Voor Sinterklaas wilde ik voor mijn stiefdochtertje de Blu-Ray van Toy Story 3 hebben. Vanwege het feit dat (ik dacht dat) Wehkamp ook de DVD erbij leverde, heb ik hem daar besteld. Levertijd 2 tot 3 werkdagen. Een week daarna nog niets ontvangen en ook geen bestelstatus te vinden. Kan gebeuren natuurlijk, dus ik bel met klantenservice. Mijn bestelling was niet te vinden, volgens een jongedame aan de telefoon. Zij vertelde dat ik hem opnieuw moest bestellen via de computer of dat zij dit kon doen.
Ik gaf aan dat ik dit laatste wilde. De fout lag immers bij hen intern. Geeft ze aan dat dit 2,50 euro kost. Dat vond en vind ik echt absurd. Ik had betaald via Ideal, maar daar kon of wilde ze niet naar kijken. Nu gaf ze aan dat ik zelf nog eens moest bestellen. Het moest betalen en dan later via de mail mijn Ideal-betaling moest kopieren, zodat ik het geld van de tweede levering terugkreeg.
Ik gaf aan dat ik dit de omgekeerde wereld vond, maar dat ik er naar zou kijken.
Gelukkig besloot ik tien minuten later weer te bellen. Een oudere dame nam op en heeft me van top tot teen goed geholpen. Zij zag wel (wilde daar dus WEL tijd voor vrijmaken) dat ik betaald had en wilde eerst de levering nog eens in gang zetten. Op een of andere manier (iets met administratie) was dit niet meer te regelen. Op de vraag of ik hem voor 5 december binnenhad, was deze dame heel eerlijk en gaf aan dat ze dit niet wilde beloven omdat ze dit simpelweg niet kon. Gelukkig kon ik hem via haar annuleren.
Conclusie?
Eerste dame zeeeeeeeer klantonvriendelijk en snapt niet hoe het in elkaar steekt.
Tweede dame (De Vries) chapeau!!! Zo hoort het.
Iemand dezelfde ervaring gehad?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Wehkamp opnieuw opsturen kost de klant geld
-
-
Re: Klantenservice Wehkamp opnieuw opsturen kost de klant geld
Kan ik nog iets voor u betekenen in deze kwestie?, dan verzoek ik u uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]