail als de post. Hierna kan de verkoper veroordeeld worden in de buitenrechtelijke kosten die tot een hoofdsom van 250 euro, 37 euro bedragen.

Van rechtswege is de webwinkel verkoper in verzuim als de koper het product 30 dagen na het sluiten van een overeenkomst nog altijd niet heeft. (Deze termijn kun je verkorten door een ingebrekenstelling te sturen.) Consequenties van het verzuim zijn niet enkel dat de koper het recht heeft om de overeenkomst te ontbinden maar ook dat de koper recht heeft op schadevergoeding en wettelijke rente.
Uwtelecomshop.nl schreef:Met een mail erin van dat u het geld terug gestort wilt zien kunnen wij niks mee, omdat wij nog niet hebben kunnen achterhalen waar uw pakket blijft.
Diana heeft de overeenkomst op goede gronden ontbonden en heeft daarom recht op haar geld terug. Dat jullie niet weten waar het product is is niet het probleem van Dianna.

morningdew
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2011 20:24

Re: Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door morningdew »

Als mijn Track en Trace nummer nu al bijna 2 weken hetzelfde is, dan hebben ze het pakket nog niet gestuurd, omdat hij alleen is gemeld, ik kan nu zelf ook een pakket melden bij TNT en dan krijg ik ook een Track en Trace nummer, en zo kan ik een "koper" ook laten wachten en dan zeggen dat hij eraan komt, of dat ze een onderzoek doen bij TNT, waarom worden bij andere bekende webwinkels het pakketje direct verstuurt? En dat je het de volgende dag in huis heb.

Ik ben niet Diana, maar in ieder geval bedankt voor het reageren, en bedankt "Alfatrion" voor het advies!

Groetjes,

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik vraag me af waarom ze jou Diana noemen :shock:

morningdew
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2011 20:24

Re: Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door morningdew »

sephora30 schreef:Ik vraag me af waarom ze jou Diana noemen :shock:
Ja, precies ze weten helemaal niet wie ik ben..
maarja..

morningdew
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2011 20:24

Re: Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door morningdew »

IPHONE IS BINNEN GEKOMEN, bedankt telecomshop!

TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN.

spawnsta123
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2011 15:36

Re: Kan iemand mij helpen?

Ongelezen bericht door spawnsta123 »

Hey beste mensen hier,

Ik ben al meer dan een maand heen en weer aan het mailen met allerlei bedrijven over uwtelecomshop, inclusief telecomshop zelf.

Kortom, ze geven mij ook de vinger, geen zin om hier 25 pagina's aan mailverkeer te posten. Conclusie van het verhaal is dat ik 100 euro betaald heb en dat meneer '' Boran oruc' lekker zelf gaat weten wat hij me dat geld gaat doen.

Ik heb inmiddels al aangifte gedaa, ik roep bij deze iedereen op om contact met mij op te nemen.

Zodra er 3 aangiftes gedaan zijn wordt er een onderzoek gestart !

U kunt mij bereiken op [email protected]

Benader mij en we gaan samen regelen dat die hufters bij telecomshop aangepakt worden.

Ik hoop snel van jullie wat te horen!

Gesloten