Aangezien ik geen auto heb en het altijd een heel gezeul is om een kerstboom door de binnenstad van Amsterdam te vervoeren wil ik dit jaar mijn kerstboom bestellen via http://www.kerstboomamsterdam.com. Heeft iemand ervaring met het bestellen van kerstbomen op internet? Wat is de kwaliteit en betrouwbaarheid?
groetjes,
Eva
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kerstboom thuisbezorgd
Re: kerstboom thuisbezorgd
Heb zelf geen ervaring met bezorging van kerstbomen in Amsterdam via internet. Maar via hun site zou je een mailtje kunnen sturen om het adres vragen waar ze zitten en er even langsrijden om te kijken. Misschien hebben ze al kerstbomen in pot staan zodat je zelf kunt bekijken of het wat is. Als dat okay lijkt, is het een heel fijne oplossing. Je moet wel, zoals je leest, echt afnemen maar dat lijkt me wel de bedoeling. En dus cash in huis hebben (even aan denken). Misschien overbodig dit te schrijven, ik heb bijna nooit cash in huis
. Maar zelf ga ik naar Life & Garden, zoek hem uit en die bezorgen ook (maar niet zo voordelig als die vanaf €29,50 prijzen).