Wat is het toch met Wehkamp en Money@home? Kunnen ze daar niet lezen of willen ze het allemaal niet lezen? Ik ben nu al een tijdje bezig met een klacht tegen beide partijen. Nou… het is gewoon één en hetzelfde bedrijf met dezelfde directeur. De mensen die daar werken zijn blijkbaar zo simpel dat ze maar 3 regels kunnen typen en dan raken ze vast de weg kwijt. Ze lezen over je verhaal heen, geven nergens een antwoord op en komen niet met oplossingen. Ik vind dat wel erg triest voor zo een groot bedrijf dat toch wel wat geld weet te verdienen.
Na 7x een overeenkomst te hebben gestuurd en ook nog één exemplaar per fax heb gestuurd, kreeg ik toch nog een 8ste binnen. En ja hoor… eindelijk hebben ze deze ontvangen en verwerkt. Op mijn vraag wat er nu mis is gegaan, krijg je geen antwoord en vervolgens zetten ze de bestedingsruimte op EUR 0.00. Als ik vraag waarom dat is, krijg je een antwoord ‘Wij zijn van mening dat wij in onze brieven van 5 juli jongstleden u duidelijk hebben geïnformeerd over ons standpunt in deze kwestie.’ en meer ook niet.
Hetzelfde geldt voor Money@home. Die hebben ons uit het niets een overeenkomst doen toekomen voor EUR 1650,- om vervolgens te zeggen, je krijgt het niet. Het enige wat zij kunnen zeggen dat ik interesse in ze hebt getoond welke niet waar is. Wanneer ik om bewijs vraag dat ik interesse heb getoond, geven ze geen gehoor en komen ze alleen maar terug op wat er in eerdere brieven stond. Dat het allemaal de fout is van mij. Lekker klantvriendelijk.
Gewenste oplossing
Wehkamp en Money@home kunnen mij mooi compenseren voor alle overlast die zijn hebben veroorzaakt. Uit eigen zak kunnen ze een bedrag overmaken van EUR 1650,- op het bij hen bekende rekeningnummer. Als zij denken dat een simpel antwoord mij doet stoppen met klagen, hebben ze het helemaal mis! En mensen…. ga nooit maar dan ook nooit met deze mensen in zee. Ze bedonderen waar je bijstaat!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klactenafhandeling Wehkamp en Money@home
-
Re: klactenafhandeling Wehkamp en Money@home
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
Ik ben ook al n maand bezig met n klacht, maar medewerkers reageren laconiek op mijn mails en telefoontjes. Ik heb in november het termijn bedrag van 60 euro overgemaakt naar money@home op maandag houden hun nog eens 60 euro af van mijn rek. Nu heb ik dit bedrag terug gevorderd via mijn bank. Nu krijg ik van money@home alleen maar brieven met aanmaning en dat ik n achterstand heb. Na verschillende telefoontjes blijkt dat hun de 60 euro die ik overgemaakt heb via internetbankieren zien als n extra betaling. Meerdere keren uitgelegd dat dit gewoon n betaling is, is dit nog steeds niet geregeld. Nu hebben ze de afschrijving van deze maand ook nog niet gedaan. Dus weer gebeld. Nu doen ze pas n maand later afschrijven van mijn rek, dus dit betekend dat ik dan inderdaad n maand achterstand heb. De mevr van de klantenservice had er duidelijk geen zin in om haar werk naar behoren te doen. Want ze reageerde heel laconiek. Nogmaals mijn verhaal gedaan maar weer n reactie of ze n text van n blaadje was op het lezen. Heb net maar via internet bankieren weer mijn termijn bedrag overgemaakt omdat ik geen achterstand wil. En weer n mail gestuurd. De 10e tot nu toe. Ik kan iedereen aan bevelen om nooit met dit bedrijf in zee te gaan. Pfff!! Ben echt laaiend.
-
Forum:
Datum:
Onderwerp:
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].
Datum:
Onderwerp:
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].