Ik kocht op 13-01-2013 een luchtbevochtiger bij Kooptotaal, heb meteen betaald met iDeal.
Op 18-01-20-13 heb ik de koop geannuleerd omdat het apparaat niet op voorraad was, volgens de website kon dit als het apparaat nog niet geleverd was. Mijn geld zouden ze terug storten. Er kwam echter geen geen geld terug van Kooptotaal. Elke keer als ik bel zeggen ze dat ze het met spoed oplossen, en dat het bij de boekhouder ligt enz.
Na zeker 15 telefoontjes en minimaal evenzoveel mailtjes (waar ze overigens niet op reageren) hebben ze vandaag weer gezegd dat ze het terug storten!
Misschien kan ik beter aangifte gaan doen bij de politie?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kooptotaal.nl
-
Re: Kooptotaal.nl
Beste Meenjedatnou,
Ik zou stoppen met bellen en mailen. Dat levert blijkbaar niets op. Krijg je hooguit zelf spanningen van.
Eénmaal een kort briefje sturen waarin je vraagt om terugstorting van het bedrag - binnen 14 dagen.
Briefje versturen met ontvangstbevestiging (postkantoor).
Kopie van de brief en ontvangstbevestiging goed bewaren.
Als er na 14 dagen niet terugbetaald is: naar het Juridisch Loket. Advies is daar gratis. Kopiebrief en ontvangstbevestiging meenemen. Voor een vestiging bij jou in de buurt, zie http://www.juridischloket.nl
Succes.
Ik zou stoppen met bellen en mailen. Dat levert blijkbaar niets op. Krijg je hooguit zelf spanningen van.
Eénmaal een kort briefje sturen waarin je vraagt om terugstorting van het bedrag - binnen 14 dagen.
Briefje versturen met ontvangstbevestiging (postkantoor).
Kopie van de brief en ontvangstbevestiging goed bewaren.
Als er na 14 dagen niet terugbetaald is: naar het Juridisch Loket. Advies is daar gratis. Kopiebrief en ontvangstbevestiging meenemen. Voor een vestiging bij jou in de buurt, zie http://www.juridischloket.nl
Succes.
-
Beste Mar van den Berg,
Bedankt voor je tips.
Ik zal het zo gaan doen. Ik lees nu veel meer slechte dingen over Kooptotaal.nl, had ik maar eerder hier gekeken.
Ik laat nog horen hoe het afloopt.
Mvg John.
Bedankt voor je tips.
Ik zal het zo gaan doen. Ik lees nu veel meer slechte dingen over Kooptotaal.nl, had ik maar eerder hier gekeken.
Ik laat nog horen hoe het afloopt.
Mvg John.
Ik heb hetzelfde probleem. Inmiddels ingebrekestelling via een aangetekende brief gestuurd en weer geen reactie.
Ik ga nu incasso inschakelen en aangifte doen van oplichting.
Iemand tips en advies welk inassobureau aangezien het om een particuliere situatie gaat.
Ik ga nu incasso inschakelen en aangifte doen van oplichting.
Iemand tips en advies welk inassobureau aangezien het om een particuliere situatie gaat.