LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kopen op internet is niet zo slecht

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Ozje
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2004 11:59

Kopen op internet is niet zo slecht

Ongelezen bericht door Ozje »

Aankopen doen via internet is nog lang zo slecht nog niet.
Maar ok er zitten goede en slechte zaken tussen dat wil ik best toe geven.
maar zowie zo koop ik geen audio .tv. videocamera, mobielletelefonie en wasmachines via internet.
maar zoasl computers die koop ik wel via het net vooral bij www.funprice.nl daar kan ik altijd safe kopen zonder problemen.
maar op markplaats weten al heel veel mensen dat daar veel fakers hun spullen aanbieden.
en veel gsm winkel online waar je af en toe gek van word van al die aanbiedingen.
zoek je een leuke mobiel ga dan naar je eigen phone shop in de buurt dan maar iets meer betalen dan weet je zeker dat je niet belazerd wordt.
maar maak het webwinkelen op internet niet zo zwart zo zwart is het nog niet.
Wij kopen al zo lang op het internet. en het bevalt ons altijd nog prima.
alleen betalen we niet met credit cards.
alle betalingen gaan per bank.
of per factuur.
of kijk of de webwinkel eventueel een thuiswaarborg embleem heeft.
is een optie.

Ozje

clickbizz
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 aug 2004 15:09

Re: Kopen op internet is niet zo slecht

Ongelezen bericht door clickbizz »

Met je bericht ben ik het redelijk eens, maar je vermeldt er niet bij dat er niet alleen aan een thuiswinkel embleem te zien is dat een webwinkel betrouwbaar is. De goede webwinkels zijn te herkennen aan

- Een duidelijke website
- Een goede layout
- Veel informatie over betalen en garantie
- Mogelijkheid om onder rembours te betalen of af te halen
- Adresgegevens en een telefoonnummer om informatie aan te vragen

Als een webwinkel dit niet heeft, dan kun je er beter niet bestellen, al kan het best een goede webwinkel zijn. Een thuiswinkel logo iet veel, de meeste webwinkels hebben er geen want het kost ongeveer € 3000,00 per jaar, de kleine webwinkels willen niet zo veel betalen want zoveel verdienen ze niet dat ze dat even willen betalen voor een thuiswinkel logo. Als je op Marktplaats iets wilt bestellen moet je kijken of het een webwinkel of een particulier is, en als het een particulier is eerst vragen of hij de adresgegevens en een vast telefoonnummer geeft. Een mobiel telefoonnummer kan ook, maar als je een vast telefoonnummer hebt kun je controleren of het adres dan klopt. Als je dan degene die iets wilt verkopen belt, weet je al waar die persoon woont. Als je het zeker wilt weten haal je het op. Goede webwinkels zijn er veel. Je kunt best wel bestellen bij een webwinkel als je op de bovenstaande regels let.

Veel winkel plezier !

Groetjes,

Manolito van de Wouw
Clickbizz Internet Solutions
www.clickbizz.nl

http://www.kadoshop.nu

Gesloten